wicked game- פרק 19

עוד אחת 08/06/2015 3692 צפיות 13 תגובות

כשנכנסנו הביתה בן ישר משך אותי אל חדר המקלחת שבחדרו ופשט ממני את חולצתי כך שנשארתי בחזיית בגד הים שלי.
״אתה לא מבזבז אף דקה אה?״ שאלתי בחיוך מתגרה והוא דחף אותי למקלחון.
״אפילו לא שנייה,״ הוא פשט את חולצתו.
הוא פתח את כפתורי הג׳ינס הקצר שלבשתי והוריד אותם עד לקרסוליי, יצאתי מהם והוא הרים אותי אל הקיר.
״כמה שאני אוהב להפשיט אותך…״ מילמל לצווארי ונשך אותו עד שפצע אותו מעט, גנחתי בכאב ובן חייך.
משכתי את חולצתו מעל לראשו וזרקתי אותה לערימה הקטנה שהייתה מחוץ למקלחון.
בן נישק את בית החזה שלי וירד באטיות לאט לאט אל בטני העליונה, זה היה משגע, הנחתי את ידיי על כתפו והוא הקיף את יריכיי בעזרת זרועותיו הגדולות, הוא הגיע לבטני התחתונה וליקק את הטבור שלי.
״תפתחי רגליים,״ פקד עליי ופישקתי אותן כך שהאיבר שלי נחשף בפניו, הוא העביר שתיים באצבעותיו על כניסתי ודחף אותן לתוכי, גנחתי בשקט ותפסתי בשיערו.
״אנחנו הולכים ליהנות,״ אמר בחיוך תחמן וחייכתי בעונג.

ישבתי בספה מחובקת בזרועותיו של בן בזמן שפלאפון צילצל, רכנתי קדימה בכדי להרים אותו ועניתי.
״היי אימא,״ אמרתי בתמימות וחייכתי לעצמי, הרבה זמן לא ראיתי אותה.
״אני צריכה לארגן לאבא עוד התקף לב כדי לראות את הבנות שלי?״ היא שאלה בקול המתלונן והאימהי שלה.
צחקקתי לעצמי בשקט.
״מתי את רוצה שאני אבוא אימא?״ שאלתי וחסכתי את כל הנאום הארוך שלו אני זוכה בכל שיחת טלפון ממנה.
״שבוע הבא יום שני גם נופר תבוא,״ הודיעה לי, תהיתי אם להביא את בן.
״אני אהיה שם,״ אמרתי, ״וגם בן,״ הוספתי ויכלתי לדמיין את הפרצוף הלא מרוצה שלה כשהזכרתי את השם שלו.
היא כל כך שונאת אותו.
״בסדר, תביאי גם אותו,״ אמרה בקול נגעל וצחקתי.
״אני אוהבת אותך, תמסרי גם לאבא ונדבר,״ אמרתי בחיוך וניתקתי.
״אני מפחד לבוא,״ בן אמר בחשש מזויף וצחקתי.
״תירגע היא לא תעשה לך כלום,״ ניסיתי להרגיע אותו כאילו הוא באמת לחוץ, ״אני חושבת,״ הוספתי והוא קבר את ראשו בין כפות ידיו כמו בחורה. צחקתי בקול וכתפיו רעדו גם הם כתוצאה מהצחוק שלו.
״זו סתם נסיעה ארוכה בשבילי,״ הוא תירץ והחמיץ את פרצופו.
״אנחנו גם ככה ישנים שם,״ השבתי בחיוך כשידעתי שאין לו מה לענות על זה.
״יש לך מזל שאני אוהב אותך.״ בן רכן אליי ונישק את שפתי התחתונה בהתגרות. חייכתי והתקרבתי עם ראשי אך הוא התרחק.
״עונש.״ הוא העביר את אגודלו את שפתיי והשתוקקתי לנשק אותו אך ידעתי שהוא ידחה אותי. הוא פשוט אהב לענות אותי.

נכנסנו אני ובן למכונית, יש לנו שעה נסיעה עד לבית הוריי.
תחושה מגעילה תפסה אותי ואת בן מאחר ובעוד יומיים נתנאל חוזר מסיאטל.
השבוע האחרון שעבר עלינו מאז שיחת הטלפון מאימא שלי היה מדהים. אני ובן ישבנו בפארק עד הבוקר כמו פעם ופשוט דיברנו על הכל, צחקנו, התנשקנו, השלמנו פערים של שמונה שנים בלילה אחד.
יצאנו גם לבר מצליח של אחד החברים שלו כך שהוא סידר לנו מקום פרטי ושקט ריוק מכל הרעש של השאר מה שנתן לי ולבן אפשרות לשבת קרוב, למעשה קרוב מאוד ולהתמזמז כמו בני עשרה מטופשים ומפוצצים בהורמונים.
וכמובן בן לא ויתר על הסקס שלו שממנו יצאתי עם תחת אדום אך מסופקת ומוטרפת מהעוצמה שיש לו.
ועכשיו הידיעה שעוד יומיים זה נגמר הורסת את שנינו.
״אז נוסעים?״ שאלתי בחיוך קטן וכל מה שבן יכל להחזיר לי זה רק הנהון קטן.

״היי,״ קראתי כשאני ובן נכנסנו לבית הישן והאהוב שלי, אבא שלי ישב עם ערן בסלון בזמן שנופר הייתה עם אימא במטבח.
״והנה היא באה,״ נופר אמרה במעין לעג ונכנסתי למטבח. בן הלך לסלון, לחץ יד לאבא שלי והתחבק חיבוק גברי עם ערן.
״מה קורה שמנה?״ שאלתי את הופר בהתגרות והיא עיקמה את פרצופה.
״אימא תגידי לה!״ היא קראה בילדותיות והתיישבה באחד מהכיסאות בזהירות אופיינית לסוף חודש שמיני.
״טל…״ אימא אמרה באנחה מיואשת ונשקתי ללחיה.
״אני הולכת להגיד שלום לאבא,״ הצהרתי ויצאתי לסלון בכדי לומר שלום.
״היי אבוש,״ אמרתי בהתלהבות.
״היי תינוקת,״ אמר בקול האבהי והאוהב שלו, התיישבתי על ידו בכורסה שלו והוא חיבק אותי מהצד. חייכתי לערן ובן גיחך.
״איך אתה מרגיש זקן?״ שאלתי וטפחתי עם ידי על חזהו.
״ברוך ה׳, אבל אימא שלך לא עושה לי חיים קלים.״ הוא צחק והשתעל מעט, צחקתי גם אני וטפחתי שוב על החזה שלו.
״אני בסך הכל דואגת לאבא הזקן שלך!״ אימא צעקה מהמטבח וכולם צחקו.
״אני הולכת לחדר,״ הכרזתי וקמתי מכורסה של אבא, תפסתי בידו של בן ומשכתי אותו למעלה איתי.
״מה יש?״ הוא שאל ונזרק על המיטה. הוא סידר את הכרית תחת ראשו וסימן לי בידו לשכב לצידו.
״סתם, רציתי להיות איתך, לבד,״ הסברתי ונשכבתי במקום הריק של המיטה הגדולה שלי, הוא עטף אותי בזרועו הגדולה ונישקתי את צלעותיו מבעד לחולצתו.
״כמה זמן לא הייתי כאן,״ אמר כלא מאמין וגיחכתי.
״שמונה שנים,״ אמרתי את המובן מאליו.
שום דבר בעצם לא השתנה פה, הכל נשאר אותו הדבר.
״זוכרת שהייתי עולה אלייך דרך המרפסת?״ שאח בנימה נוסטלגית ופערתי את פי.
״אנחנו היינו רומיאו ויוליה!״ צעקתי בקול כשנזכרתי בכינוי שכל כך התאמצתי להיזכר בו אבל פשוט שכחתי אותו והוא לא עלה לי.
״זה המזרח ויוליה היא השמש,״ בן אמר בקול של שחקן במחזה והנחתי את ידי על ליבי בהגזמה.
״הו רומיאו רומיאו למה זה אתה רומיאו?״ המשכתי את הציטוט והוא נישק אותי בליווי של גיחוך אל תוך הנשיקה.
״רוצה נצא לבדוק אם הבר בשכונה עדיין קיים?״ שאל בחיוך מפתה והנהנתי.
אלו הולכים להיות יומיים שאני הולכת לנצל עד הסוף.
״למה אתה מחכה?״ קפצתי מהמיטה והשחלתי את רגליי לנעלי העקב היחסית נמוכות שלי.
״אני הולך להשתכר!״ הוא הכריז בקול רם וצחקתי גם אני בקול. אני בטוחה שאימא שלי שמעה אותו ולא אהבה את המשפט הזה.
״רומיאו ויוליה הולכים לדפוק ראש,״ לחשתי לשפתיו והוא נשך את שפתי התחתונה.

השעה הייתה כבר שעת לילה מאוחרת, אני ובן חזרנו לבית הוריי ונכנסנו בשקט, הייתי כל כך שיכורה שלא הפסקתי לצחקק בכל צעד וצעד שאני ובן, בן לעומתי שתה אבל לא השתכר כל כך מהר כמוני.
לקחתי את ידו ומשכתי אותו במעלה המדרגות. פתחתי את דלת החדר שלי ובן נכנס אחריי, הוא חייך אליי ואני אליו, סגרתי ונעלתי את הדלת.
״לכאן.״ הוא התיישב וסימן לי לבוא ולשבת עליו, כך עשיתי, התיישבתי כך שכל רגל בצד אחר של גופו…
״כאן הכל התחיל,״ מלמלתי אל שפתיו והוא הניח את ידיו על התחת שלי.
״כאן, הפעם הראשונה?״ הוא שאל בהפתעה והנהנתי בחיוך.
״והנה ההיסטוריה חוזרת על עצמה.״ טפחתי עם אצבעי על לחיו בקלילות והוא ריפרף עם שפתיו על שפתיי, כשעטתי בכדי לנשק אותו הוא נירתע לאחור ונשארתי ללא שפתיים רכות שמנשקות אותי בחזרה.
״מה אתה עושה?״ שאלתי בעלבון והוא תפס בפניי בעזרת שתי ידיו, הוא אהב להחליט מתי נתנשק, מתי החולצה שלי תרד ממני ומתי התחתונים שלי כבר לא נחוצים. ובקיצור, הוא אהב לשלוט.
בן השכיב אותי על המיטה ועלה מעליי, הוא פישק את רגליי ונדחק בניהן בזמן שאנחות קטנות נפלטות מפי.
״מה יש בך גברת שטרן שאת כל כך מטריפה אותי?״ הוא שאל והשאיר שובל של נשיקות קטנות לאורך הצוואר שלי. שרטתי את גבו מבעד לחולצת הטישירט והוא קם בכדי לפשוט אותה, נשכתי את שפתי התחתונה והוא חזר אל בין רגליי.
״הלילה אני היחיד שנושך לך את השפתיים, ברור?״ בן הוציא את שפתי התחתונה מפי, הנהנתי וחיכיתי שיוריד ממני את החולצה, הוא העלה אותה מעט וחשף את הבטן הלבנבנה שלי, הוא נישק אותה נשיקות קטנות וידיו גלשו מתחת לחולצה אך מעל החזייה אל החזה שלי כך שהוא ממשש אותו.
זרמים נעימים עברו במורד גבי ובן החל להפשיט אותי.
הרמתי את אגני והוא משך ממני את הטייטס הצמוד, הוא חייך כשהוא הבחין בחוטיני שלי.
״זה בשבילי?״ הוא שאל בממזריות ונישק את הבטן התחתונה שלי.
״אז בשביל מי?״ כאילו שאלתי. לא אהבתי ללבוש חוטיני אלא רק תחתוני טנגה או תחתונים ברזילאיים, רציתי הפעם להפתיע אותו קצת, ידעתי כמה הוא אוהב את התחתונים הזנותיים והקטנים האלו.
״יופי,״ הוא ענה וזה היה נעים להרגיש את נשימותיו על איבר המין שלי, הוא נישק אותו מבעד לתחתונים וגנחתי גניחות קטנות ושקטות בכדי שלא ישמעו אותנו בזמן ששלחתי את ידי מטה אל שיערו.
״אני עושה לך טוב?״ הוא שאל בתאוותניות והנהנתי, חסרת נשימה או יכולת לדבר.
״אני לא שומע אותך,״ הוא אמר בכדי להתגרות בי, ידעתי שהוא אוהב את זה מלוכלך, הבנתי את זה כבר בפעמים הראשונות שהיינו יחד במיטה.
״כן, אתה עושה לי טוב בן, כל כך טוב…״ אמרתי והצלחתי להדליק אפילו את עצמי, בן חייך חיוך מרוצה והוריד את התחתונים הקטנים.
הוא העביר את אצבעו על איבר המין שלי וגנחתי.
הוא עלה בחזרה והניח את אצבעו על שפתיי.
״ששש… שאבא ואימא לא יתעוררו,״ בן לחש בחיוך צדדי מתחכם ואני בתור תגובה צבטתי את התחת השרירי שלו, אותו התחת שאני מתאפקת לא לתת לו איזו נגיסה אחרי הסקס כשהוא קם מהמיטה.
״אחח… כלבה,״ אמר בכאב מזויף, ״הכלבה שלי,״ הוסיף ונשך את שפתי התחתונה נשיכה חזקה מדי, כזו שגרמה לשפתי להיפצע ולדמם, זעקתי זעקת כאב קטנה. בן לקח אותה שוב אל בין שפתיו ומצץ אותה בתאווה. ידו בינתיים טיילה למטה ואצבעו נדחפה לתוכי, תפסתי בגבו כאילו החיים שלי תלויים בזה. נאנחתי בשקט והוא שם לב כמה נהניתי מהמגע שלו בתוכי.
״עוד אחת?״ הוא שאל וויתרתי על הקטע של ההנהונים כי ידעתי שהוא ידרוש ממני להגיד משהו.
״כן… בבקשה,״ התחננתי והוא החדיר עוד אחת, התנשמתי כמו מטורפת והאצבעות החלו לנוע בתוכי, הוא הביט בי בכזו תשוקה שגרמה ללחיים שלי לבעור מרוב סומק.
״את כל כך סקסית ככה, מתחתיי,״ הוא מילמל ללחיי וכרכרתי את זרועי סביב עורפו, המילים שלו שיגעו אותי.
״אני גומרת,״ לחשתי והצטערתי על כך כי הוא כמו תמיד שלף אותן החוצה וגרם לי לשקוע בדיכאון על האורגזמה שחלפה עוד לפני שהגיעה.
״תפסיק לעשות את זה,״ יללתי, הוא מצץ את שתי האצבעות ולאחר מכן נישק אותי כך שלשונו מלטפת את שלי והמטרות שלו בנשיקה היו מאוד ברורות.
״אני אוהב שאת גומרת סביבי,״ הסביר ושלחתי את ידי אל הבטן התחתונה שלו, מטיילת מטה יותר ויותר ולבסוף מושכת אותה בחזרה לחיקי. מידה כנגד מידה.
זיק של תשוקה ניצת בעיניו והוא הוריד את מכנסי הג׳ינס, לא הוריד אלא בעט כאילו לא יכל לסבול אותם עליו.
״אם תמשיך לדבר ככה אני אגמור רק מהמילים שלך,״ איימתי אבל על פניו רק נמתח חיוך קטן וערמומי, הוא תפס בשדיים שלי והתחפר עם הזקפה שלו בבטן שלי.
עצמתי את עיניי בעונג כשהוא מצץ את צווארי והשאיר סימן רכושני עליו, זיפיו שרטו אותי עד כאב, כאב ממכר.
ריסיו של בן מדגדגים אותי ואני מצחקקת בשקט, הוא עולה אל שפתיי ושפתיו רוטטות כנגד שלי מהצחוק.
שלחתי את ידיי אל בד הבוקסר הצמוד והשחלתי אותו מטה, בן העיף אותו לרצפה וגהר מעליי. כרכתי את זרועותיי סביב צווארו והוא חדר אליי לאט לאט, זה שיגע אותי, יכולתי להיטרף מהאטיות המשגעת הזו.
״יותר מהר… בבקשה,״ ביקשתי ובן ציקצק בלשונו.
״אני קובע את הקצב, בינתיים זה הולך להיות איטי,״ אמר בשתלטנות ונישק את שפתיי בהתנצלות, גנחתי בעצבנות אל פיו ודחקתי את אגני אליו.
״בבקשה…״ התחננתי והוא התנשף אל פי. נעצתי את ציפורניי בגבו והנעתי אותן מטה, הוא גנח בכאב וחייכתי חיוך מנצח.
״אל תשחקי איתי משחקים,״ הוא אמר בטון מאיים וריתק את ידיי מעל ראשי בזמן שהוא מגביר את קצב החדירה, יד אחת שלו תפסה בפרקי ידיי וריתקה אותן מעל ראשי והשנייה תפסה בפניי והכריחה אותי להביט בעיניו החודרות.
״תגידי שאת שלי,״ דרש ממני ונדתי בראשי.
״תפסיק לבקש את זה כל פעם שאנחנו עושים סקס,״ החזרתי והרגשתי איך אני הולכת לגמור. לפתע בן הפסיק והתחפר עם ראשו בצווארי.
״לא!״ יבבתי והרגשתי את חיוכו על עורי, הוא יודע, הוא יודע מה לעשות כדי לגרום לי לעשות כל מה שירצה, לגרום לי להתחנן, ״אני שלך בן,״ קראתי במהירות והוא נד בראשו.
״אני צריך את זה אמיתי,״ הוא התעקש ונאנחתי, תפסתי בפניו והרמתי את ראשו אליי, הכרחתי אותו להביט בי בדיוק כמו שעשה מקודם.
״אני שלך,״ אמרתי בכנות והוא הסתפק, ״עכשיו תגרום לי לגמור,״ הפצרתי בו והוא חזר לנוע בתוכי, נאחזתי בגבו וגנחתי לצווארו.
״תגמרי איתי,״ ביקש והנהנתי, הוא הגביר את הקצב ונשכתי את כתפו כדי שאני לא אצעק ואעיר את כל הבית.
״אני לא יכולה להחזיק יותר,״ לחשתי חסרת אונים.
״תשחררי, זה בסדר,״ הוא הסכים לי לגמור והתפרקתי למיליון חתיכות, הרגשתי באופוריה, הייתי בעננים. אחרי כמה פעמים שהוא נדחק בן גמר בתוכי ויצא.
שנינו התנשמנו בכבדות, מנסים להסדיר את נשימותינו, עצמתי את עיניי בסיפוק וחייכתי לעצמי.
״מה מצחיק?״ בן שאל כלא מבין והתגלגלתי על צדי כך שאני משעינה את ראשי על כף ידי.
״אתה זיון טוב,״ אני אומרת בגסות והוא גיחך.
״את גם לא רעה,״ הוא החזיר, הרמתי את גבותיי ונתתי לו הזדמנות לתקן את דבריו. הוא לא תיקן אלא רק נשכב עם חצי גופו עליי ונישק אותי נשיקה ארוכה ואוהבת.
״אני אוהב אותך, את יודעת את זה?״ הוא שאל ונדתי בראשי בתמימות, ״אז תדעי שאני אוהב אותך,״ אמר והניח את ראשו על הבטן העירומה שלי, חייכתי ושיחקתי בשיערו.
מאחורי כל החזות הקשוחה של הגבר הרע עומד הילד הזה, הילד שהתאהבתי בו. פעמיים, עם פני המלאך והאהבה חסרת הגבולות, הילד שלא מתבייש להסתיר רגשות ותוך כדי מצליח לגרום לי להיסחף אחרי התדמית של הילד הרע עם הדיבור המלוכלך והסקס מהסרטים. אני נפלתי כל כך חזק בזה.
״אני מאוהבת בך,״ אמרתי בחיוך והוא נשק לבטני, התרוממתי מעט ונישקתי את קודקוד ראשו.
״מה נעשה עוד יומיים?״ בן שאל כמתייסר וליטפתי את פניו.
״אני לא יודעת,״ עניתי בעצב. בן התיישב ונשען כנגד הקיר וסימן לי לבוא לחיקו, נצמדתי אליו והוא חיבק אותי בעזרת ידו הגדולה שנכרכה סביב כתפי.
״תדעי שלא משנה מה יקרה ביומיים האלו, אני אוהב אותך,״ אמר בכנות והשפלתי את מבטי לשמיכה הדקה, דמעות הצטברו בזוויות עיניי ואחת נפלה על בטנו של בן.
״דיי,״ בן אמר ברכות והרים את ראשי בכדי לתת נשיקה חמימה על שפתיי. הנשיקה שלו הייתה משכך הכאבים של הלב.
כרכתי את זרועותיי סביב עורפו ומשכתי אותו קרוב יותר, הוא השכיב אותי שוב על המיטה ועלה מעליי, הלשון הנעימה שלו מלטפת את שלי ואני לא יכולה להפסיק לאחוז בו בכזו תלות.
והנה אנחנו נכנסים לסיבוב שני של אהבה אל תוך הלילה, הכל עדין יותר, התנועות אגרסיביות פחות והמילים המלוכלכות הופכות למילות אהבה שנכנסות אל הלב ומחבקות אותו.
״אל תעזוב אותי,״ ביקשתי ביאוש ועוד דמעה זלגה במורד לחיי, הוא כרך את ידיו סביבי ומחץ אותי בחיבוקו הרכושני.
״בחיים לא,״ השיב ונישק את הדמעות המלוחות.

השמש כבר החלה לזרוח ואני בדיוק יצאתי מהמקלחת, לבושה בגופייה ומכנסיים זרוקים, בן היה שכוב על גבו וכל צעד וצעד שלי היו מלווים במבט שלו, נכנסתי תחת השמיכה החמימה ובן העביר את ידו בשיערו הרטוב.
״תודה על הלילה.״ בן הצמיד אותי אליו והנחתי את ראשי בשקע צווארו. הנהנתי הנהון קטן מרוב שלא היה לי כוח לדבר מרוב עייפות ותשישות.
״לילה טוב רומיאו,״ מלמלתי בליווי פיהוק והוא אסף אותי אל בין זרועותיו.
״לילה טוב יוליה.״

סליחה שחיכיתן הרבה❤️
תודה על כל התגובות המדהימות מהפרק הקודם❤️


תגובות (13)

יובלה, עברת לwattpad?
העלית לשם את הפרק לפני שהעלית לכאן…
מהמם כרגיל!

09/06/2015 00:16

מושלםםםם כרגיל!

09/06/2015 00:32

מחכה להמשךךך

09/06/2015 00:32

לא רוצההה שנתנאל יחזוררררר
לא אוהבת אותוווו
תמשיכיייי פרק מדהים

09/06/2015 07:18

תמשכי

09/06/2015 07:18

פרק ממש יפה וחמוד ומצחיק☺
מצפה להמשך בקרובבב!!!!!!

09/06/2015 07:30

מושלםםםם מחכה כבר להמשךך <3<3

09/06/2015 15:15

מושלםםםםם

09/06/2015 16:29

תמשיכיי!!❤️

09/06/2015 20:49

אוקיי,בתור אחת שהבה לקרוא את הסיפורים שלך,אני די מאוכזבת בזמן האחרון.כל פרק יש רק סקס. הדבר היחיד שטל ובן עושים זה סקס.איזה מן זוג זה?אין עלילה חוץ ממשחקי המיטות שלהם.זה פשוט לקרוא פורנו. חבל,היה נחמד אם היתה עלילה חוץ מזה.הרי יש לה חיים חוץ מחיי הזוגיות שלה,לא?

11/06/2015 23:46

פשוט מושלם

19/06/2015 10:16

מתי את ממשיכה?!

19/06/2015 11:11

מדהימה מדהימה מדהימה !!
ובבקשה אל תחזירי את נתניאל , דווקא נחמד שהסיפור מתנהל בלעדיו ;)
מצפה להמשך

28/06/2015 00:59
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך