זיו דנינו ♥
אני משתדלת לעשות את הפרקים מעניינים וארוכים באמת אבל זה מה שיוצא מקווה שאהבתן

This Is My Life – פרק 4

זיו דנינו ♥ 21/08/2014 880 צפיות 7 תגובות
אני משתדלת לעשות את הפרקים מעניינים וארוכים באמת אבל זה מה שיוצא מקווה שאהבתן

"את בוהה בי." אמר אותו בחור. ניערתי את ראשי בכדי להשתחרר מההיפנוט שתפס אותי.
"אני חושבת שתביא לי את שלך, ואני אשלח לך כבר הודעה." אמרתי בניסיון לסרב לבקשתו.
"אני מכיר את השיטה הזאת, לא תתחמקי ממני." אמר וגיחך, מה אני עושה? לסרב אני לא מסוגלת, אבל אני גם לא מכירה אותו.
"אני לא אתן לך, אז או שתקשיב להצעה שלי או שתעשה סיבוב פרסה ותחזור למקום שלך." השבתי ולקחתי לגימה מן הקולה שלי, הצלחתי להתעשת על עצמי.
"טוב תרשמי, אפס חמש אפס.." התחיל ואני רשמתי את הספרות אשר אמר. ביחד הם הרכיבו את מספר הטלפון שלו.
"רגע, מה השם שלך?" שאלתי אותו מיד אחרי שהסתובב.
"את זה כבר תצטרכי לגלות שתתקשרי." אמר חייך והסתובב אל חבריו. גלגלתי את עיניי וחזרתי להתעסק במשקה שלי, לא הבנתי מה נסגר עם דולב הוא מתעקב יותר מידי בשירותים כבר.
שלחתי הודעה למאיה, במטרה לשאול את מיקומה. לא רוצה לשבת פה לבד!
לפתע האייפון הבהב וראיתי שמאיה ענתה להודעתי ואמרה שאבוא היא נמצאת למעלה, באתי לקום ממקומי והגנבתי מבט אל אותו בחור, ראיתי שהוא עם חבריו וכמה בחורות שהיו נראות זולות למידי. גברים.
לפתע הוא סובב את מבטו לכיווני, ובמבטינו נפגשו הוא חייך וסובב בחזרה את פניו אל חבריו, גיחכתי בשקט והתקדמתי אל מאיה.
"תודה באמת שהשארת אותי לבד!" אמרתי לדולב כאשר הגעתי למעלה ושמתי לב שהוא יושב עם כולם, לא מספיק שיצא גס רוח שהלך לנוחיות מיד אחרי שסיפרתי לו על עצמי הוא גם השאירו אותי לבד והלך למעלה עם כולם!
"ראיתי שהסתדרת יפה שם, אמרתי לא נפריע לך." אמר וחייך בעוקצנות, גלגלתי את עיניי וישבתי ליד מאיה. פעם אחרונה שאני הולכת למסיבות כל פעם קוראת לי צרה אחרת!
הזמן החל לעבור, צחקנו, רקדנו, שתינו ונהנו ולאט לאט המועדון החל להתרוקן.
ביני ובין אותו בחור מסתורי נפגשו המבטים במהלך המסיבה, הוא נכנס עם מספר בנות לשירותים ושתה בכמויות אדירות מה שבטוח גרם לזה שלא אשלח לו הודעה ושאשכח ממנו.
"את באה למונית?" שאלה מאיה כאשר היינו בכניסת המועדון.
"כן אני מותשת, את באה לישון אצלי?" שאלתי את מאיה, היא הנהנה לחיוב ונכנסו אל המונית.
הנסיעה עברה בשקט, היינו יותר מידי עייפות בשביל לדבר. הגענו אל ביתי, שילמנו לנהג וירדנו.
הקשתי את סיסמת שער הכניסה, ונכנסנו אל ביתי.
הורדתי את העקביים מעליי והסתכלתי אל שעון הקיר הגדול, השעה הייתה ארבע לפנות בוקר עליתי אל חדרי ופשוט נכנסתי לישון עם כל הסירחון של המועדון מעליי.


תגובות (7)

זה כזה מוווושלםםםם
תמשיכייייייייייי

21/08/2014 19:00

מושלם תמשיכייייי

21/08/2014 19:30

גיחח = גיחך. גיחכתי.
זה יפה :)

21/08/2014 19:46

תאריכי את הפרקים קצת. בסך הכל הכתיבה ממש טובה :)
קראתי את הפרק הקודם שפספסתי. ממש יפה ^^

23/08/2014 00:25

והווו המשך! המשך! העם בעעד המשך!
וונענוע אגן וסלטה אחורית ויאייי
~נא לא להתייחס, לקחתי את הכדור האדום במקום את הכחול ~
~ועכשיו אני נקרעת מהבדיחה של עצמי ~

23/08/2014 17:51

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אלוהים ישמור אותי

    23/08/2014 17:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך