All Fine
יש מצב שלא תאהבו את הסגנון וזה בסדר לחלוטין
בכל מקרה, אוהבת (:

Thinkin' You The One

All Fine 28/01/2014 750 צפיות אין תגובות
יש מצב שלא תאהבו את הסגנון וזה בסדר לחלוטין
בכל מקרה, אוהבת (:

אחריי מלא זמן כתבתי סיפור אחר, מקווה שתאהבו <3

הכל באשמת החורף, קמנו באותו יום גשום וסגרירי של אמצע פבואר והדלקנו את הטלוויזיה בערוץ החדשות, אכלנו טוסטים וסלט, השביתה נמשכת בגלל השלג. אחי הקטן קונרד הסתכל עליי בעינייו
הכחולות וליטפתי את שיערו השחור "קדי מה את עושה היום?" קוראים לי קדמיום, אבל רק בבית, בבית ספר אני קים."אולי ניסע לבקר את וולריה?" קונרד חייך, בכל קיץ אנחנו נוסעים לשם ויהיה מוזר לבואלשם בחורף, קונרד מאוהב בפריסיליה שהיא אחותם של ג'רמיה ואחותו החורגת של בראד.
"אמא אפשר לנסוע לוולריה?" אמר קונרד בתמימות של ילד קטן "אנחנו עוברים לשם, בדיוק באנו להודיע לכם" אמרה אימי וחייכה אליו "אם מחר יהיה בית ספר אתה תלמד עם פריסיליה בבית ספר שלה" קונרד חייך.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נסענו לכיוון הבית החדש, קמי וראיתי אותי במיטת בית חולים פריסיליה וקונרד שיחקו לידי ולריה ובעלה דן היו נראים מודאגים ודיברו עם הוריי שנראו מאוד מוטרדים ממשהו, את ג'רמיה לא ראיתי ובראד התחיל עם איזו אחת.
לפתע, ג'רמיה נכנס מלווה ביצור ג'ינג'י, היצור נישקה אותו והוא אמר לה משהו בצד, היא הלכה משם בוכה ואז הוא נכנס לחדר שאני בו, התיישב לידי ונישק את שפתיי ברכות "אני אוהב אותך, תמיד אהבתי"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
גיל 14
"אני כל כך מתרגשת קים! לראות את המשפחה שלך זה חלום!" צרחה באוזניי חברתי הטובה ביותר לינדזי "הם לא המשפחה שלי לינדזיי!!" כעסתי עליה וידעתי שהיא מסמנת כבר אחד מהם
"טוב, אבל בכל מקרה ג'רמיה שלי בובה" אמרה וחייכה חיוך מנצח. ארזנו בגדים,איפור ונעליים ונסענו
"היי קימוש מה שלומך?" אמר ג'רמיה כשיצאנו מהאוטו ונתן לי נשיקה בלחי "הכל מעולה ג'רמי, תכיר זאת לינדזי" כשהלכתי לדבר עם דן בנוגע לזמן שלנו לבד בבי הקץ כי השנה, כולם טסים חוץ ממני, מג'רמיה ומבראד לינדי כבר מיזמזה את ג'רמיה וכשבראד נכנס לבית היא פשוט פלירטטה איתו איזו פוסטמה! הלכתי לעודד את ג'רמיה אבל הוא לחש לי "את הנשיקה הכי טובה שלי בכל מקרה" והלך…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך