נעמה-ד
אני יודעת שהסיפור לא מתאים לז'אנר שבחרתי, אבל זה הכי קרוב שהיה...
אשמח לתגובות☻♥☺

אבא חזר הביתה

נעמה-ד 16/02/2014 874 צפיות 6 תגובות
אני יודעת שהסיפור לא מתאים לז'אנר שבחרתי, אבל זה הכי קרוב שהיה...
אשמח לתגובות☻♥☺

ישבתי שם, קפואה במקומי. לא הייתי מסוגלת לעכל את מה שאמי אמרה לי באותו הרגע. מיליון רגשות הציפו אותי. כעס, צער, התרגשות, שמחה… הרגשתי שאני עומדת להתפוצץ, וכל זה בגלל כמה מילים קטנות. קטנות ופשוטות כל כך. התקשיתי לנשום. בכיתי. דמעות של עצב ושמחה ביחד.
אני אתחיל מההתחלה-
יום אחד, לפני 3 שנים, אמא העירה אותי בבוקר לבית הספר (הייתי בת 11). בניגוד לימים רגילים, שבהם הייתה מעירה אותי בחיוך ובשמחה, היא נראתה מודאגת במיוחד. "את תאחרי היום לבית הספר" היא אמרה לי. "למה?" שאלתי עוד מתוך שינה. "אני צריכה לדבר איתך על משהו" השיבה אמא ברצינות. לא הבנתי מה היא רצתה, אבל 'זרמתי'. "נכון שאבא נסע לפני שבוע ללונדון, והיה אמור לחזור היום? טוב, אז בעצם, הוא לא יחזור." היא סיפרה. "מה זאת אומרת לא יחזור?!" שאלתי בבלבול. "תביני, חמודה. אבא חייב להישאר בלונדון ולעזור לידידה שלו. הוא יחזור בקרוב." אמרה אמא והרכינה את ראשה. הבנתי שהיא משקרת. לא ידעתי למה. "ידידה? איזו ידידה? איך קוראים לה?" ניסיתי להוציא ממנה את האמת. "כן חמודה. ידידה, ושמה ג'ני." אני חייבת להודות, שבחיים לא שמעתי על הג'ני הזאת. בדרך כלל אבא מספר לי על הידידות שלו. "מתי הוא יחזור?" שאלתי. "לא יודעת…" אמא ענתה.
כך נגמרה השיחה. אמא לקחה אותי לבית הספר, באיחור של 10 דקות בלבד.
הייתי מוטרדת מזה במשך כל היום, כשחזרתי מבית הספר, ואפילו כשהלכתי לישון. לא נרדמתי. ירדתי למטבח, לקחת לי כוס מים, וראיתי את אמא בוכה. בחיים שלי לא ראיתי מבוגר בוכה. אולי רק בסרטים, ששם זה נראה אחרת. "מה קרה?" שאלתי. היא הסתכלה עליי, אני הסתכלתי עלייה, ושוב היא הסתכלה עליי. לבסוף היא אמרה: "אני חייבת לגלות לך את האמת. אבא לא יחזור. אף פעם!" היא אמרה מתייפחת. "הוא עזב אותנו?" שאלתי, וידעתי שזה נכון. אמי הביטה בי, מופתעת מהשאלה. "כן! הוא עזב אותי, אותך, את הבית, הוא עזב לתמיד…" ראיתי את הכאב בעיניה, אבל המשכתי לשאול. "וג'ני?" "בת הזוג החדשה שלו" היא ענתה לי תשובה שכבר הייתה ברורה מראש. "ועכשיו, חזרי למיטה." היא ביקשה ממני. בכיתי בערך שעה, ואז נרדמתי.
מאז קרו המון דברים. אני הסקתי מסקנה- אבא שלי שונא אותי. וגם, אמא שלי נכנסה לסוג של משבר, מה שגורם לזה שאני צריכה לטפל בה, במקום שהיא תטפל בי. תבינו מזה את מה שאתם יכולים. כך עברו להן 3 שנים ארוכות. עד שקרה המקרה שתיארתי בהתחלה. אתם רוצים לדעת מה אמא אמרה לי? היא בסך הכל אמרה לי, שאבא חזר הביתה.


תגובות (6)

זה מהמםםםםםםםםםםם

16/02/2014 12:20

תודה☻

17/02/2014 06:59

מדהים ^_^

17/02/2014 07:03

תודההה

19/02/2014 07:42

זה.פשוט.מדהים אף פעם לא ידעתי שאת מוכשרת כלכך נעמה

28/02/2014 06:18

זה.פשוט.מדהים אף פעם לא ידעתי שאת מוכשרת כלכך נעמה

28/02/2014 06:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך