אוסף משפטים מרגשים

09/10/2013 2377 צפיות אין תגובות

*החיים מטורפים, קודם אתה רוצה להתבגר ואז אתה רוצה לחזור להיות ילד.
*תמיד ידעתי שלהסתכל אחורה על הדמעות יגרום לי לצחוק, אבל אף פעם חשבתי שלהסתכל אחורה על רגעי הצחוק יגרום לי לבכות.
*הסיבה שלאנשים קשה להיות שמחים היא כי הם תמיד רואים את העבר יותר טוב ממה שהוא היה, את ההווה יותר גרוע ממה שהוא ואת העתיד יותר מסובך ממה שהוא יהיה.
*אף אחד לא יכול לשעבד את המחשבה שלנו אם אנחנו לא נותנים לו את הכח לעשות את זה.
*החיים הם כמו רכבת הרים, יש עליות ויש ירידות. אבל זאת החלטה שלכם אם לצעוק או להנות מהנסיעה.
*הצעד הראשון כדי להגיע לכל מקום הוא להחליט שאתה כבר לא רוצה להישאר איפה שאתה.
*למדתי שאנשים ישכחו מה אמרתם ומה עשיתם אבל הם בחיים לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש.
*בסוף, אנשים הולכים לשפוט אתכם בכל מקרה. אל תחיו את החיים בניסיון להרשים אחרים. תחיו את החיים בניסיון להרשים את עצמכם.
*תפחד פחות, תאמין יותר; תאכל פחות, תלעס יותר; תיבב פחות, תנשום יותר; תדבר פחות , תגיד יותר; תשנא פחות , תאהב יותר; וכל הדברים הטובים בחיים יהיו שלך.
*במגע האהבה כל אחד נהיה משורר.
*האמת היא, שכולם הולכים להכאיב לכם. אתם פשוט צריכים למצוא את אלה ששווה לסבול עבורם.
*הנקמה הכי טובה היא פשוט להמשיך הלאה ולהתגבר על זה. אל תתנו לאף אחד את הסיפוק שבלראות אתכם סובלים.
*הסתכלתי במראה כל בוקר ושאלתי את עצמי: 'אם היום היה היום האחרון בחיים שלי, האם הייתי רוצה לעשות את מה שאני הולך לעשות היום?' ובכל פעם שהתשובה הייתה 'לא' יותר מדי ימים ברציפות, ידעתי שאני חייב לשנות משהו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך