אבנים

snowhite 18/05/2014 700 צפיות תגובה אחת

הדם היה בכל מקום. ליאור לא ידע מה לעשות . הוא עמד קפוא אל מול בריכת השני שנפרשה לפניו ולא הצליח להזיז אף אחת מגפיו. "תזעיק עזרה ! תקרא לחובש ! ליאור !! אתה שומע אותי בכלל ? " ליאור שמע ולא הצליח לפתוח את פיו. הוא הסתכל על חברו , שהתבוסס בשקט בדמו, עמד מולו- ולא הצליח לעשות דבר. יוני הלך להזעיק עזרה, כנראה התייאש כבר מליאור שעמד כפסל. לפתע ליאור התעשת, רץ לעבר הדמות המדממת והמצולקת שהייתה פעם חברו הטוב ביותר. התיישב על ידו והביט בו. "תמיד אמרנו שאתה תמות ראשון, זוכר ? " גיחך רועי והחל להשתעל . ליאור הצליח לפתוח את פיו " שש.. אל תדבר עכשיו, עוד מעט יבוא החובש , יוני כבר הלך לקרוא לו " הוא הוריד את את חולצת הזית המכופתרת וקרע חלק מגופייתו . קשר את רגלו של רועי וניסה לעצור את הדימום . " עזוב אותך אחי, יש גם כדור בגב, זה כבר לא יעזור " ליאור הרגיש חסר אונים,בזהירות השחיל את ידו מתחת לגבו של רועי וניסה לעצור את הדימום . רועי נאנק מכאב ומיד הפסיק. הוא הביט בליאור וחייך. "מה אתה מחייך מטומטם אחד ?? איך יכולת לעשות לי את זה ?! עכשיו אני אשאר פה לבד ! לבד ! מה אתה צוחק ? אתה פשוט אפס ! זה מה שאתה ! " רועי המשיך להביט בו ולחייך . "אתה יודע, עכשיו זה כבר לא כל כך כואב, אז אני מחייך, מה אעשה- אבכה ? תפסיק לדאוג, הכל יהיה בסדר , זה לא אמור להיות ההפך בכלל ? שאתה מעודד אותי ? " הפעם תורו של ליאור היה לחייך "תמיד אתה היית האופטימי מבין שנינו " -"על זה אין שום ויכוח, החובש בא ? "
"בטח יגיע ממש עוד מעט "
– "ליאור , אני לא רוצה למות "
"אני נשאר כאן , לא יקרה שום דבר. "
-"שבוע הבא נלך להופעה ההיא שאמרת, של שלמה ארצי"
"אני לא חושב שהמלחמה תיגמר עד אז , חוץ מזה, אתה שונא את שלמה ארצי "
-"אולי תשיר לי שיר שלו ? עד שבוע הבא אני כבר אוהב"
"רועי , יש לנו הסכם לא כתוב שאומר שאני לא שר בפומבי . "
-"איזה פומבי אתה רואה כאן ? יש פה רק אבנים, אני בטוח שלהן לא יהיה אכפת "
"טוב, עדיף שתפסיק לדבר , הנה הנה, אני שר."
וליאור שר, הוא שר כמו שלא שר אף פעם . הוא שר לעשבים, לכתמי הדם הקרושים,
הוא שר לשמיים. הוא שר לכל אבן, לכל שיח .
מרחוק שמע את החובשים , ולא היה לו אכפת, הוא שר.
רועי עצם את עיניו, וחזהו חדל מלעלות ולרדת. ליאור הוציא את ידו מגבו של רועי והניח אותה על מצחו. בידו השנייה ניסה לנופף לחובשים, וכשהגיעו אלה והכריזו על הדבר הנורא מכל,
ליאור המשיך לשיר . החובשים הביטו בו בתדהמה, אבל ליאור המשיך לשיר , "השמיים כחולים, אבל מה עם השאר ? " הוא הביט לשמיים, הם היו כמעט שחורים , הוא לקח אבן גדולה , הביט בה לכמה דקות, ואז הטיח אותה בעוצמה באדמה. הוא יכל להישבע באותו רגע ששמע את רועי מגחך .


תגובות (1)

זה מדהים, וואו….

18/05/2014 16:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך