shaked_211
אני-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=97675721
רומי-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=97414411
תגובות וממשיכה ♥

this is the end…-פרק 16

shaked_211 27/12/2013 1151 צפיות 3 תגובות
אני-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=97675721
רומי-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=97414411
תגובות וממשיכה ♥

**כעבור חודש**
אנחנו עדיין בבצפר, לא מדברות עם עדן, בטח שלא עם עומר, לפחות אני -_- והילד ההוא מזמן סלח לי.
"יאללה נווו יובל! את לא באת אליי מלא זמן!" רומי אמרה לי, היא מנדנדת לי כמעט כל יום, אבל כל פעם יש לי תירוץ אחר, אני ממש לא מעוניינת לראות את עומר!
"לא נוו יש לנו מבחן"
"נכון, שבוע הבא!" אמרה.
"טוב אני יבוא אליך" אמרתי והיא חיבקה אותי, הלכנו אליה והגענו ראשונות הביתה.
אכלנו צהריים ורומי המפגרת הזאת פתאום נזכה שהיא צריכה ללכת שנייה לאור, כן הם נהיו חברים! איזה נושיםםם הם ביחד! אני חולה עליהם!!!
ועם כל המזל הטוב שלי, פתאום הייתה דפיקה בדלת, אלה היו עומר ועוד כמה חברים שלו.
בהתחלה חשבתי לא לפתוח, אבל אז נזכרתי שגם רומי תבוא מתישהו… ו-שהם יכולים לפרוץ לבית.
"מי זה?" שאלתי.
"מי זה?!" שאל עומר. פתחתי לו את הדלת והוא ועוד ארבעה בנים נכנסו.
"אה את…" אמר ונכנס, איזה חוצפן רציתי להעיף לו בעיטה.
"כן אני! למה יש בעיות?!" שאלתי בערסיות.
"לא" ענה והלך, אחריו כל השלושה ואחד מהם נשאר לידי, זה היה הערס ההוא שאמר לעדן: 'דלת כפרע' (בפרק הקודם) והוא אמר לי :" אל תתרגשי ממנו טוב נשמה?" אמר.
"כן.. לא פשוט היה בינינו יותר מידי חרא" אמרתי ועליתי לחדר של רומי.
נכנסתי לפייס וראיתי שעומר פרסם סטטוס: 'לפעמים מגיעים אורחים לא צפויים בחיים…' אוקיי עכשיו הוא עבר כל גבול!
פירסמתי גם כן סטטוס שכל מי שמכיר אותנו מבין על מי מדובר: 'לפעמים אנחנו נתקלים באנשים לא טובים, אבל למזל אני יודעת להתעלם ולשים עליהם פס ;)' רשמתי ותוך שתי דקות היו לי עשרים ומשו לייקים.
"יובל!" מישהו צעק לי מלמטה.
"מה?" שאלתי וירדתי.
"תביאי בירה מהמקרר" זה היה עומר יחתיכת חוצפן אני יראה לך מזה בירה…
הבאתי לו בירה אחת בלי פותחן.
"איפה הפותחן?" שאל.
"מה אתה לא יודע לפתוח בירה בלי פותחן?" שאלתי, תאמת זה דבר בסיסי שכל גבר צריך לדעת!
"יודע יודע, אבל למי יש כוח?" שאל.
"לי" אמרתי והוספתי: "לפתוח לך או שאתה יכול לבד ולצאת גבר פעם אחת?"
"יאללה שתקי מי צריך אותך" אמר והלך להביא פותחן. בזמן הזה אני כבר פתחתי את הבירה עם הידים.
הוא חזר עם הפותחן וחברים שלו צחקו שם, אבל מזה צחקו?! התפצצו מצחוק!
"מה מצחיק?" הוא שאל.
"מישהו רוצה בירה?" שאלתי והרמתי את הבקבוק, עומר נשאר במקום המום ועצבני.
הלכתי לכיוון החדר של רומי ובדרך עברתי ליד עומר, "תלמד חמוד" אמרתי לו בשקט ונתתי לו את הבקבוק. חחח זה משהו שהו לא ישכח בחיים! נראלי שמהיום הוא ילמד איך לפתוח בקבוק בירה לבד ;)
אחריי כמה דקות שאני בטלפון רומי סופסוף החליטה לחזור!
"וואי כמה זמן?! באתי אלייך או לעומר?!" שאלתי עצבנית והיא צחקה.
"למה מה קרה לך עם עומר?"
"בואי נגיד שלימדתי אותו שיעור לחיים" אמרתי והיא צחקה.
"יש היום מסיבה לאיזה עידו אחד מי"ב…" היא אמרה.
"ו…" שאלתי.
"בואי נלך"
"לא באלי על מסיבה.." אמרתי
"טוב אני אלך לבד עם כולם ואני ירקוד ואני יהנה ואני ישתה ו.."
"בסדר קרציה!!!" אמרתי לה והיא צחקה.
"יאללה בואי" אמרה, התארגנו ואני לבשתי את זה(רציתי להוסיף) ורומי לבשה את זה (אותו מקום חח).
התאפרנו קצת וסידרנו את השיער, אחריי שסיימנו הצטלמנו והעלנו לפייס ולאינסטה.
"לאן אתן הולכות?" שאל עומר שבדיוק באנו לצאת, וכנראה שגם הוא וחברים שלו.
"אממ.. למסיבה?" ענתה רומי.
"אהה גם אנחנו הולכים אז בואו איתנו" אמר, הוא חייך אליי חיוך מתגרה בכוונה! אני נשבעת לכם!
נדחסנו כולנו באוטו של עומר ואני ישבתי על רומי, עד שבאמצע היא התייאשה ואמרה:"טוב יובה את כבדה לי את כבר לא קלה כמו פעם!" אמרה, מעצבנת! אני רואה זה עובר במשפחה -_-
"שבי עליי" אמר הערס.
"אני לא יודעת איך קוראים לך!" אמרתי.
"נתנאל" אמר, יואווו תמיד חלמתי להכיר ערס בשם נתנאל! חחח כן אני דפוקה ~.~
"אז עכשיו אני אשב עלייך!"
"את רואה פה אופצייה אחרת?!" שאלה רומי. התחלתי לחשוב, אז נאנחתי והתיישבתי עליו.
כל הנסיעה עברה בצחוקים ובזה שעומר תוקע בי קצת מבטים דרך המראה.
"אע עומר?!" נתנאל שאל.
"מה?"
"מה אתה מסתכל?" שאל שהוא קצת צוחק.
"לא מסתכל סתם…" אמר, שקרןןןןןןןןןןן
הגענו למסיבה ואני ורומי התיישבנו בחצר על הכיסאות שיזוף.
"מה קורה? את נראית שקועה" אמר נתנאל והוא שכב לידי.
"סתם.." אמרתי וניסיתי לצאת מזה.
"נוו" אמר.
"טוב אז קיצר אני ועומר הינו חברים, נפרדנו, נהינו עוד פעם חברים, ואז נפרדנו עוד פעם בגלל שהזבל בגד בי ועכשיו הוא עוד כועס עליי" אמרתי.
"בואנה איזה זבל הוא… לא נורא תדעי שאת תמיד תישארי יפה ומיוחדת בשבילי" יואוו איזה נסיך!
"תודה" אמרתי וחיבקתי אותו.
"את עייפה?" שאל.
"ככה ככה, אבל בוא נלך להעביר את הזמן עם בירה לא?" שאלתי.
"כן, אני שותה את לא"
"טוב רק קצת" אמרתי. "טוב, אבל רק קצת! אני שומר עלייך!" אמר ונכנסנו פנימה לבירה.
ישבנו עם כולם ובינתיים הורדתי איזה שלושה בקבוקים, עאלק קצת חחח…
"כמה שתית יגנובה?" הוא שאל אותי.
"אממ נראלי שלושה" אמרתי.
"זהו!" אמר ולקח לי את הבקבוק מהיד, לא ניסיתי לקחת חזרה כי אמרתי לו שאני ישתה קצת.. אבל לא נורא… לפחות היה כיף!
"טוב מה דעתך שנפרוש?" שאל אותי נתי.
"טוב" אמרתי " אני רק הולכת לשאול את רומי אם היא רוצה לבוא" אמרתי והלכתי.
ראיתי אותה ליד עומר. "רומה רוצה לחזור?" שאלתי.
"אני מחזיר אותה! וזה עוד שעה!" אמר.
"מי שואל אותך?! אז את רוצה לבוא?"
"כן, ביי עומר" אמרה ובאה איתנו.
"אוקיי נתי רומי באה איתנו" אמרתי והוא הנהן והזמין מונית, כי כולנו שתינו ולא היה לנו רכב פנוי…
נסענו רבע שעה והיינו כבר שני רחובות מהבית עד שרומי קיבלה טלפון שהוא פשוט נפל לה מהיד.


תגובות (3)

תמשיכייייייייייייייייייי

27/12/2013 14:57

תמשיייייייייכככככייייייייייי

27/12/2013 15:17

יוואאאווו עומר?!?!?? תאונהה?!?!?! עבר תאונה!!!!!

28/12/2013 02:04
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך