היי בזמן האחרון יש פחות קריאות לסיפור בכל מקרה תודה למי שקורה ומגיב במיוחד (BAR)

איך לומר לך לא? פרק 9

24/07/2015 1158 צפיות אין תגובות
היי בזמן האחרון יש פחות קריאות לסיפור בכל מקרה תודה למי שקורה ומגיב במיוחד (BAR)

נויה המשיכה לקשקש ולקרוע בכיף ואז לפתע שמתי לב! זו לא התמונה המקורית! לא היה שם את הפס השחור! כל גופי נרגע ופעם אחת הרגשתי שניצחתי את נויה! את נהנית? שאלתי? עדי התאוששה רציתי לראות מה היא החליטה "נויה זו לא התמונה המקורית" עדי אמרה לנויה נבהלתי לא הצלחתי להבין למה עדי עושה את זה ואז לפתע עדי חנקה את נויה ובעטה בה אל מחוץ לבית אחר כך התחלנו להפיץ את כל הסיפור עלמא כל הזמן הייתה עם נויה אבל כל השאר לא רצו נויה ועלמא כעסו מאוד הם עשו לי ולעדי פרצוף… ואז הפכתי להיות מקובלת כולם רצו להיות לידי כל הזמן והיו לי מלא חברות נויה בינתיים ישבה אכולת קנאה שהיא רואה שבדיוק אחת הילדות עשתה לי מסאז לא לא היא ביקשה ממני… סתאם…. עשינו את משחק שרשרת מסאז מכירים? יושבים ברכבתוכל אחד עושה מסאז לזה שלפניו. נויה התקרבה לרגע פחדתי אבל אז אחת הבנות אמרה מה את רוצה?!! נויה התכופפה אליי באה לאוזן שלי ללחוש לי משהו ואז! היא לקחה את התמונה היא ראתה שהיה מצוייר עליה פס שחור ואז היא קרעה את התמונה אני כולי הפכתי לפסל הייתי בשוק שהיא תעשה את זה.. לא ידעתי מה לעשות אז ברחתי הצידה ובכיתי כל כך בכיתי אחרי כל המאמץ היא כן קרעה לי את התמונה בסוף אוף אני לא מאמינה למה זה קורה דווקא לי בכיתי ובכיתי עדי הייתה שם לעודד אותי ועוד המון בנות אבל אז עדי אמרה " אני יכולה שניה לדבר איתה לבד?" "תודה" היא אמרה אחרי שכולן הנהנו ופנו אחורה "אז.. מה רצית להגיד לי?" שאלתי אותה "רציתי להגיד לך ש…"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך