sapir stuff
אממ.. אז זה בעקרון הסיפור הראשון שלי כאן. לפי דעתי הוא קצת צולע ודרוש הרבה מאוד שיפורים אבל סתם ככה אני אשמח אם בכל זאת תגיבו או תיתנו טיפים וכולי.. [וסליחה אם פה ושם יש לי שגיאות כתיב>

אהוי קפטן

sapir stuff 16/07/2015 756 צפיות אין תגובות
אממ.. אז זה בעקרון הסיפור הראשון שלי כאן. לפי דעתי הוא קצת צולע ודרוש הרבה מאוד שיפורים אבל סתם ככה אני אשמח אם בכל זאת תגיבו או תיתנו טיפים וכולי.. [וסליחה אם פה ושם יש לי שגיאות כתיב>

הקדמה מקדימה:C

אם הייתם רואים אותי סתם ככה ברחוב אני חושב שישר הייתם מבחינים בי, אתם מבינים, אני לא חושב שיש עוד אחד כמוני בזמנים האלו שמסתובב בבגדים כמו הבגדים שלי, שמין הסתם נראים מספיק ישנים בשביל להיות הבגדים של ווליאם שייקספיר בעצמו או משהו כזה. אני מניח שהייתם מסובבים לאחור את הראש שלכם כשהייתי עובר וממלמלים לכם מתחת לשפם דמיוני `אוו.. אחיינו.. אתה קצת ישן.. אנחנו ב2015..` או 'משוגע הבחור..' או דברים כאלו שבדרך כלל אתם אומרים.. אבל לי זה לא ממש אכפת. כי עד לפני לא כל כך הרבה זמן לא ידעתי איזה שנה אנחנו, אפילו לא ידעתי שיש בכלל מישהו שסופר את השנים.

אני מניח שאתם קוראים את זה ומנסים להבין `מה לעזאזל נדפק עם הבחור הזה ולמי אכפת מה הוא לובש?`. הבכן, אני בהחלט לא בטוח שזה מעניין אתכם, אחרי הכל, אף אחד לא מכריח אתכם לשבת ולקרוא את זה.. זאת החלטה שלכם.

אם עניינתי אתכם וסקרנתי אתכם מספיק בכדי לרצות לקרוא את הסיפור שלי, אתם מוזמנים להמשיך. אם לא, דפדפו הלאה.. אני לא בדיוק צריך לעניין אתכם.

אבל, לאלו שהחליטו לקרוא את זה בכל זאת, אני מזהיר- הסיפור לא חייב להיגמר טוב. אלו החיים ולא תמיד יש להם סוף שמח.

אני ריין. בן 18. הסיפור שלי מתחיל בגיל 11..

—-

ברגע שאני אראה שאנשים רוצים המשך לסיפור [ז"א 3 תגובות או יותר:] אני אמשיך..:C


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך