Lili01
בטעות מחקתי את הקטע אז העלתי מחדש :) לא מצאתי שם מספיק מתאים לקטע אז אם יש לכם רעיון אני אשמח :)

איך יודעים…?(לא מצאתי שם מתאים לקטע)

Lili01 27/10/2014 990 צפיות תגובה אחת
בטעות מחקתי את הקטע אז העלתי מחדש :) לא מצאתי שם מספיק מתאים לקטע אז אם יש לכם רעיון אני אשמח :)

איך יודעים שהגיע הזמן להרים ידיים ופשוט לוותר על הבן אדם שאוהבים? אולי כשאתה מבין שאתה כל כך אוהב אותו עד שאתה כבר שונא אותו. אולי כשאתה קולט שמגיע לך יותר, מגיע לך מישהו שישאר ויגרום לך להרגיש הכי טוב בעולם.
אולי כשפשוט נמאס לך. נמאס לנסות שוב ושוב. נמאס להשתדל ולהתאמץ ותמיד להרגיש שאתה לא מספיק.
לא מספיק יפה, לא מספיק חכם, לא מספיק מצחיק.
אולי כשאתה קולט שהבן אדם הזה חשוב לך הרבה יותר ממה שאתה חשוב לו, אם בכלל.
אולי כשנגמר לך הכוח. כמה אפשר לספוג? כמה פעמים אפשר להיפגע וכל פעם מחדש לאסוף את השברים של עצמך?
אולי כשאתה מתגעגע לא לבן אדם עצמו, אלא למי שהוא היה לפני כמה חודשים. אולי כשהמחשבה שתראה אותו לא משמחת אותך יותר ואתה מחפש כל תירוץ להתחמק ממנו.
אולי כשהאיזכור שלו צובט לך בלב ולא מעלה לך חיוך ענקי כמו בעבר.
אולי כשיותר כואב לך לדבר איתו מאשר להתגעגע.
אולי כשאתה מבין שהוא כבר מזמן ויתר עלייך.
אולי כשמהדבר המדהים שהיה לכם, נשארו רק שני זרים עם זיכרונות.
אולי כשנמאס לך לחכות למשהו שכבר כנראה, אף פעם לא יקרה.
אולי, כשאתה יודע שהוא הדבר הכי טוב שקרה לך השנה, אבל באותה המידה הוא גם הכי רע.
אולי כשאתה מתעורר בוקר אחד ולא מזהה את עצמך מרוב שניסית להיות בשבילו משהו שאתה לא…


תגובות (1)

את יכולה לקרוא לזה 'אולי' או 'יותר מידי' או 'בשבילו'…
הקטע היה נחמד מאוד ועורר בי מעט מחשבה.

27/10/2014 20:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך