Lili01
סיפור אהבה חדש שאני כותבת, אני מקווה שיהיו קוראות ושתאהבו את הסיפור❤️

Two Worlds-הקדמה

Lili01 26/03/2015 705 צפיות 2 תגובות
סיפור אהבה חדש שאני כותבת, אני מקווה שיהיו קוראות ושתאהבו את הסיפור❤️

ההרגשה הזו שאת מפעילה את הדיסק והמוזיקה בוקעת מן הרמקולים וממלאת את כל הסטודיו. גורמת לך ללכת בעקבותיה, בצעדים מהירים ולפעמים ואיטיים, בקלילות ולפעמים ובכבדות.
אני קייטלין אני בת שבע עשרה ורוקדת היפהופ כבר מגיל עשר. בהתחלה, שאמא שלי באה אליי ואמרה שיש חוג חדש במתנ״ס של השכונה צחקתי עליה, אמרתי שריקוד ואני לא מסתדרים ושבחיים לא אלך לשם, אך מהר מאוד מצאתי את עצמי עומדת בשורה השלישית ועוקבת אחריי צעדיו של המורה. המשכתי בחוג הזה, ובגיל שלוש עשרה עברתי ללהקה שלו, הרגשתי הכי מאושרת בעולם. טסתי לתחרויות בעולם, השתתפתי גם בכמה תחרויות בארץ, היינו להקת ההיפהופ המדוברת.
במהלך השנים פגשתי את לולה, שנהפכה לחברה הכי טובה שלי, זה כיף שיש לך חברה טובה שרוקדת לצדך, עוברת את הקשיים שאת עוברת בלהקה, שחווה את החוויות שאת חווה. מול הסטודיו שלנו יש את הסטודיו של רקדני הבלט, אני זוכרת שכשהייתי קטנה רציתי להיות רקדנית בלט מפורסמת, אבל איך אומרים? חלומות משתנים.

קייטלין היא רקדנית היפהופ מצליחה ומסורה, אך מה יקרה כשתפגוש את רקדן הבלט החדש מהסטודיו שממול? ומה יקרה שיחליטו לשתף פעולה ולמזג בין שני העולמות השונים?


תגובות (2)

מקווה שאני לא הורסת לכולם את ההפתעה, אבל אני אגלה לכם מה קורה בסוף. הם מתאהבים.
זה הימם אותכם לגמרי, נכון?
היו לך בעיות בפיסוק שכדאי לך לשים לב אליהן…
מצטערת על הציניות… לא מתכוונת להעליב.

27/03/2015 15:45

    בגלל זה הסיפור נמצא בז׳אנר של סיפורי אהבה, לא? אם זה סיפור אהבה אז זה דיי שקוף שהם יתאהבו בסוף, לא ככה?
    לא נעלבת, בשבילי זה ביקורת בונה ואין לי בעיה עם ביקורות אלו.
    אשמח אם תגידי לי איפה יש לי טעויות בפיסוק…
    שבת שלום❤️

    27/03/2015 16:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך