היי. אין הרבה שקוראים את הסיפורים שלי. בכל מקרה אני ממש אשמח לתגובות והצעות לשיפור וכאלה

איך לומר לך לא? פרק 7

18/07/2015 1148 צפיות 3 תגובות
היי. אין הרבה שקוראים את הסיפורים שלי. בכל מקרה אני ממש אשמח לתגובות והצעות לשיפור וכאלה

עדי מה בדיוק את עושה? שאלה נויה שראתה את עדי מחליפה בין התמונות. אממ אממ אה אני רציתי לקחת את התמונה כי אני רוצה שהיא תהיה משרתת גם שלי כלומר ראיתי אותה משרתת אתכן ורציתי גם… למה את לא מרשה? קודם תוכיחי לי שזה מה שאת באמת רוצה אמרה נויה אוקי מה לעשות? שאלה עדי תתעללי בה. מולי שאני יראה. נויה באה לכיתה ומשכה אותי בחוזקה לא הצלחתי להתנגד ואז ראיתי את עדי מחזיקה בתמונה. לא ידעתי אם זאת המקורית. אבל אח היא הייתה המקורית הייתי רואה סימן סודי. קו שחור קטן מאחורה אולם לא הצלחתי לראות את המאחורה. נויה אמרה עכשיו תוכיחי לי. לא הבנתי על מה היא מדברת אבל פתאום ראיתי את הקו השחור הקטן ועדי איימה על התמונה וציוותה עלי להיות על ארבע ואז היא תשכב עלי לנוח וכל פעם שזזתי הרביצה לי חזק לא הבנתי מה קרה לה. כנראה נויה עשתה לה שטיפת מוח נויה אמרה: "תראי לי עוד" עכשיו מסאז! ברגליים ובכתפיים וכל פעם שלא עשיתי טוב זרקה לי אבן על הפרצוף אחרי עשר דקות נויה אמרה: "בסדר קחי את התמונה אבל את צריכה להחזיר לי אותה מחר!" עדי השיבה לה: "אין שום בעיה בנתיים אני ילמד אותה איך לשרת אותי טוב ואיך לעשות את הדרישות שלי" אמרה במבט תחמני. הגענו לכיתה ואז עדי אמרה: "עכשיו את המשרתת שלי" "מה?!?" אמרתי במבט מופתע וכועס. לא הבנתי מה קרה לה. משבתי שהיא בצד שלי!


תגובות (3)

תמשיכיייי

21/07/2015 10:38

והצעה לשיפור – הכתיבה קצת מבולגנת. תוסיפי יותר פסיקים ונקודות וגם יהיה נחמד עם יהיו רווחים כשאת מסיימת סיטואציה. מקווה שעזרתי(:

21/07/2015 10:39

אוקי תודה! המשך ממש בקרוב… הלת לכתוב אותו;-)ו

21/07/2015 10:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך