swag12
מקווה שאהבתן♥ סורי שיצא ארוך!

Trouble maker-2

swag12 15/08/2013 1088 צפיות 8 תגובות
מקווה שאהבתן♥ סורי שיצא ארוך!

נכנסתי לכיתה,ישר כל הבנות נמרחו עליי.הגעתי הפעם לבצפר לא באיחור סחתיין עליי מבסוט אש. המורה נכנסה. השתעממתי, קמתי ויצאתי.הסתכלתי באייפון משום מקום מישהי נתקעה בי ועפה לרצפה,בכוונה לא בכוונה הכל כבר יכול לקרות איתי. "חתיכת בן זו" היא באה להגיד,אז זה לא היה בכוונה,קטעתי אותה, "דברי יפה קטנטונת." היא הרימה את המבט שלה שיער שחור פחם,ועיניים כחולות,עיניים סוחפות. היא קמה. "ומי אתה בדיוק?" היא שאלה בחוסר טקט. "את יודעת ש" היא קטעה אותי. "כן אני יודעת שיש לי חוסר טקט" תאמת הגיע לי.צחקתי. "ועכשיו,אתה מוכן לענות לי על השאלה?" "שון גולן נעים להכיר" אמרתי לה והושטתי לה יד. "אני יוותר" היא אמרה לי והלכה. מזה? דווקא היא לא מועניינת בי,תפסתי ביד שלה,אני לא אתן לה ללכת בכזאת קלות. "ילדה.." אמרתי לה,מחכה לתשובה. "ללי" היא אמרה חד וחלקה. היא הסתכלה לי בעיניים ואני בשלה,אני חושב לרגע נאבדתי בין העניים שלה "ועכשיו,אתה מוכן לשחרר אותי??" היא אמרה לי. "אה,כן,כן מצטער" אמרתי לה והיא הלכה ממני,היחידה שלא התלהבה ממני,הייתי בשוק מה ישלי מהנמוכה הזאת? היא ראתה את לידור,ההוא מהכיתה שלי, ורצה אליו. "ישמן מה קרה גם אתה בחוץ" היא אמרה לו.בואנה לילדה הזאת יש לשון,ראיתי אותם מדברים,היא סובבה את הראש שלה,הסתכלה עליי לכמה שניות,נתנה ללידור נשיקה בלחי והלכה. לידור התקרב אליי. "אה אחי המורה קוראת לך." הוא אמר לי. "אז הנמוכה הזאת חברה שלך?" שאלתי אותו. הוא התחיל לצחוק "כן בטח רק אני" לא הבנתי. מה? "מזתאומרת?" אתה יודע כמה בנים רודפים אחרייה?אני יודע תאמין לי אנחנו חברים הכי טובים.והיא אולי נמוכה זאתי," הוא אמר וראיתי את בעיניים שלו זיק, "אבל היא טרובלמייקר." הוא אמר והתקדם לכיתה. הוא הסתובב, "אתה מתכוון להתקדם?" הוא שאל אותי והלכתי אחריו. הגענו לכיתה,המורה דיברה ,שעתיים היסטוריה,למי יש זין? כל הזמן חשבתי על ללי הזאת,הילדה הזאת משהו,העיניים הממכרות האלו,השפתיים החושניות,השיער הזה,האף החמוד הזה שבא לי לטרוף אותו. רגע מה?! איך הגעתי למצב שבו אני, שון גולן סטוציונר מספר אחת,הילד והאגדה שכל הבנות רודפות אחריו נתקע על הילדה שלא שמה עליי.מה קורה לי?
"שון!" המורה צרחה עליי. "באמאשלך מה עשיתי!?" "צא!" היא צרחה עליי,בואנה בבצפר הזה לא מוותרים,פעמיים בשעתיים,סחתיין עליי,יצאתי,מרחוק ראיתי את ללי הזאת.שומעת מוזיקה. פתאום איזה טיפוס התקרב אלייה, רום ניראלי,מהשכבה שלי,הם לא ראו אותי,הסתתרתי מאחורי השיח. "אז מה את אומרת,באה איתי לחדר השרת שיחת נפש?" רום הזה שאל אותה, הלב שלי התחיל לפעום רק שתגיד לו לא! "פחח טוב אחי,לך לשם ואני כבר מתחילה" היא אמרה לו והמשיכה לשחק באייפון. חחח הילדה הזאתי דורשת מכות לפעמים. "נו למה את קשה?" הוא שאל אותה וליטף לה את הפנים. "אמרתי שתעזוב אותי!" היא צעקה עליו וניסתה להעיף אותו ממנה,אבל היא לא הצליחה."דיי יפה שלי " הוא אמר לה וסתם לה ביד אחת את הפה,ביד השניה שלך לה יד לתוך החולצה. היא התחילה לבכות, כוסאומו אנחנו בבצפר עוד צרות בשבילי! יצאתי מהשיח, הילדה אומרת שתעזוב אותה חתיכת הומו! "למה מי אתה יאפס?" ללי לא הפסיקה לבכות,"חתיכת בן זונה!" אמרתי לו ופוצצתי לו תפרצוף.כל האף שלו דימם,הוא קם ונתן לי מרפק לצלעות, "כוסאמאשלך מי אתה חושב שאתה? אולי אתה חדש כאן אבל אתה תבין שאיתי לא מתעסקים!" "תפסיקו!" ללי צרחה. "דיי!!" היא הפרידה אותנו. רום עוף מפה לך לחברות הזונות שלך תנסה אותן להשכיב! " רום הלך משם,הלכנו לדשא,התיישבתי.כל החולצה שלי הייתה דם. הורדתי אותה.
~נקודת המבט של ללי~
"אמרתי שתעזוב אותי!" רום שלח את ידו לחולצתי והתחיל ללטף אותי.נכנסתי להיסטריה לאלאלא אני בתולה למה אני? אני עד כדי כך דורשת צרות! "הילדה אומרת שתעזוב אותה חתיכת הומו!" שמעתי קול,הסתובבתי וזה היה שון הם התחילו ללכת מכות, "דיי!!!" צרחתי הפרדתי בניהם, "רום עוף מפה,לך לחברות הזונות שלך,"אמרתי בעודי מתייפחת,בכל זאת היינו עדיין בשטח בצפר והוא הלך. לא הפסקתי לבכות,שון התיישב על הדשא והוריד את החולצה. רעאר קוביות. רגע מה? איך הגעתי לחשוב עליו,רק נזכרתי בזה שהוא הציל אותי מאונס והתחלתי לבכות עוד פעם, הוא חיבק אותי,הראש שלי היה על החזה שלו,החזה השרירי והמושלם הזה. אופפ למה אני חושבת עליו בצורה כזאת!! "שש,הכל יהיה בסדר,הוא אמר ונשק לי במצח" "ומה ההתגופפות הפומבית הזאת אמורה להיות?" פאק נו רק לא המנהלתתתת. "נו באמת,ניראה לך שאנחנו כאלה שנגפף בפומבי?" שון שאל אותה והתחלתי לצחוק. "תאמת שכן" המנהלת אמרה "ומה פירוש הצחוק הזה. "להתגפף" אמרתי והתחלתי לצחוק,כזאת אני לא יכולה להיות רצינית ברגעים רציניים. "הביתה!" היא צרחה לנו. "מזה מה אנחנו חתולים?" שאלתי אותה ס'הה חוצפנית! "ואת גברת צרות,תלמיד חדש מגיע ואת מסבכת גם אותו? אני במקומך הייתי נסגרת,לא הייתי רוצה להיות בר2"
מה היא מזכירה את בר בת זונה. שתישרף בגיהנום.קמתי והלכתי הביתה,מאי תיקח לי כבר את התיק.
"שו בר?" שמעתי את שון אומר מרחוק.לא היה לי כח מה היא מזכירה את בר עכשיו,?


תגובות (8)

הרעיון מעולה. רק תנסי לכתוב מחשבות בגרשיים. והשפה נמוכה לי מידיי ._. חח אבל זה רק אני .

15/08/2013 14:05

תמשיכי

15/08/2013 14:25

אהבתי ^^
אבל כול פעם שדמות אחרת מדברת תנסי לרדת שורה חח

15/08/2013 14:59

תמשיכי

15/08/2013 18:01

RivuchU רציני ?! השפה נמוכה זה כל הקטע כאלו לא בכוונה רעה אני נשמעת כלבה חחחח ותמשיכי את התחלת סיפור חדש ולא המשכת

21/08/2013 11:55

תמשיכי הסיפור הזה מושלם

23/08/2013 08:27

תמשיכי!!!!!!

07/09/2013 16:40

אמאלההה סיפור מושלםםם תמשיכיייי פליזזזז

15/09/2013 07:46
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך