מיקוש123
גם את זה כתבתי בחו"ל....
מקווה שאהבתם

אהבה אמיתית – בבקשה תקראו!!

מיקוש123 11/08/2013 746 צפיות 5 תגובות
גם את זה כתבתי בחו"ל....
מקווה שאהבתם

כאשר את מחייכת אליו והוא לא מחזיר חיוך
זאת לא אהבה
כאשר את מזמינה אותו לשבת לידך והוא לא בא
זאת לא אהבה
כאשר את אומרת "אני אוהבת אותך" והוא לא מחזיר תשובה
זאת לא אהבה
כאשר את מגלה שהוא נמצא עם מישהי אחרת ואת לא עושה עם זה כלום
זאת לא אהבה
כאשר את מתחילה לשקר לו
זאת לא אהבה
כאשר התקשורת היחידה שלכם זה בעזרת טלפון/מחשב
זאת לא אהבה
כאשר את מגיעה למצב שאת לא מפסיקה לחשוב עליו, לחייך כל פעם שאת שומעת את השם שלו, לרצות להיות איתו כל הזמן, כאשר אתם תמיד ביחד והוא תמיד אומר לך את שלושת המילים שמקפיצים לך את הלב, כאשר את שמחים מחדש לראות אחד את השני
זאת אהבה


תגובות (5)

מיקוש זה 100מם!!!

11/08/2013 03:06

וכמו שחברה טובה שלי אומרת:
מיקוש זה 100מם!!!

11/08/2013 03:09

אין,מדהים!

11/08/2013 03:21

וואו זה פשוט מדהים !
חו"ל עשה לך ממש טוב !!

דירגתי :)

11/08/2013 04:16

אני חולק עלייך בעניין הבית האחרון שכתבת. התמקדות בבן הזוג, התרגשות מחברת בן הזוג, דופק לב מואץ ושאר הסממנים הפיזיולוגיים הדומים אינם מעידים על אהבה, אלא על רצף ריאקציות נוירולוגיות גרידא, דבר שמעניק תחושה של תשוקה פיזית או אפילו נפשית כלפי בן הזוג, אבל בשום אופן לא גורם לאהבה אמתית. זה כמו שתגידי ששתי צפרדעים שבמוחם מתבצעים תהליכים דומים "אוהבים" האחד את השני, זו תהיה טעות לומר כך, כיוון שחיות לא אוהבות (טוב, רובן…) חיות נמשכות אחת לשנייה, ואותה משיכה חייתית היא זאת שתיארת בסיפור, לא אהבה.
אהבה אמתית היא תלות פסיכולוגית של בני הזוג האחד בשני, תלות גדולה עד כדי כך שלפעמים בני הזוג יעשו דברים קיצוניים ביותר רק האחד בשביל השני, אהבה אמתית היא התוצאה של השקעה בבן הזוג וההתקשרות בין בני הזוג ע"י ההשקעה שלהם האחד בשני ובמערכת היחסים ביניהם, כול אחד בפני עצמו. כלומר, כשהשקעתי בבן הזוג, הוא תופס מקום גדול יותר בסדר העדיפויות שלי, הוא נהיה "השקעה" שלי, דבר שקשור אלי בקשר הבלתי נפרד של הנתינה שלי אליו, אני "מחובר" אליו, אוהב אותו, כי השקעתי בו חלק מעצמי… כי אנשים נוטים לאהוב את מה ששלהם, אימא אוהבת את ילדיה, כי השקיעה בהם והיא מרגישה שהם "שלה", ילד אוהב את מגדל הלגו שבנה, כי השקיע בו והוא שלו, לא משנה כמה מגדלי לגו יפים יותר יש, בזה הוא השקיע, זה שלו ואת זה הוא אוהב. אותו דבר נכון גם באהבה בין בני זוג, ובן זוג נהיה שייך לבן הזוג השני ע"י חלוקה ושיתוף בין בני הזוג, דבר שהופך אותם להיות תלויים האחד בשני, שייכים האחד לשני.

אני פשוט לא יכול לעצור את עצמי מלחפור… מקווה שזה לא היה יותר מדי. אהה, כמעט שחכתי! השיר היה כתוב טוב, למרות שאני לא מתחבר לשירים כאלה…

11/08/2013 05:49
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך