pinkprint
סליחה שלא העליתי פרק מלא זמם פשוט קרו כל כך הרבה דברים היה לי יומולדת , נסענו לחו"ל רק המשפחה והייתי בהופעה של כריס בראוון גאאאד ניראלי ששמעו את הקול שלי יותר ממה ששמעו אותו שר^~^ הייתי כל כך עמוסה אז סליחה ! וגם שיניתי את השם של הסיפור לשם שיוצר מתאים לדעתי להמשך העלילה . אני מקווה שאהבתם את הפרק אני לא ממש זה נכתב בדוחק והוא קצר מדי אבל בכל זאת וחוץ מזה יש מצב שאני אעלה עוד פרק או שניים אז מקווה שתאהבו !

you'll be sorry 7 – שיניתי שם משתמש ןגם סיפור!^~^

pinkprint 28/07/2015 651 צפיות אין תגובות
סליחה שלא העליתי פרק מלא זמם פשוט קרו כל כך הרבה דברים היה לי יומולדת , נסענו לחו"ל רק המשפחה והייתי בהופעה של כריס בראוון גאאאד ניראלי ששמעו את הקול שלי יותר ממה ששמעו אותו שר^~^ הייתי כל כך עמוסה אז סליחה ! וגם שיניתי את השם של הסיפור לשם שיוצר מתאים לדעתי להמשך העלילה . אני מקווה שאהבתם את הפרק אני לא ממש זה נכתב בדוחק והוא קצר מדי אבל בכל זאת וחוץ מזה יש מצב שאני אעלה עוד פרק או שניים אז מקווה שתאהבו !

«אמבר»
לאחר הפגישה עם ג'יין חזרתי במהירות למינה המופתעת לרעה שחזרתי מוקדם, והסברתי לה הכל . היא קיבלה את זה יחסית טוב , התלונה היחידה שלה היא ש'איך ג'יין לוקחת מישהי שהיא לא מכירה
ונותנת לה עבודה במסעדה ?' כן, ביררתי לגבי זה. ולאחר מכן מינה משכה בכתפיה ונגסה בנתח הרוסטיף שלקחתי איתי לצריף שלנו. איזה שם מוזר עדיין קשה לי לבטא אותו .
******************
הגיעה הבוקר וקמתי במהירות מההתרגשות ומיהרתי להתלבש בשמלה הקבועה שלי ונעלתי את הכפכפים שלי לזמנים מיוחדים.
מיהרתי לכתובת ההיא שחרטתי אותה בזכרוני.
לאחר רבע שעה של ריצה מרוגשת הגעתי לכתובת ההיא כשג'יין עומדת מול המסעדה. היא, ג'יין, נראתה יוקרתית ממש, היא לבשה שמלה כחולה רויאל עם שרשרת זהב של אבנים ענקיות, ומעל ג'קט מחויוט בצבע שחור, נעלי עקב שפיצים תואמות.
היו לה צמידים ותכשיטים שנצצו באור השמש .
התקדמתי אליה וחיכיתי לפנים המלאות רחמים וזעזוע על איך שאני נראית . זה לא הגיע , היא רק חייכה כמו ילדה קטנה וחיבקה אותי בכוח שלא היה מבייש פיל. " היי אמבר! אני שמחה שהצלחת להגיע! " ראו את זה עליה . חייכתי אליה ועניתי "תודה על כל מה שאת עושה למעני זה ממש לא מובן מאליו " הודיתי.
" אוחח אל תתייחסי לזה אני עושה את זה מרצון. "
הסבתי את מבטי לעבר המסעדה ואמרתי " נתחיל?" בחשש קל.
היא שילבה את זרועה בזרועי, קרצה וחייכה.
" נתחיל" מילמלה ויחד פנינו לעבר המסעדה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך