swag12
סיפור שווה קריאה מבטיחה♥

Trouble maker- הקדמה

swag12 15/08/2013 1036 צפיות תגובה אחת
סיפור שווה קריאה מבטיחה♥

Trouble maker

להכיר את הדמיות_

אלה-לי,אתם יכולים לקרוא לי ללי, כמו כולם.או טרובלמייקר,השם השני שלי, בכיתה י.אז כמו שהבנתם כן,אני ילדה שמזמינה צרות,אוהבת להסתבך בצרות לגרום למי שמעצבן אותי לצרת. אין לי כ"כ הרבה חברים למרות שמלא ילדים רוצים אינלי כוח על הראש שלי עוד ילדים, כל עוד ישלי את מאיוש לידור ורותם אני מרוצה! מאי היא החצי השני שלי,החצי שמשלים אותי,אנחנו חברות כבר לא יודעת כמה זמן?מלא ילדים אומרים שאני יפה,אני לא חושבת ככה,אינלי בעיה עם הגוף שלי אני לא רזה ולא שמנה,איך אומרים מלאה במקומות הנכונים,שיער שחור כפחם,עם קצוות אדומים,עיניים כחולות,אבל לא אכפת לי מהמראה החיצוני שלי,אני רוצה אחד שיבוא בגלל האופי,ובנתיים אין את זה.אני היחידה שיודעת שרותם הומו,הוא עדיין בארון מפחד לצאת.

מאי-החברה הכי טובה של ללי, כיתה י.אין על הטרובלמייקר שלי♥ חיימשלי זאת! כל פעם הרפתקה חדשה איתה,כמו הפעם שירדנו באשדוד במקום באשקלון ואיכשהו הכרנו משם את לידור ורותם ,אני בעיקר ילדה חכמה,דיי מקובלת אבל זה מעצבן אותי כי ללי לא רוצה לבוא איתי לשום יציאה.כל הזמן ילדים נדבקים אלייה, בעיקר בנים,היא פשוט ילדה יפה!אבל היא מסרבת לכל הבנים.

שון-כיתה יב. חתיך,ערס,סטוציונר,מסתבך בצרות,צרות שגדולות על כל אחד פה. שיער שטני עיניים ירוקות.עגיל בגבה,8 קוביות,שרירים גבוהה שזוף (רעאר)כל הבנות חולות לו על התחת ונמרחות עליו.שרף את הבצפר שלו אז העבירו אותו לחדש. חברה נוחכית? למה צריך? כל יום מחליף אחת.

לידור- כיתה יב ,שער שטני עיניים כחולות,ערס,קוביות בבטן,גבוהה,מאוהב בללי, הילדה הזאת משהוא מיוחד,גם יפה וגם מזמינה צרות.הכרתי את השלמות הזאת באשדוד שהייתי שם עם רותם,איזה אח רותם,מסבתבר שהיא לומדת בבצפר שלנו פשוט שתי שכבות מתחתיינו,אנחנו ידידים טובים היא מספרת לי הכל ועל כל הבנים שרודפים אחרייה,אני רואה כל יום איך היא דוחה בנים,וזה הפחד שלי,שהיא תדחה גם אותי,בגלל זה לא אמרתי לה כלום.מאי היחידה שיודעת מה ההרגשה שלי כלפייה.

רותם- שיער שחור עיניים כחולות,הקפטן בכדורגל,אני וללי דומים כמו שתי טיפות מים במראה,חוץ מהקצוות בשיער שלה,כן אני חתיך,וכן אני הומו. ללי היחידה שיודעת מזה אני מפחד שהתדמית שלי תהרס,אני ולידור כמו אחים,לידור שופט כל אחד,ואני מפחד שיהפכו אותי לבדיחה בבצפר ולידור ישתף איתם פעולה. ללי דוחקת עליי להיפרד מאלה היא טוענת שאני מרמה אותה וגורם לה להתאהב בי.אני פשוט לא מסוגל,לא מסוגל שייסתכלו עליי בצורה שונה ושישימו עליי תוויות אחרות.

להמשיך?


תגובות (1)

כן כן כן כן! אני מקווה שלא תביני אותי לא נכון, אבל איזו עלילה מסובכת (ולמקרה שהבנת אותי לא נכון, אני אוהבת עלילות מסובכות! אני חיה בשביל כאלה!)
אז תמשיכי, ומהר. :)

25/08/2013 15:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך