אני באמת רוצה שתגיבו תציעו הצעות לשיפור זה יעזור לי בסיפורים הבאים. זה לא קשה לכתוב תגובה בבקשה תכתבו חוות דעת הצעות ועוד..

איך לומר לך לא? פרק 5

14/07/2015 1172 צפיות אין תגובות
אני באמת רוצה שתגיבו תציעו הצעות לשיפור זה יעזור לי בסיפורים הבאים. זה לא קשה לכתוב תגובה בבקשה תכתבו חוות דעת הצעות ועוד..

המחנכת שלנו ראתה את עלמה יושבת עלי.
המורה אמרה עלמה מה את עושה?!? בקול כועס ומופתע עלמה ענתה לה היא אמרה שהיא רוצה שאני אשב עליה כדי להראות לי שהיא חזקה… היא נתנה לי מכה כדי שאסתכל למטה הסתכלתי ראיתי אותה מאיימת על התמונה. אני חייבת להשיג את התמונה שלי חזרה חשבתי בליבי המורה אמרה טוב בסדר אם היא רוצה את זה… רציתי להגיד לה את האמת אבל לא יכולתי. היא הסתובבה והלכה חזרה לעינייננו אמרה עלמה היא סיפרה לי שהבטיחה לילדה שתסחב לה את כל הדברים כל השבוע… מה שאומר שעוד עבודה.. וזה לא סתם את הספרים לחדר מדעים בשיעור מדעים את הבקבוק מים בדרך לאולם הספורט את התיק שלה לכל מקום… שנגמר יום הלימודים רצתי הביתה ידעתי שעכשיו אני יכולה להתקשר בשקט התקשרתי לעמותה לעזרה לילדים מסכנים והתחלתי לדבר בסופו של דבר הם אמרו שהם מבקשים לא לעבוד עליהם בטלפון וניתקו יום למחרת החלטתי לא לבוא לבית הספר. הייתי מותשת. אמי באוסטרליה לחמש שנים ואבי… כבר לא נמצא איתי והזכרון היחיד שלי ממנו הוא התמונה.
לפתע התקשרה אליי הילדה הכי מקובלת בשכבה קוראים לה עדי עניתי הלו ואז היא אמרה לי ש…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך