wicked game- פרק 6

עוד אחת 06/04/2015 2987 צפיות 11 תגובות

פרק 6: קנאה

כשהתעוררתי נתנאל עדיין היה רדום על ידי, התגלגלתי על צידי וליטפתי את פניו החלקות, הוא היה כל כך שליו, השעה כבר הייתה שעת ערב מאוחרת ויצאתי מהחדר.
״אתה יוצא לאנשהו?״ שאלתי את בן שעמד מול המראה והסתבך עם חולצתו, הוא הנהן, ״תביא לי,״ ביקשתי והוא הסתובב אליי, סידרתי את החולצה שלו והחלקתי את ידי במורד חזהו במהירות בכדי לישר אותה.
״לאן אתה יוצא ככה?״ שאלתי בהתעניינות.
״סתם עם ידידה,״ ענה בפשטות והנהנתי בהבנה. הוא הולך לזיין.
״תהנה.״ חייכתי את החיוך הכי אמיתי שלי בזמן בתוך תוכי רציתי רק לבכות. למה לעזאזל הוא לא יכל להשמין או להקריח, או אפילו לגדל שומה באמצע הפרצוף. הוא נעשה רק חתיך יותר ויותר עם הזמן.
בן הסתובב בכדי לצאת מהדירה, הייתי חייבת לעצור, כאילו הלב שלי לא נתן לי לאפשר לו ללכת למישהי אחרת.
"בן," קראתי והוא הביט בי מעבר לכתפו, "אנחנו צריכים קצת זמן ביחד, להשלים פערים," אמרתי כהצעה, הוא הנהן קלות ויצא. נשארתי עומדת אל מול הדלת, אני לא אשקר לעצמי, הרגשתי כאילו הוא חומק לי מבין האצבעות ואני נותרתי לבד.

-נקודת המבט של בן-
"ששש…" אמרתי לאן והנחתי את אצבעי המורה על פיה, היא נשכה אותה וצחקקה חלושות. הרבה זמן שלא שתיתי ככה, כשאני עם אן אני מסכים לעצמי להתפרע, לכופף מעט את החוקים והכללים בשביל לילה אחד של אלכוהול טוב וסקס טוב עוד יותר.
"החולצה הזאת לא יפה עליך," אמרה בביקורתיות ועיקמתי את פרצופי, "אז בוא נוריד אותה," הוסיפה והשחילה אותה מעל ראשי, הנחתי את ידי על אגנה בחוזקה והצמדתי את שפתיי לשלה והיא פתחה את פיה ונתנה ללשון החצופה שלה להתערבב עם שלי, ירדתי עם ידיי אל התחת העגול שלה ומחצתי אותו כל כך חזק עד ששמעתי את אנחת הכאב שרציתי לשמוע. הובלתי את שנינו לחדר שלי והיא עצרה אל הנשיקה בכדי לסגור ולנעול את הדלת כשעל פניה מתפשט חיוך ערמומי, סימנתי לה בידי לבוא בחזרה אליי, היא רצה וקפצה עליי, הנחתי את ידי על פניה המאופרות וליטפתי אותן, היא חייכה אל שפתיי ונישקה אותי.
"תתפשטי," דרשתי והורדתי אותה אל הקרקע, נשכבתי על המיטה וצפיתי בה מתפשטת באטיות מענה ומתגרה, נשכתי את שפתי התחתונה כשהיא הורידה את טיץ העור הצמוד וחשפה חוטיני קטנטן. הייתי מטורף על זה. אן פתחה את קרסי החזיה, השחילה אותה במורד זרועותיה וזרקה על פניי. הרגשתי איך אני מתחיל להידלק כשהיא פרמה את הקוקו ההדוק ושיערה המוחלק נפל על כתפיה ועל בית החזה. אן התיישבה עליי ובתוך כדי פתחה את כפתורי הג'ינס, היא משכה אותו מטה.
"מישהו מתרגש לראות אותי…" היא מלמלה ועלתה בכדי לנשק את שפתיי, חפנתי את שדיה המזויפים והפכתי את שנינו. אני למעלה כשזה נוגע לסקס.
נשכתי את שפתה התחתונה של אן והיא נאנקה לפי, יד אחת ירדה את התחתונים שלה והורידה אותם בתנועה חלקה שהשאירה אותה ערומה תחתיי, היא התחפרה עם אצבעותיה בבד הבוקסר הצמוד והפשילה אותו מטה, בעטתי אותו ממני והיא פתחה את רגליה כמו שהייתה רגילה לעשות.

"פאק!" היא צעקה והרגשתי אותה גומרת סביבי, נדחקתי לתוכה עוד כמה פעמים אחדות ויצאתי ממנה.
"את הדבר שהכי התגעגעתי אליו בתאילנד," אמרתי והיא חייכה חיוך מרוצה. ידעתי איך לספק אותה מבחינה רגשית, קצת ללטף לה את האגו והיא שלי.
"היה לי קשה בלעדיך בחודשיים האלה," היא יבבה לחזה שלי בעצב מדומה.
"התנזרת מסקס בשבילי?" שאלתי מופתע אך ידעתי שהיא רצה לגברים אחרים בזמן שאני ביליתי על החופים המדהימים של פוקט. אן גיחכה בזלזול ופרעתי את שיערה.
"אני צמאה," היא מלמלה והשתחלה החוצה תחת זרועי, היא לקחה חולצה ובוקסר מהארון שלי ולבשה אותם, קמתי גם אני ולבשתי את הבוקסר שלי, חיבקתי אותה מאחור והלכנו למטבח.
-נקודת המבט של טל-
התעוררתי מלחשושים ומצחקוקים מעצבנים, הסטתי את השמיכה מעליי וסידרתי את גופיית הספגטי שעלתה מעט.
הלכתי למטבח, מקור הלחשושים וראיתי את בן מתחבק עם בלונדינית עם גוף לא מהעולם הזה.
"מה זה הריח הזה?" שאלתי ושניהם הסתובבו אליי, בן נעץ בי את עיניו הירוקות כאילו דורש ממני לשתוק, "ריח של סקס," הוספתי. עשיתי בדיוק את אותו קטע מסריח בדיוק כמו שהוא עשה לי.
"טל," בן הפציר בי וגיחכתי.
"מה?" שאלתי בתום, "ודרך אגב, ההיא עם השיער השחור שהבאת אתמול הייתה יותר יפה," הוספתי ובשנייה עיניה של הבלונדינית ניצתו באש. בן המסכן… לא היה עם אף אחת ועדיין חטף. לא משנה כמה אני אכחיש, הקנאה היא זו שיצאה ממני.
הבלונדינית היפיפייה הלכה בזעם לחדר ובן הביא בי כמה שניות בהתמהמהות לפני שהלך אחריה, חייכתי לעצמי חיוך מרוצה ושתיתי כוס של מים צוננים לפני שהלכתי בחזרה למיטה והתכרבלתי בין זרועותיו של נתנאל.

בנות מצטערת על הפרק הקצרצר, תודה רבה על התגובות המדהימות, אני מקווה שבמשך השבוע יצא לי לעשות מרתון. ככל שיהיו יותר תגובות ודירוגים ככה אני אעלה יותר מהר. <3


תגובות (11)

מתה על הכתיבה שלך!! תמשיכי!!

06/04/2015 00:38

וואו החלום שלי זה שיהיה מרתון

06/04/2015 00:54

גם אני רוצה מרתון! ✋
ואני מטורפת על הסיפור הזה תמשיכי מהר אני לא יכולה אני סקרנית ואני צמאה לעוד!

06/04/2015 01:50

חחחחח מסכן אכל אותה

06/04/2015 08:24

וואייי אמאאא איזה מושלםםםםםם חייבת המשךך דחוףףףףףףףףף!!!
(סיפור כזה עוד לא היה!!!)

06/04/2015 12:47

אווו, טל מקנאת, אני מתה על זה! אני רוצה שהם כבר היו ביחד! זה כל כך קשה לבקש? אולי שנתנאל יבגוד בה, או יידרס, או פשוט יעלם, או לא יודעת מה, אני לא רוצה אותו איתה! אני רוצה של טל ובן! שנתנאל יידרס על ידי אלפקה מצידי, אני רוצה את טל ובן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/04/2015 14:52

הרגת אותי עם הקטע של בן עם הבלונדה חחחחחחחחחחח
אלוהים יובלה התגעגעתי אלייך ואל הכתיבה שלךךךך

06/04/2015 17:15

איזה אושר זה אחרי יום חרא לפתוח ולגלות פרק חדש :)))

06/04/2015 18:04

אני יותר ממאושרת שהיא מקנאת!!<3
תמשיכיי ותעשי מרתון ארוך פליזזז

06/04/2015 23:31

וואי אני כלכך אוהבת את בן יותר עכשיו ..
אני מתארת אותו הרבה יותר סקסי וחתיך מפעם חח
תמשיכי

08/04/2015 11:11

וואי אני כלכך אוהבת את בן יותר עכשיו ..
אני מתארת אותו הרבה יותר סקסי וחתיך מפעם חח
תמשיכי ❤

08/04/2015 11:12
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך