שוב אם מישהו חושב שיש לו רעיון לשיפור הסיפור אקבל את רעיונתיכם בכיף

איך לומר לך לא? פרק 4

14/07/2015 1202 צפיות אין תגובות
שוב אם מישהו חושב שיש לו רעיון לשיפור הסיפור אקבל את רעיונתיכם בכיף

בכיתי שידעתי שזה מה שעומד להיות לי גם מחר.
הלכתי לישון. טוב לא ממש ישנתי, לא הצלחתי לעצום עיניים. פחדתי שהיא תקפוץ עליי באמצע הלילה. ישנתי שלוש שעות ואז כבר הייתי צריכה לקום. רציתי לחשוב שכל מה שקרה היה רק חלום רע אבל זה לא הצליח, שוב ושוב נזכרתי ברגע שהיא איימה שתקרע את התמונה שלי עם אבי ושוב ושוב הותקפתי בגל כאבים, כל גופי כאב מהתעללות של אתמול ומי יודע מה יהיה היום בבית הספר?התארגני והתחלתי לצעוד לעבר בית הספר כשראשי פונה כלפי מטה ואז שהגעתי נויה לא חיכתה לי בשער שאסחב לה את הדברים. אבל זוכרים את חברה שלה? שעכשיו גם אותה אני משרתת? נתנה לי את הדברים שלה וגם הביאה לי את הדברים של נויה למרות שהיא לא בבית ספר… סתם שהיא תהנה לראות אותי סובלת ראיתי אותה מחזיקה את התמונה וצוחקת. פחדתי כל כך. הגענו לכיתה שלה עשיתי לה את השיעורים וגם את שיעורים של נויה אחר כך עשיתי לה מסאז ועשיתי לה פינוק של פדיקור ומניקור ומסאז בעוד היא שוכבת על מיטת מסאז באמצע המסדרון כדי שכולם יוכלו לצחוק עלי. אחר כך אחרי שנגמר הטיפול אמרה שכל מי שרוצה מסאז יכול לעמוד בתור והמשרתת שלה תעשה לו. כך הייתי צריכה לעשות מסאז לכל אחד שכל אחד מקבל מסאז של עשר דקות. ואז לפתע המחנכת שלנו הגיעה וראתה אותי ואת עלמה חברה של נויה בעוד עלמה בדיוק ישבה עליי שכאני על ארבע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך