עוד פרק בדרך! תגיבו ותגידו אם אהבתם!

אוסף של צירופי מקרים-פרק 1-המשך

29/10/2014 480 צפיות תגובה אחת
עוד פרק בדרך! תגיבו ותגידו אם אהבתם!

הופעה לא קרואה בעליל של פסים בשיער… סיימתי. שבי שם במקום הפנוי. עכשיו, מיס גיבסון, הנה משהו שעלייך ללמוד על בית הספר ועליי.״ היא אומרת תוך כדי שהיא מסתובבת בכיתה ודופקת סרגל על ידה. ״אין סובלנות לאיחורים, תירוצים, אלימות מכל סוג שהוא ופסים בשיער. עלייך להישמע לתקנון בית הספר ולמורים. זה ברור?״ היא צועקת עליי. אני מסמיקה ומתיישבת. אלה גם לא פסים בשיער. אלה צמות דקיקות ששזורים בהם חוטים ירוקים. ״ברור, גברת ברד.״ אני אומרת. ״אז, לפני שמיס גיבסון הפריעה לנו בגסות, התחלתי להקריא שמות. אגב, מיס גיבסון, אצלי בשיעור לא ייסבל שום רעש מסוג כל שהוא. אדוארד בראון?״ ילד בלונידיני עם חיוך שחצני ובגדים של ראפר מרים את ידו. ״אמילי גיבסון כאן, אודרי דארק?״ ילדה עם שיער לבן ועור לבן מרימה את ידה. לבקנית. גברת ברד ממשיכה בהקראת השמות. לכל ילד שולחן משל עצמו, ואנחנו רק 15 ילדים. כולם הגיעו היום. ״וונדי ג׳ונס הגיעה, דניאל לורנס?״ילד בעל שיער שחור ועיניים כחולות מרים את ידו. ״יופי, כולם כאן. אפשר להתפנות לשיעור מתמטיקה,בבקשה?״ וואו, הדניאל הזה ממש חמוד. גם אדוארד בראון הזה לא רע, אבל הוא נראה כזה שחצן מגעיל, שפשוט בא לי להקיא. ״מיס גיבסון, אולי את יודעת מה ההבדל בין מספר שלילי למספר חיובי? כי מיס ברידג׳יט הדסון ואחותה התאומה אינן מסוגלות. נו, האם האחרנית יודעת את התשובה?״ איזה מגעילה, מתחשק לי להקיא עליה ועל אדוארד בראון. ״בוודאי, גברת ברד. מספר חיובי נמצא מעל האפס בציר המספרים, ומספר שלילי נמצא מתחתיו. המספרים השליליים מסומנים במינוס, שבעצם אומר לשנות לכיוון הנגדי. ככל שמספר חיובי רחוק מהאפס, כך הוא גדל. ככל שהמספר השלילי רחוק מהאפס כך הוא קטן. שאסביר גם על הערך המוחלט?״ אני אומרת לגברת ברד בחיוך ובלי שמץ של חוצפה והתנשאות, מה שמעצבן אותה יותר. ״ או, אני רואה שיש לנו ילדת פלא…. את יכולה לצאת החוצה לחשבון מתקדמים עם וונדי, קונור ודניאל.״ אני יוצאת החוצה. עם שלושתם. אני הולכת מקדימה, ליד וונדי. הילד האסייתי ששמו קונור ודניאל הלכו לשתות בברזייה. וונדי דוחפת אותי. ״תקשיבי, חדשושה. אל תנסי אפילו להתקרב אליי. אז הנה כמה חוקים, אם את רוצה לשרוד: אל תתקרבי אליי, או אל דניאל. הוא שלי, ברור?״ אוי אוי אוי… הולכת להיות לי שנה קשה…


תגובות (1)

קודם כל תעשי פרק 2 לא פרק 1 המשך או שתגידי פרק 1 חלק 2 למרות שעדיף פר 2 וזהו.
עוד דבר הסיפור עדיין קצת משעמם מקווה שהמשך יהיה יותר מעניים אני יעקוב אחריך.
אשמח שתראי מחר את העונה החדשה שלי האם לאהבה יש גבולות.

29/10/2014 21:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך