חנה188
אני מקווה שאהבתם

איך חיי יהיו בעתיד

חנה188 16/01/2016 529 צפיות אין תגובות
אני מקווה שאהבתם

פרק 2
"אורן, רוני מה אתם עושים כאן?" שאלתי "אממ … פגשתי חברות ו..ווולא שמנו לב לזמן ואז שמענו צפירה ובדקנו מי זה ווראיתי את אבא. הוא קרא לי אז באתי אליו והוא הסיע אותי הביתה." , אורן הנהן. "טוב, רוני לכי להתקלח" אמרתי ורוני רצה למקלחת שלמטה. בשעה 20:00 כבר כולם חוץ משובל היו במיטות. שובל ישבה בסלון וקראה ספר מדי פעם הצצתי לעברה שהיא לא נרדמה.
טוב אני אודה , מדי פעם הצצתי לעברה בגלל שנתתי לה הארי פוטר וקוויתי שהיא תקרא אותו באהבה רבה אבל המא רק אהבה אותו. "שובל, כבר שמונה וחצי לכי לישון מחר יש לך טיול." אמרתי לבתי "אבל אמא, הארי ורון הלכו לעכביש הענק!" אמרה לי בעקשנות. "טוב תגמרי את הפרק תלכי לישון" ארתי לה ועליתי באטיות לחדרי. התקלחתי והחלפתי לפיג׳מה. שמעתי ששובל עולה במדרגות ונכנסת לחדרה. הרגשתי תשושה נשכבתי על המיטה ותוך דקות, בלי לפתוח ספר נרדמתי.

" שובל, לירון, רוני, רותם בוקר קומו!" קראתי לבנותיי נכנסתי לחדר של שובל והערתי אותה טוב שהיא התארגנה אתמול אחרת היא היתה מתעכבת שעתיים טובות. לירון קמה בעליצות והתבשה.
אמרתי ה דאוג שכל אחיותיה התעוררו בלי יוצאת דופן. לירון הנהנה אני ירדתי הכין סנדוויצ׳ים לבנות. רותם ירדה אליי מטושטשת שיפשפה את עיניה ואמרה :" היי אמא, תעש לי תסרוקות." הרטבתי מעט את שערה , סירקתי אותו ועשיתי לה קוקו הפוך. היא הלכה לשולחן ואכלה מהר. הכניסה את האוכל לתיק. רוני ירדה עם צמה ארוכההיא לבשה חולצת בית ספר קצרה וטייץ שחור שמעליו חצאית. "טוב הנה תאכלי משהו תתארגני ותלכי לבית ספר אני ממהרת לעבודה." "טוב אבא יקח אותנו?" שאלה " כן" עניתי ולקחתי את משקפי השמש. יצאתי מהבית לכיוון האוטו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך