אהבה מיוחדת פרק 133:

אנונימית 23/12/2013 1011 צפיות 4 תגובות

133:
נקודת המבט של ליאן:
שירן אמרה לי עשר דקות לפני שיצאנו שאבוא לגינה כדי לראות את דניאל.
התנגדתי,זה עושה מזל רע לראות את החתן לפני החתונה , אבל היא התעקשה היא אמרה שזה נורא חשוב …
היא גם סימסה לי להיות רגועה ולחשוב לפני שאני מדברת..חשבתי על הגרוע מכל חשבתי שהוא רוצה לבטל את החתונה ,אבל היא הרגיעה אותי ואמרה שהוא אוהב אותי כ״כ ובחיים הוא לא יעזוב אותי . 
נרגעתי והלכתי ,שניהם ישבו על ערסל ופיטפטו ,וכשראו אותי שתקו.
שמתי לב שדניאל לא מסתכל לי בעיניים,התקרבתי אליו והרמתי את ראשו שיביט אלי ״מה קרה אהוב שלי ?״-שאלתי אותו ..
שירן אחזה בידו וסימנה לו לדבר.
״אני אני..אתמול..אוח אני לא מסוגל לדבר״-הוא אמר בצער.
״חייםשלי מה שזה לא יהיה אנחנו ביחד בזה!!״-אמרתי לו וחייכתי חיוך מאולץ.
נקודת המבט של דניאל:
אוח נו אני לא רוצה להגיד לה,אני לא יעמוד בזה אם היא תיפגע…
נו אבל אני חייב להגיד את זה ,זה אוכל אותי מבפנים.
״אתמול,במסיבה בלי שידעתי מאור הזמין כל מיני חשפניות ו..״
״שכבת עם אחת מהן..״-היא לחשה והבעת פנייה השתנתה ,היא לא כעסה היא הייתה כל כך עצובה..
״לא,לא שכבתי בחיים לא!״- ישר אמרתי כשהבחנתי בדמעות שנאספו בפנייה.
״הוא פשוט נישק מישהי,הוא היה ממש שיכור ולא שם לב ומאור שלח לו אותה שתימרח עליו״-שירן אמרה והביטה בי .
״אני באמת לא התכוונתי אני כ״כ מצטער״-אמרתי לה ,והבחנתי בחיוך שהתמרח על פנייה..
״זה בסדר,לא קרה כלום אתה לא התכוונת,אני מבינה״-היא אמרה ונישקה אותי קלות על שפתי .
״איך את יכולה לסלוח על דבר כזה כל כך בקלות ?״-שאלתי בגימגום..
״אני מכירה אותך מספיק טוב כדי לדעת שאתה בחיים לא תבגוד בי בכוונה ,אפשר אפילו להגיד שבחיים לא תבגוד בי!״-היא אמרה ונצמדה אלי ..
״אני אוהב אותך כל כך״אמרתי לה ונישקתי אותה בתשוקה עזה ,תוך כדי כך שאני מלטף את ביטנה ומרגיש את הבעיטות של בני ,או בתי ..מה שזה יהיה..


תגובות (4)

אווווו איזה חמודים
בבקשה תמשיכי !!!

23/12/2013 22:38

אוווו קיטשי ^-^ תמשיכיייי

23/12/2013 23:00

תמשיכייי

24/12/2013 03:04

אני זוכרת שרק הגעת לאתר והיתי קוראת כל פרק ופרק שלך !
תמשיכיי

24/12/2013 07:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך