White flag / דגל לבן- פרק 7

Bloddy bomb 13/09/2022 271 צפיות אין תגובות

סעדה ניסתה לפענח מה עובר על ג'מיל. יותר מדי עבר עליה בזמן האחרון. היא פגעה בהרבה אנשים, נכון.
מה היא הייתה צריכה לעשות בעתות של מצוקה?
היא איבדה את ג'מיל מאז שהתחזתה לאישה מתה. היא לא חזרה לעצמה . יש רבים שלא רוצים שום קשר איתה, ביניהם אימא שלה ואחיותיה.

טליל'ה הסתגרה בביתה בעודה ממאנת להאמין למה שסעדה עשתה לג'מיל. כל השנים היו לחינם, האמנם?
ג'מיל נלחם שנים כדי להוציאה מהכלא. כשהרגע סוף סוף הגיע. הסירה התהפכה על פיה , היא לא העלתה על דעתה שהמפגש עם בתה סעדה יזעזע אותה נפשית.

" ג'מיל, בבקשה.. תסלח לי. אני מתחננת!" אמרה סעדה בקול שבור.
" אין מחילה וכפרה למי שמתחזה, תתביישי בעצמך סעדה. חיכיתי לך המון זמן, ועכשיו?" סירב ג'מיל לדבר איתה.
" אני מבקשת ממך שתבין אותי. הייתי ממש בשיא של הלחץ. מה אעשה?" אמרה אך ג'מיל לא שמע אותה.
היא ניסתה לתפוס בזרועו, הוא סימן לה וי בידו. מה כל זה אומר?

טליל'ה שקעה במחשבות למה דווקא סעדה מעלה באמונם. דבר כזה לא קורה למשפחות הכי טובות בעולם. בכל זאת מה קרה לה ?
למה היא עוללה מעשה אכזרי ובלתי נסלח למשפחתה?

סעדה ישבה על המדרגה וחיכתה לישועה . הגאולה שיחלה לה לא נראתה באופק.
היא כאבה על אמה, על אחיותיה. אין לה אף אחד ביקום שיכול להבין אותה.

באותו הרגע, כל מחשבותיה התעופפו כלא היה. היא מיקדה את תשומת לבה בתכנון תוכנית שתסייע לה להתפייס עם בני משפחתה.

כשסעדה שבה לביתה, הפתעה חיכתה לה. השולחן היה ערוך לשישה סועדים. רק כיסא אחד הוסר בכוונה תחילה כדי שלא תאכל איתם.

מה היא עשתה לא נכון? איך זה מגיע לה?

אמה יצאה מההסגר אך היא לא התייחסה אליה . ג'מיל מתרחק ממנה בגלל שהוא כועס עליה.
מה הלאה? מה מצפה עבורה בימים הבאים?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך