swag12
מקווה שאהבתן♥אם ישלכן הערות שיכולות לעזור לי תגיבו אל תתביישו אני אשמח להשתפר אני עושה אתזה בשבילכן♥

Trouble maker-1

swag12 15/08/2013 1064 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתן♥אם ישלכן הערות שיכולות לעזור לי תגיבו אל תתביישו אני אשמח להשתפר אני עושה אתזה בשבילכן♥

"לאאאאא" צרחתי ללידור שהרים אותי וזרק אותי לבריכה. "חחחחחח ילדה דפוקה" לידור אמר לי. "חכה חכה מה אני יעשה לך!" צרחתי לו.הוא הפסיק לחייך,וואלה לקח אותי ברצינות? "דיי ללי צחוקים איתך בסך הכל מים מה את ילדה קשה תכף תבכי לי שהמחליק נהרס לך!" "בטח שאני יבכה מחר יום ראשון ללימודים ואני יראה כמו חתולה!" "יותר בכיוון של ביצ'" לידור אמר לי.תכלס לא נעלבת.זה דיי נכון. לא בקטע הזנותי בקטע המרושע. "חח דפוק לך לך הביתה ילד רחוב!" התחלנו לצחוק אין על לידור,כמו אחשלי! "מה הביתה?קבענו אני נשאר אצלך מה את דרוסה?פרססי למקלחת.." "סתום תפה ותבחר לי בגדים למחר" חחחח אני ולידור זה ילדים שדורשים מכות חולה עליווו! לידור עלה לחדר שלי ואני נכנסתי למקלחת, יצאתי עם שורט דפוקאותי וגופייה לידור היה בפייסבוק שלי,כמו תמיד,אנחנו לא מסתירים אחד מהשני כלום, על המיטה שלי היה מונח חוטיני וחזייה. "ומה פשר הדבר הזה?" שאלתי את לידור והרמתי את גבותיי. "אמרת לי לבחור לך בגדים למחר,אז..בחרתי" הוא אמר וחיוך התנוסס על פניו. "חחחח נו לא לזה התכוונתי." הוצאתי סקיני וחולצה וורודה נופלת.
~נקודת מבטו של לידור~
נכנסתי לפייסבוק,הסתכלתי לה על ההודעות כרגיל ראיתי 'יפתי בואי לסרט' 'בואי אליי הבית ריק' ועוד דברים כאלו,לכולם היא ענתה חד וחלק לא,אבל בדקתי למקרה שמישהו בכיוון של לגנוב לי אותה.היא נכנסה לחדר עם גופייה ושורט דפוקאותי,למה?לעשות לי דווקא?!?! התעצבנתי עלייה.אבל היא לא יודעת כלום,אני כמו אח שלה ואם היא הייתה יודעת משהו לא הייתי ישן אצלה היא לא הייתה מסתובבת לידי בחופשיות כזאת,ואסור לי,אסור לי להרוס את מה שבניתי ביננו. היא ראתה את החזיה והתחתונים ששמתי לה על המיטה. חחחחחחחחחחחחחחח אחד הטובים.היא הוציאה סקיני וחולצה ונכנסה למיטה. "בוא ידבעע כבר אחד בלילה לא נתעורר מחר!" היא אמרה וזרקה עליי כרית. "ילדה מסכנה" אמרתי לה ובאתי למיטה.התחלנו לצחוק,בתוך שנייה היא נרדמה.ואני.רק הסתכלתי עלייה,כולם קוראים לה טרובלמייקר אני מעדיף לקרוא לה שלגייה אבל זה מעצבן אותה.
~נקודת המבט של ללי~
למחרת בבוקר,השעה הייתה שבע,אמא ואבא שלי היו כבר בעבודה,ההורים שלי חולים על לידור! ירדתי למטה בזהירות והכנתי לנו פרוסות עם נוטלה,עליתי למעלה עשיתי מחליק, שמתי ליפגלוס,עיפרון והתלבשתי. "קום כבר יאפגנייי" צרחתי ללידור. "חתיכת ילדה פגומה!! למה להעיר!!!!" הוא צרח עליי התחלתי לצחוק, "היגיון בריא חיימשלי,רד לאכול שלא תחפור לי כמו לפני שבוע שאני מרעיבה אנשים!" "אשמתי שלא נתת לבנאדם לאכול 5 שעות?" "אתה שומע את עצמך יא שמן! אשמתי שיש לך קיבה בגודל של פיל? שלוט בעצמך! אמרתי ללידור בזמן שירדנו במדרגות ,לידור טחן מזה הילד הזה?! "מה שאני לא מבינה זה שאתה אוכל כמו חזיר אבל נשאר חתיך,איך ?? " "אז את חושב שאני חתיך?" הוא אמר בחיוך מטופש "אוי סתום עוד עשרים דקות יש בצפר בואא!! לקחנו את התיקים שלנו ורצנו.אבל כרגיל הגענו באיחור,לידור הלך לכיתה שלו,ואני לשלי. "אלה-לי,כרגיל,מאחרת ,שבי במקום." המורות כבר היו רגילות שאני מאחרת. "זה ללי" סיננתי למורה בכעס והלכתי לכיוון מאי. "עוד פעם חיימשלי?" מאחי לחשה לי. "מה לעשות שלידור הדבע הזה לא מפסיק לאכול." התחלנו לצחוק. "שקט שם!" המורה צעקה. לא התייחסתי אלייה , אז..קר ה משהו בזמן שלא הייתי?" לחשתי למאי. "הפעם דווקא כן,את לא מבינה מי הגיע.תלמיד חדש אמאא" "אה.. כבר חשבתי משהו מעניין. "מעניין מאוד.כיתה יב." "ללי החוצה!!!" המורה צרחה עליי. כרגיל.מאחרת עושה שיחת בוקר עם מאי ויוצאת מהשיעור.לא חדש לי בכלל. יצאתי החוצה נכנסתי לוואצפ, ראיטתי שלידור מחובר. 'העיפו אותי עוד פעם,תודה רבה שמן' כתבתי לו,הוא רק צחק. נתקעתי במישהו,אני מנחשת חזק כי הוא ריסק אותי לריצפה. "חתיכת בן זו" "דברי יפה קטנטונוטת" הוא קטע אותי,הרמתי את המבט שלי והסתכלתי אליו,לא ראיתי אותו בחיים שלי. עניים ירוקות וסוחפות,רגע מה?איכס. "ומי אתה בדיוק?" שאלתי בחוסר טקט מובהק. "את ידעת ש" "כן אני יודעת שיש לי חוסר טקט." מיד קטעתי אותו,הגיע לו. הוא צחק. הרמתי גבות. "עכשיו אתה מוכן לענות לי על השאלה מי אתה? "שון גולן,נעים להכיר" הוא אמר והושיט לי את ידו. "אני יוותר אמרתי והסתובבתי. הוא תפס לי ביידי וסובב אותי בחזרה אליו. "ילדה.."הוא אמר לי. רק רציתי להשתחרר ממנו. "ללי.´אמרתי חד וחלק. הוא הסתכל עליי,בחן אותי,ואז חזר להסתכל לי בעניים,כאילו נבלע בהם. "ועכשיו,אתה מוכן לשחרר אותי?" אמרתי לו. "אה,כן,כן מצטער." אמר והרפה מיידי,הסתובבתי וראיתי מרחוק את לידור,רצתי אליו "ישמן מה קרה גם אתה בחוץ??" "המורה שלחה אותי לקרוא לשון,הילד החדש,וראיתי שהוא היה עסוק בלנגח אותך" "חחחחח דפוק,סתם עוד אחד" אמרתי וסובבתי את ראשי, שון הזה עדיין עמד באותו מקום בוהה בי,כנראה אני היחידה שלא התלהבה מזה שהוא נגע בי. "טוב לך יפגום" אמרתי ללידור ,נתתי לו נשיקה בלחי והלכתי.


תגובות (6)

תמשיכי:)

15/08/2013 11:35

למה שלמישו יהיה הערות?
זה סיפור מושלם מידי!!!
הוא סיפור מהמם!! תמשיכי!!!

15/08/2013 12:14

ודרך אגב, אני לא יודעת אם בגלל זה קראת לסיפור ככה, אבל יש שיר(שד"א אני ממש אוהבת:) שקוראים לו ככה…

15/08/2013 12:39

מושלםם

15/08/2013 12:44

חח תודה נסיכות♥וכן קראתי לסיפור ככה,בגלל השיר גמאני אוהבת אותו

15/08/2013 13:13

אה… נדבקתי אליו מחברות שלי שיראל:) חחח הם חברות הכי טובות בערך ולשתיהם קוראים שיראל ואנחנו תמיד צחקות עליהם..:)

15/08/2013 14:24
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך