עוד אחת
היי בנות סורי על הפרק הקצר. הפרקים הבאים יהיו הרבה יותר מעניינים, פשוט רציתי לתת לכם קצת מהנקודת מבט של בן. וגם להשאיר אתכן במתח לגבי הפרק הבא... רציתי לומר תודה רבה על התגובות המדהימות מהפרק הקודם אין עליכן, מקווה שתאהבו❤️

wicked game- פרק 10

עוד אחת 12/04/2015 2686 צפיות 19 תגובות
היי בנות סורי על הפרק הקצר. הפרקים הבאים יהיו הרבה יותר מעניינים, פשוט רציתי לתת לכם קצת מהנקודת מבט של בן. וגם להשאיר אתכן במתח לגבי הפרק הבא... רציתי לומר תודה רבה על התגובות המדהימות מהפרק הקודם אין עליכן, מקווה שתאהבו❤️

פרק 10: תבין אותי

אני עומדת תחת חופה, זמן כל כך ארוך שייחלתי ליום הזה, סוף סוף הוא מגיע, אחרי ריבים ודמעות הגעתי לרגע הזה. אני עומדת עם שמלה לבנה, אני כל כך יפה, השמלה היא שמלת החלומות שלי, השיער שלי בדיוק כמו שתכננתי והאיפור מושלם, מצד אחד עמד בן ומהצד השני עמד נתנאל, שניהם בטוקסידו, כיפה על ראשם והרב מתחיל לברך, הוא השיא אותי ואת נתנאל לבעל ואישה ולבסוף הגיש לי סכין, אני לוקחת את הסכין ובלי להסס תוקעת אותה בליבו של בן.
בן נופל על ברכיו בזמן שאני עדיין אוחזת בסכין והוא דומע דמעה של כאב, היא נופלת על שמלתי ואני כורעת ברך לצידו.
״אני אוהבת אותך,״ אמרתי ואני מנשקת אותו נשיקה ארוכה עד שהוא נופל לרגליי, אני מחייכת וקמה בכדי לנשק את נתנאל, הקהל עומד על הרגליים, מוחא כפיים וקורא קריאות שמחה. אני מאושרת.

״בן!״ צעקתי בבהלה והתרוממתי למצב ישיבה, בן נכנס בבהלה לחדר והקלה שטפה אותי כשראיתי אותו, הגבר החסון והיפה הזה עומד מולי, כאילו יחד איתו הביטחון נכנס ועטף אותי.
״אתה פה,״ אמרתי בשמחה והוא הסתכל עליי כעל מטורפת.
״הכל טוב?״ הוא שאל באי הבנה והנהנתי בחדות.
״כן, הכל טוב,״ עניתי בחיוך והוא התכוון ללכת.
״חכה!״ קראתי והוא הסתובב, הסטתי את השמיכה ונעמדתי, שילבתי את אצבעותינו ודחפתי אותו לחדרו, פחדתי לישון לבד אחרי חלום כזה, בן נכנס תחת השמיכה וכך גם אני, הסתובבתי ככה שגבי מול בטנו ואני כורכת את זרועו החסונה סביבי.
״השתגעת?״ הוא שאל וגיחכתי.
״חלמתי שאני הורגת אותך,״ סיפרתי וכתפיו רעדו בגלל הצחוק הרם שלו.
״אני אמור להתחיל לפחד?״ הוא שאל ונישקתי את זרועו.
״אולי,״ עניתי בחיוך ועצמתי את עיניי, הרגשתי חום וביטחון. בן התחפר עם פניו בשיערי ושקעתי בשינה עמוקה.

-נקודת המבט של בן-
התעוררתי עם ריח נעים של שמפו נשים ונזכרתי שאני עם טל במיטה, חיוך ענק עלה על פניי, חודשים שלא חייכתי ככה.
עד כמה שאני מכור לקשרים חד פעמיים של לילה אחד התגעגעתי לחבק מישהי ככה, להתכרבל ככה אבל לא סתם אחת אלא מישהי שחשובה לי, ויש רק שלוש כאלה בחיים שלי כרגע, אימא, שני וטל.
פניה של טל היו אל מול החזה שלי ונשימותיה הכו בו והעבירו זרמים נעימים בגופי.
כרכתי את ידי סביב גופה שלפעמים הרגיש לי שביר כמו חרסינה, היא הייתה רזונת ועורה היה כמו חרסינה. משכתי אותה קרוב יותר אליי והיא הניחה את זרועה על אגני.
יפיפייה, היא הייתה מושלמת, השיער החום בהיר והארוך שלה התפזר על זרועה ועל בית החזה, השפתיים הקטנות והמצויירות שלה שרק רציתי לנשק ולנשוך, האף הקטן והריסים הארוכים שתחמו את עיניה החומות והחמימות. היא הייתה כל מה שיכולתי לבקש באישה אחת ועם זאת היא לא הייתה שלי, היא הייתה של גבר אחר.
היו לי כל כך הרבה בחורות שיכולתי לצאת איתן אבל לא… כלום לא הרגיש לי נכון, אבל איתה הכל מרגיש כל כך נכון, החיוך, הצחוק, המגע, הנשיקה.
אני נסחף אחריה שוב, כמו עיוור אני הולך, אני מייסר אותה אבל זה לא אכפת לי, אני אנוכי ורוצה אותה בשבילי והפעם, אני אעשה הכל בשביל שזה יצליח, בשביל שאנחנו נצליח. אני יודע, היא לא אישה קלה ואני לא גבר קל, אבל זה עבד בנינו פעם אחת וזה יעבוד שוב, ידעתי את זה מהרגע שראיתי אותה, זה ידרוש ממני קצת יותר עבודה מבדרך כלל אבל אני מוכן להקריב.
את הצלע השלישית, נתנאל אני מכיר דרך ההורים, אבא של נתנאל ניהל את חברת הבת שאבי ניהל, נתנאל ירש את מקומו של אביו לאחר שנפטר מהתקף לב ומשם אבי היה מזמין אותו לארוחות שישי אצלנו ולאט לאט הפך נתנאל לבן בית, התחברנו בשנייה, זה התחיל מאהדה לאותה קבוצת כדורסל והמשיך ללשכור דירה ביחד. כשאבא שלי חלה באלצהיימר והתאים במוח שלו החלו להתנוון עד ששכח איך קוראים לו נתנאל היה שם בשבילי כמו אח תומך כי אני הייתי צריך להחזיק את אימא שלי ואחותי, הייתי חייב להיות חזק בשבילן. אך בלילה, בחדרי חדרים הייתי נשבר ביחד עם בקבוק ג׳ין עד שנתנאל היה יושב ומשתכר ביחד איתי, זו לא הייתה סימפתיה מזויפת זה היה מתוך אמפתיה, הוא הבין את הכאב שחשתי, אז מה אם אני גבר, גם לי מותר לבכות בלילות.
ובחזרה לאהבת הנעורים שלי שפקחה את עיניה וליטפה את לחיי, מאז ומתמיד היא אהבה להרגיש את הזיפים שלי, הם שרטו אותה אבל היא אהבה אותם, עוד דבר אחד מאלף המוזרויות שאהבתי אצלה.
״בוקר טוב קורבן לרצח,״ טל אמרה בחיוך ישנוני ונשקתי ללחיה.
״בוקר פחדנית,״ עניתי והיא הניחה את ידה החופשית על פניה במבוכה.
״אתה כולך דיממת, מה רצית שאני אעשה?״ היא סיפרה והצטמררה בגועל, צחקתי ונשכבתי עליה כך שמרפקיי כל אחד מהם בצד אחר של גופה כך שלא תימעך תחתיי.
״אני מסריחה, לא עכשיו,״ מלמלה וניסתה לדחוף אותי מעליה. היא לא מבינה שזהו הדבר היחיד שעניין אותי, העברתי את ידי בשיערה החלק ונישקתי אותה נשיקה קטנה בלחי, אני יודע שהיא עדיין לא מרגישה נוח לידי, אני חייב לשמור על איפוק, כמו שאמרתי הקרבה זה שם המשחק.
לאחר שצחצחתי שיניים הכנתי לי ולטל כוס קפה, אחד סוכר כמו שהיא אוהבת.
״תודה,״ אמרה בחיוך מתוק ולגמה מהמשקה החם והמעורר, היא התיישבה בספה על ידי ונשענה על החזה שלי, כרכתי את ידי סביב כתפה ושנינו צפינו בתכנית בוקר משעממת.
״אני מצטער על אתמול,״ שיקרתי, כמו תמיד לא הצטערתי על שום צעד שעשיתי איתה אבל הייתי חייב להראות חרטה, סתם לחצתי עליה אתמול והיא נרתעה בגלל זה, אם הייתי לוקח את הדברים לאט יותר…
״זה בסדר,״ אמרה והניחה את ידה על החזה שלי, היא נשענה עליי והסתדרה טוב יותר על הספה.
״לא יודע מה היה לי אתמול.״ היה לי אותך לבד, בלי אף אחד שיפריע ובגלל זה הסכמתי לעצמי להתנהג כמו שהתנהגתי.
״גם לי לא,״ אמרה בהזדהות, ״אבל אנחנו באמת צריכים למצוא לך מישהי חמודה,״ אמרה בחיוך תמים ונחרתי בבוז.
את טל, אני רוצה רק אותך ואני לא מוכן להתפשר, אני לא מהמתפשרים.
״זה בסדר טל, אני מסתדר,״ אמרתי בכעס והיא משכה בכתפיה.
״אוקיי, איך שבא לך,״ אמרה בקלילות ומבלי שהיא שמה לב נעצתי את מבטי בפניה, היא התרכזה באיזו כתבה על המסך בזמן שאני התרכזתי בשפתיים שלה, ובחזה שלה שקרץ לי דרך הגופיה השחורה שלה, הסטתי מהר את מבטי לפני שהמצב יהפוך מביך.
״נתנאל עדיין לא התקשר?״ שאלתי והיא צקצקה בלשונה.
״כנראה בגלל הפרשי השעות,״ אמרתי. או בגלל שמחקתי את ההודעות שהוא רשם לך אתמול.
״כן… אבל אני מאמינה שהוא יתקשר בקרוב,״ אמרה בקול מלא תקווה וציפייה, הנהנתי בהסכמה למרות שלא רציתי לחשוב על הרגע שבו היא תענה לשיחת טלפון ותמלמל אליה מילות אהבה וחיוכים יעלו על פניה.
סיימתי לשתות את הקפה שלי והנחתי את הספל על השולחן, טל הציעה לי קצת מהקפה שלה וסירבתי בהרמת יד.
״אתה לא הולך למכון כושר היום?״ שאלה בהתעניינות.
״לא, יש מישהו שיחליף אותי,״ עניתי וצלצול טלפון קטע את השלווה של שנינו, היא הניחה את הספל על השולחן ודילגה בכדי להרים אותו, הלב שלי החל לדפוק במהירות, לא הייתי בנוי לחיוכים ומלמולים של מילות האהבה שלהם אל מול הפנים שלי.
״הלו,״ טל ענתה והבטתי בה בניגוד לרצוני.
עיניה של טל נפערו והפלאפון שלה הפל על הרצפה והתנפץ לאלפי רסיסים.
״טל?!״ קראתי בבהלה, קמתי אליה ותפסתי אותה מהר, רגע לפני שהתעלפה.


תגובות (19)

השעות שבהן את מעלה פרק מאוד מוזרות…
למרות שאם אני ערה בשעות כאלה ומחכה לסיפור שלך אז מי אני שאתלונן??
אני מאוד מקווה שלא תיקחי את זה אישית..

אבל את הכותבת הכי טובה באתר!!! (לעניות דעתי ושל עוד כמה מהרשומים באתר הזה)

12/04/2015 03:33

    אומיגדד אומיגדד אומיגדדד מה קרההה?!?!,!
    פרק אחד המושלמיםם מתה להמשךךך תמשיכייי!!!!

    12/04/2015 20:55

מה קרה מה קרה מה קרהההה
מה זה המתח הזהההה
מה את עושהההה
אממאאאאא
מה יש ללההה
תמשיייכיייי מהרררר
אמלהההה
למה אני כל כך בלחץץץ!???

12/04/2015 03:41

מהההמזה יכול להיות

12/04/2015 07:26
Bar Bar

לפחות בן יכול להודות שהוא התנהג כמו מטומטם!!!!
ואמאלה מה קרה מה קרה המשך המשך המשך

12/04/2015 08:28

אין יש סיפורים ששווה לקרוא פעמיים. והסיפורים שלך הם חלק מהם

12/04/2015 09:24

אמאא מה קרה תמשיכייי❤אדרי❤
קוראת חדשה D:

12/04/2015 10:14

וואו חחחחח פרק פשוט מושלם! דמיינתי את בן נופל ליד טל בלי רוח חיים. טל הרחמנית. התאהבתי בסיפור הזה נשבעת! כל הלילה חשבתי עליו. את חייבת להמשיך בדחיפות כי אני לא יודעת כמה זמן אוכל להמשיך מבלי לקרוא עוד פרק מושלם שכזה! תמשיכייייייייי

12/04/2015 11:15

זה לא פחות ממושלם!!
כשאת רוצה את יכולה!
זה דמהים!וגם בן אהובי ונסיכי היחיד <3
אוהבת :)

12/04/2015 11:18

איזה כיף זה לקום ולראות שיש פרק :)
עכשיו אני עוד יותרר בעד נתנאל!!
איך בן יכול לעשות את זה לחבר הכי טוב שלו?
יש לי ניחוש שאולי השיחה זה בגלל נופר…?
בכל מקרה אם הרגת את נתנאל אני אתחרפן..
מדהים, כמו תמיד, תמשיכי :))

12/04/2015 11:59

מתחחחחחח
איך אני אוהבת את הקרבה שיש ביניהם, לא משנה מה הם תמיד יהיו קרובים, גם אם חברים וגם אם לא.
פשושים קטנים שליייייי
גאה בך שאת מעלה פרק כל יום
ולא להזכיר כמה אני מתגעגעת!

12/04/2015 12:15

תמשיכייי

12/04/2015 12:25

תיכנסי למייל שלך השארתי לך שם הודעה נחמדה (:

12/04/2015 12:40

מדהיםםם תמשיכייי :)

12/04/2015 14:14

קרה משהו לנתנאל!!!! אני יודעת את זה. או שאחותה יולדת. זאת גם אופציה, אבל אז היא הייתה שמחה, לא עצובה… המ.. אני נשארת עם זה שמשהו קרה לנתנאל. אבל עכשיו אני מרגישה רע על זה שרציתי שהוא ידרס על ידי אפלקה… אבל אם זה יגרום לטל ובן להיות ביחד, אני מוכנה שזה יקרה. נתנאל רק הפריע להם (אני שונאת אותו בגלל זה. אבל חוץ מזה, הוא נראה לי אחלה בן זוג).
אני רוצה לקרוא מה יקרה, השארת אותי במתח!

12/04/2015 14:50

מושלם. מושלם. ושוב פעם מושלם.
אני מאוהבת בבן ובטל. אהבתי את הקטע של החלום ואז שהיא הולכת לחדר שלו איתו ושהם מתחבקים בלילה. והדאגה של בן לטל האהבה שלו אליה אני מקנאה בה.
זה מושלם יובלהה. את מודל לחיקוי.

12/04/2015 15:55

אווקי אם כמה שאני מתה על טל וחולה אלייה אני ממחש עצבנית אליה כי כאילו היא מתרחקת וכועסת על בן כל פעם שהוא מתקרב אלייה וכול זה אבל היא לא עושה את זה קל בשבילו שהיא כל הזמן נמרחת עליו ומחבקת אותו ושוכבת לו על החזה אולי זאת רק אני אבל טל מתנהגת לפי דעתי כאילו בכללל בן החבר שלה ולא נתנאל אם היא באמת הייתה אוהבת את נתנאל היא היתה כבר בשנייה הראשונה מפסיקה את הנשיקה בפרק הקודם והיא מעצבנת אותיייייייי תמשיכייי פשוט פרק מווושלםם אוהבת <3

12/04/2015 20:09

מושלם ביותר!
סיפור מדהים באמת..
תמשיכיי .. ואמרת שתעשי מרתון אז פלייז
ובהצלחה מחר

12/04/2015 23:48

אגב, יובלה, האם שמת לב שמחר את שנה וחודשיים רשומה באתר???
מזל טוב יובלה, שתמשיכי תמיד לכתוב כך ואפילו יותר, ושתיהני מכל רגע (לא רק בכתיבה, בכלל ;])
*קונפטי דמיוני ומסיבה דמיונית שמתחוללת בראש שלי*
אגב, אני יודעת שאני נהניתי מכל רגע שקראתי את הסיפורים שלך

13/04/2015 23:40
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך