Wicked game- פרק 17 14+

עוד אחת 26/05/2015 4170 צפיות 14 תגובות

פרק 17: אהבה 2.0

״דיי כבר בבקשה,״ התחננתי ועצמתי את עיניי בכאב, בן התקרב אליי והתרחקתי צעד לאחור, הוא תפס בידי ומשך אותי אליו.
הריח, החום, המגע הממכר לא נתנו לי להרפות ממנו אז פשוט דמעתי אל חולצתו בזמן שהוא מחבק אותי בחזקה.
״למה אתה עושה לי את זה?״ שאלתי והחנקתי יבבות.
״כי אני אוהב אותך,״ אמר כאילו זה מובן מאליו, נענעתי בראשי, לא נתתי למילים להיכנס.
״אתה שכבת עם מישהי אחרת,״ הזכרתי לו וכאב החל לשטוף את כל גופי, בגלים שמכים אותי פעם אחר פעם.
״אני מצטער אהובה שלי, אני באמת מצטער.״ הוא תפס בפניי והכריח אותי להסתכל בעיניו הכנות, הנחתי את ידי על ידו וליטפתי אותה.
״אני מפחדת בן,״ התווידיתי והוא הביט בי כלא מבין, ״אני לא רוצה להיפגע שוב,״ הוספתי ועיניו של בן התרככו כשהבין את חששותיי.
היה לי קשה לצאת מהדיכאון לפני שמונה שנים דפוקות ואני מפחדת להיכנס לזה שוב.
״אני בחיים לא אפגע בך שוב,״ הבטיח והנחתי את ראשי על החזה שלו, יד אחת הוא כרך סביב גבי ובשנייה הוא ליטף את שיערי.
הרגשתי כאילו אנחנו חוזרים לתקן ימי התיכון, אנחנו רבים, בן עושה כרצונו, אנחנו מדברים רגע ברצינות ומשלימים, תמיד היית נכנעת לו.
״אני רוצה שתבין שהמצפון הורג אותי,״ אמרתי לאחר כמה שניות של שתיקה, קולי היה רועד וחסר ביטחון כשהייתי צריכה להזכיר שוב את נתנאל ליד בן.
״את צודקת, זה היה דפוק מצדי להתנהג ככה,״ הוא הסכים איתי והבטתי בו מופתעת.
״פשוט כל פעם שאת מזכירה אותו אני נזכר בלילה שנפגשנו והוא התיישב לידך, חיבק אותך, נישק אותך ואני רק ישבתי בצד והבטתי בכם, את שלו ואני לא יכול לעשות כלום בעניין,״ סיפר בכאב, תפסתי בפניו ונישקתי אותו נשיקה רכה ועדינה, רציתי להראות לו שאני אוהבת אותו ומאחורי כל החזות הגברית יש ילד חסר ביטחון שרק רוצה שיאהבו אותו.
״אני אוהבת אותך,״ לחשתי לשפתיו והוא חייך חיוך קטנטן.
בן שוב תפס בפניי והנחית את שפתיו על שלי, אגרסיבי ותובעני, בדיוק כמו שהוא אהב.
ידיו נשלחו לחולצתי ופשטו אותה מעליי, הוא חזר להצמיד את שפתיו לשלי וידיו הפעם גלשו לחזה שלי ומיששו אותו מבעד לחזייה, גנחתי חרישית אל שפתיו שהמשיכו לטרוף את פי.
דחפתי אותו אחורה והוא משך אותי יחד איתו עד שהוא התיישב על המיטה ואני ישובה עליו ברגליים פסוקות.
״אנחנו לא בבית, לא נעים,״ אמרתי חסרת נשימה כעצרתי את הנשיקה, בן גלגל את עיניו ותפס בעורפי בכדי להדביק שוב את שפתינו.
הורדתי גם אני את חולצתו וידיי עברו על חזהו המוצק בתשוקה. בן שלי היה אלוהי.
עברתי לנשק את הצוואר שלו, ידיו נחו על התחת שלי וסחטו אותו באגרסיביות עד שפלטתי אנקת כאב אל צווארו.
״התגעגעתי לגוף שלך,״ לחש אל חלל החדר וגנחתי. איבר המין שלי התכווץ בעונג רגעי כשבן פתח את רוכסן המכנס הקצר וידו עברה על איבר מיני מבעד לתחתונים.
״כן ככה אני רוצה אותך, רטובה,״ אמר כשהרגיש את הכתם הרטוב על התחתונים שלי.
הגוף שלי נזקק לו, הסקס לפני כמה ימים היה מטורף. במשך השמונה שנים האלו הפסדתי כל כך הרבה.
בן השכיב אותי על המיטה ומשך את המכנסיים שלי מטה, כפות רגליי נגעו ברצפה אך עדיין הייתי שכובה עם חצי גוף על המיטה, בן היה על ברכיו, הוא התקרב לכוס שלי והסניף אותו מבעד לתחתונים.
״את רוצה שאני אגע בך?״ שאל והנהנתי, הוא נשך את פנים ירכי והחנקתי צעקה.
״לא שמעתי תשובה,״ אמר בקול עמוק.
״כן בן,״ עניתי והוא הוריד את תחתוניי, השחיל אותם במורד רגליי וזרק אותם לרצפה, ידיו ריתקו את ירכיי למיטה והרגשתי את נשימותיו על כניסתי.
״עכשיו בואי נראה כמה התגעגעת אליי.״
יד אחת שלו נשלחה אל הכוס שלי ואצבעה אחת חדרה אליי, השתנקתי ופקדתי על עצמי להמשיך ולנשום כמו שצריך.
בן היה נראה מרוצה כשעוד אצבע שלו החליקה בקלילות אל תוכי מרוב שהייתי רטובה בשבילו.
הנעתי את אגני בהתאם לאצבעותיו שהחלו להגביר את הקצב.
״בן…״ לחשתי את שמו ושלחתי את ידי אל שיערו.
לשונו עברה על הדגדגן שלי והתכווצתי, הוא החל למצוץ אותו בתאווה. ניסיתי לא לגנוח בקול כדי לא לעורר מצב של אי נעימות מצידם של נופר וערן אז פשוט התנשמתי בכבדות ועצמתי את עיניי.
הרגשתי גלים של עונג קרבים ובאים, בן הגביר את קצב החדירה של אצבעותיו עד שגמרתי מהיר וחזק סביבן בגניחה חרישית. בן הוציא את אצבעותיו אך המשיך למצוץ את הדגדגן הרגיש והכאוב שלי, ניסיתי לעצור אותו.
״תשכבי בחזרה!״ פקד עליי כשהתיישבתי ועשיתי כדבריו, יבבתי בשקט ושמרתי את שתי ידיי מאחורי גבי.
״בן דיי…״ התחננתי ושוב הרגשתי את אותם הגלים הנעימים בשילוב של כאב, גמרתי שוב ופלטתי זעקת כאב קטנה, הוא עלה בחזרה אליי.
״למה?״ שאלתי בכאב והוא נשק לשפתיי.
״עונש על היומיים האלה,״ ענה ושלחתי את ידי בכדי לסטור לו אך הוא תפס בה והדביק אותה למיטה את מעל ראשי.
״אל תנסי להכחיש, ראיתי כמה אהבת את זה,״ אמר בקול בטוח וחיוך קטן ויהיר, עיניי התרככו אך עדיין התכווצתי התכווצויות קטנות וכואבות, ״ילדה טובה.״ הוא ליטף את פניי ונשק לשפתיי בעדינות.
״כשתהיי מספיק מוכנה אני עוד אאזוק אותך למיטה שלי,״ לחש בהבטחה אל אוזני ונשך את התנוך בחזקה, ״ אני אעשה בך מה שרק יבוא לי.״ גנחתי וכרכתי רגל את סביב אגנו.
״תתפשט ותדפוק אותי כבר,״ אמרתי בגסות ובן פתח את כפתורי הג׳ינס שלו, ופשט אותו מעליי בבעיטות.
איברו הקשה התחכך בי ושלחתי את ידיי בכדי לפשוט אותו. בן סובב אותו על הבטן כך שהחזה שלי נמחץ למיטה ותחת שלי מורם כלפי מעלה.
עוד לפני שהספקתי להגיב הוא חדר אליי בפעם אחת מענגת וכואבת כאחד, נשכתי את הכרית בכדי לא לצרוח.
בן יצא ונכנס אליי במהירות, בגלל התנוחה יכולתי להרגיש אותו עמוק יותר מהפעם הקודמת, זה היה טוב כל כך, הוא פגע לי בדיוק בנקודות שגרמו לי לעונג.
הוא ליטף את התחת שלי ושנייה לאחר מכן סטר לו בעוצמה, נשכתי חזק יותר את הכרית. הייתי בהלם מהסטירה הכואבת שבטוח השאירה לי סימן של כף יד, הסטירה הזו העבירה בי זרמים נעימים, הייתי יותר בהלם שאהבתי את זה.
חזרתי לעצמי כשידו של בן חזרה ללטף את התחת שלי.
בן כיסה אותי בגופו, יכולתי להרגיש את נשימותיו המהירות על עורפי, אחת מידיו נשלחה אל החזה שלי והתחילה לגרות אותי.
״בן…״ לחשתי באופוריה, בשנייה שהוא שמע את הגניחה שלי הוא החל להגביר את הקצב ולחדור אליי חזק ועוצמתי יותר.
״את אוהבת את זה ככה?״ הוא ספק שאל ספק קבע, הנהנתי בחדות והוא נישק את גבי.
לרגע הרגשתי כאילו אני לא יכולה לשלוט בעצמי וללא הודעה מוקדמת התכווצתי סביבו וגנחתי אל תוך הכרית, בן גם לא יכל להחזיק את עצמו יותר והוא גמר בתוכי כמה שניות לאחר מכן. הוא נשאר שעון על גבי, שנינו ניסינו לחזור לנשום כמו שצריך.
בן יצא ממני ונשכב על גבו בזמן שיד אחת נחה על מצחו ועיניו עצומות. נשכבתי לצידו והוא חיבק את אל חזהו.
״זה היה…״ מלמלתי בקהות חושים, ״מטורף,״ הוספתי כשמצאתי את המילה שיכלה לתאר את הסקס החייתי הזה שעברתי עכשיו.
בחיים לא שיניתי תנוחה עם אף גבר, תמיד הייתי על הגב והגבר היה מעל אבל כשבן הפך אותי וחדר אליי מבלי לשאול אפילו אם זה בסדר הבנתי כמה פיספסתי כשלא דרשתי בעצמי לשנות את התנוחה המאוסה.
״צפוי לנו עוד הרבה סקס כזה אהובתי,״ אמר בנימה מבטיחה ונשקתי לשפתיו הרכות.
״אני מחכה בקוצר רוח,״ עניתי בחיוך והוא ליטף את לחיי.
״אני אוהב אותך,״ אמר כמו תמיד, אותו מנהג של אחרי או בזמן סקס.
״גם אני אותך, מאוד מאוד,״ השבתי והוא נשק שוב לשפתיי.
רק כשהוא נרדם ואני הייתי בין זרועותיו הבנתי כמה קלה להשגה אני.
הוא לפני יומיים דפק מישהי אחרת, כמה מילות אהבה וחזרתי אל זרועותיו, חסרת עמוד שדרה, מטומטמת, מופקרת שכמותי.
אבל זה דפוק, לא משנה מה הוא יעשה, בשנייה שהוא יגע בי, יחבק אותי, ילחש לי כמה אני יפה וכמה הוא אוהב אותי אני אכנע לקול העמוק ולמראה האלוהי, אני מאוהבת בבן אדם שהכי לא מתאים לי בעולם.
נתנאל כל כך ילד טוב וכל כך דואג לי בזמן הסקס העדין שלנו בזמן שבן רק גורם לי להרגיש מלוכלכת וכנועה. מתתי על זה, על העונג הבלתי פוסק שהוא העניק לי פעם אחר פעם. הוא עינה אותי ואהבתי את זה, אני נתונה לו.

נקודת המבט של נופר-

״סוף סוף,״ מלמלתי וערן צחק, אחותי החיה הפסיקה לגנוח.

״הם רק היו צריכים חדר,״ ערן אמר וגיחכתי, לא הצלחנו להירדם בגללם אז אנחנו סתם שוכבים במיטה כשאני בזרועותיו והוא מלטף את הבטן הגדולה מדי שלי.

״מחר נקפוץ לים,״ ערן הודיע והנהנתי להסכמה והעברתי את ידי על החלק העליון של גופו והוא נשק לראשי.

״אתה חושב שהם יהיו ביחד בסוף?״ שאלתי אותו בסקרנות.

״איכשהו הם מצאו אחד את השנייה אחרי שמונה שנים ולמרות שיש לה חבר היא אוהבת אותו, אני אומר תני לזה חודשיים לפחות והם ביחד.״

זה כזה אופטימי ויפה אבל אני יודעת שכשאני וטל נהיה בחנות הקטנה שלנו היא תבכה על זה ולא תדע אם להיפרד מנתנאל או לחתוך עם בן, היא מתוסבכת מדי.

״שניהם סתם יתסבכו אותה ואז היא תמצא את עצמה לבד.״

לקחתי את האופטימיות ודרכתי עליה עד שלא נשאר ממנה זכר, ״אבל זה כזה רומנטי,״ הוספתי בילדותיות וחולמניות וערן נשק לשפתיי.


תגובות (14)

תגובה ראשונה! תמשיכי!! בבקשה תכתבי את זה יותר מהר!! מתה על הסיפור הזה!

26/05/2015 06:25

איזה פרק מושלם!!יאאא סוף סוף הם ביחד …איך כתבת פרק מהר ;-) …רק שלא תזכר שוב בנתנאל …סיפור פשוט מהמם!!!את סופר מוכשרת בטירוף…אוהבת מלאאאא(ומחכה בסבלנות לפרק הבא המדהים )<3

26/05/2015 06:34

תמשיכי מהר עם אפשר עוד היום

26/05/2015 07:17

איזה כיף שהעלת כזה מהר!!! ובקשר לפרק אין יותר מדי מה להגיד פשוט שלמות .
ת מ ש י כ י

26/05/2015 08:45

ךאאלאאאגדחדמסחדצדגצסחגצגחח זהו . אני מתה . אין לי אוויר .
יובלה אני בדרך לרצוח אותך .
ראי הוזהרת.

26/05/2015 12:08

הרגשתי כאילו קראתי הרגע קטע מ50 גוונים של אפור XD יובל יש לך ראש מלוכלך מאוד! ואני אוהבת את זה ^^ מי ידע שיש בך את זה, הא?
אבל ברצינות, בן יובל כאלה חמודים ביחד! ואני שוב אומרת את זה: הלוואי שנתנאל ידרס ע"י אלפקה! למרות שלא נראה לי שיש אלפקות בסיאטל, אבל למי אכפת?! להידרס ע"י אלפרה נשמע יותר טוב מלהידרס ע"י מכונית או אוטובוס, את לא חושבת?

26/05/2015 15:36

    לא יובל! התכוונתי טל! אויש, בלבלת אותי עם הפרק הזה שלך -,-

    26/05/2015 15:37

NO COMMENT
(* _ *)

26/05/2015 16:32

אני אשמע משוגעת ואומר שביומיים קראתי את I'll take care of you והשלמתי את העונה השנייה.
את מוכשרת.
כל כך. כל כך. כל כך.
תמשיכי!!!!!!!!!!!

26/05/2015 18:01

תמשיכי מושלם! ❤️❤️❤️

26/05/2015 20:23

מושלם ! אין את ממש מוכשרת
אני כל כך אוהבת את בן ומקווה שהיא לא תחליט לפתע ללכת לכיון של נתנאל
מצפה להמשך :-)

26/05/2015 22:56

אני מתה על ערן ונופר❤❤. פליז תעשי עוד נקודות מבט שלהםם❤❤ וגם טל ובן חמדודים❤❤. פליז תמשיכי מהר אוהבתתת❤❤ אוהרר

26/05/2015 23:32

פרק מושלםםם+!!!!

27/05/2015 00:58

מהממם!

28/05/2015 20:40