איך אפשר להאמין לך

אחרי שסגרתי את עצמי, וכיסיתי את פניי חשבתי שזה טוב לא להיות עם אנשים יותר.
אבל תמיד הייתה יד על הכתף שלי, ואותו בנאדם אמר לי 'אל תהיה עם עצמך'.
וחשבתי לעצמי, למה הוא אומר לי את זה, מה רע בלשתוק ולהיות בתוך החדר הסגור הזה.
כולם אנשים זרים, אבל בקלות יכולים להיות האנשים הכי קרובים שלך. אבל אני ממש לא מתחבר בכזאת קלות, קשה לי להיפתח ולהראות את עצמי ולהיות חשוף. אבל ברור שלא נשארתי אותו הדבר, נפתחתי, דברתי, לא נשארתי לבד, נתתי לכולם להיכנס ללב שלי.
הייתי טוב, וטוב יותר מידי לאחרים, שכבר לא ידעתי מה אני עושה.
ספרתי את מה שקורה לי, ואמרו לי בחזרה "אתה לא לבד" " אני יעזור לך" " אוהבים אותך".. שמעתי להם אבל פתאום אף אחד לא היה כאן.
ראיתי את עצמי עומד לבד, וכולם שם ביחד.
התקרבתי אליהם וחייכתי, אבל לא הביטו בי כאילו שאני זר להם.
מה עשיתי לא בסדר ?
מה השתנה שכולם לא מתייחסים ?
למה לא אוהבים אותי ?
כל מה שהם אמרו לי זה בעצם שקר ?
אז אני עוצר שוב וחושב, למה אותו אדם אמר לי 'אל תהיה עם עצמך'
זה בשביל שיפגעו בי ?
זה בשביל שישקרו לי בפרצוף ?
זה בשביל שיתקעו לי סכין בגב ?
בשביל מה זה ?
אחרי שסגרתי את עצמי, וכיסיתי את פניי חשבתי שזה טוב לא להיות עם אנשים יותר.
כי אי אפשר להאמין להם.
איך אפשר להאמין לך ?


תגובות (3)

אופק….
אתה צודק שלפעמים ממש קשה להאמין לאנשים…
אבל בטוח יש מישהו שאתה בוטח בו, מישהו שבאמת מאמין בך…
אני לא חושבת שכולם רעים, אבל בהחלט יש כאלה שסתם אומרים, סתם משקרים…
אתה צריך להיות שלם עם עצמך, לדעת שגם אם אומרים לך ש'אתה לא טוב מספיק' או 'לא רוצים להיות איתך' או אני לא יודעת מה שאולי יגידו, כל זה לא משנה כי מה שבאמת משנה זה, האם אתה מאמין להם? האם אתה באמת כמו שהם אומרים?

אתה לא עשית שום דבר, זה פשוט החלטה מוזרה של אנשים…
יש כאלה שפשוט קשה להבין אותם…
אבל שוב, פשוט… פשוט תנסה להתחבר למישהו…
למשהו..
אולי זה יעזור….

04/05/2013 11:53

וואו סיפור יפה.
תמיד אתה מצליח להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר.אתה מוכשר בטירוף-ואני לא אומר את זה סתם.
ועכשיו אני רגע אתחיל לדבר על הסיפור עצמו.
בין אם זה אמיתי או לא,אתה צודק.בני אדם זה הדבר הבלתי ניתן להבנה בכל מצב.אף פעם אתה לא יכול לדעת מי אמיתי איתך ומי לא.גם חברויות של שנים יכולות להתברר בסוף כמופע ליצנות…
ואחי-לך אין בעיה.מאחר ושאתה בן אדם שמתחבר לאנשים בקלות-יש לך יתרון עצום.
הרבה אנשים לא יתברכו בכזה דבר.להרבה אנשים לוקח זמן להתחבר למקום ואז לנסות למצוא מישהו.זה לוקח הרבה זמן.
ואתה בן אדם טוב.יש לך הרבה דברים טובים.אין שום סיבה בעולם שאנשים לא יתחברו אליך.

04/05/2013 12:23

קודם כל אני מסכימה עם אופיר, הסיפור כתוב היטב, יש לך דרך מיוחדת להעביר סיטואציות בכתיבה לקוראים בצורה ברורה ויפה. דבר שני, אני מבינה את מה שאתה אומר, לצערי, גם אני נכוויתי לא פעם מהתנהגות של אנשים שחשבתי שהם החברים הכי טובים שלי,
הם אמרו לי את זה, אני הרגשתי את זה, ובכל זאת אני זו שנפגעתי בסוף.
כן, להסתגר בחדר זה הדבר המובן מאליו; אם אתה לא בא במגע עם אנשים, אתה לעולם לא תוכל להיפגע מהם. אבל העולם שלנו מושתת על החברה… לא אני קבעתי את זה, גם לא אתה, אני בטוחה שאם יכולנו היינו משנים את זה אבל זה לא העניין…
אנשים טובים שאפשר לסמוך עליהם (כמוך.) הם נדירים מאוד, אבל הם קיימים. בסופו של דבר, אתה תיפתח לאנשים הנכונים והם יעריכו אותך ותוכל לסמוך עליהם כי כזו היא דרך החיים. להתייאש ולהתנתק זו לא חכמה, החכמה היא להתחשל, להרים את הראש ולהמשיך הלאה, להזכיר לעצמך שאתה בן-אדם מקסים, שיש אנשים שאוהבים אותך ולעולם לא ירצו לפגוע בך, שאם תחייך אל החיים (עם כמה שזה קשה…) החיים יחייכו אלייך בחזרה :)

04/05/2013 16:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך