איך מקבלים החלטה?

nati5600 10/08/2014 772 צפיות 4 תגובות

בתקופה האחרונה אני מתלבטת בין שתי דרכים שבעיניי הן סופר חשובות.
אני לא אגיד מהן כי אני לא רוצה שתביעו דעות לכאן או לכאן…זה לא מה שאני באמת צריכה.
אני חייבת לבחור באחת מהן וזה חייב להיעשות בקרוב מאוד.
כל אחת מהן, בדרך שלה, יכולה להוסיף לי כל כך הרבה ולקחת אותי למקומות שתמיד חלמתי עליהם, אבל מהצד האחר אני מפחדת להצטער על הדרך שלא אבחר בה.
מה שאני מבקשת הוא שתעזרו לי איך להחליט.
איך אני מגיעה להחלטה שתספק אותי ושאני יהיה בטוחה בה, בלי חרטה על מה שמסביב (אם יש דבר כזה בכלל).
איך אתם עושים החלטות ?
אני לא הכי מובנת, אני יודעת… אבל אם אתם יכולים, תנסו לענות בכנות.
תודה לעוזרים, נתי :)


תגובות (4)

תפילי מטבע, עץ – דרך ראשונה. פלי – דרך שנייה.
לא זה לא אמור לבחור לך, פשוט בזמן שזה יהיה באוויר, את תחשבי על איזה מד את רוצה שזה יצא. הצד שבחרת, זו הדרך שלך.
זה כמו שחברה שלי תשאל אותי אם חצאתי וחולצה או שמלה, אבל היא לא מחכה לשמוע מה אני חושבת, היא מחכה לשמוע אם הבחירה שיש לה בראש נכונה.
אז עצה שלי.. פשוט עשי עץ או פלי

10/08/2014 16:58

היי נתי :)
האמת, בשביל להבין את כל זה ההיתי צריכה לראות את האפשרויות.
אבל זאת החלטה שלך.
לא נראה לי שיש דבר כזה החלטה בלי חרטות,
לכל דבר יש חיסרנות ויתרונות…
את צריכה לשים לב מה יותר טוב לך .
מקווה שעזרתי ^^

10/08/2014 16:58

תעשי טבלה. בצד אחד אפשרות אחת ובצד השנייה האפשרות האחרת. לכל אחת מהן תכתבי חסרונות ויתרונות. תדרגי כל אחד מהם [כל יתרון/חיסרון בפני עצמו] 1-10 [כשחסרונות זה במינוסים] ותחשבי.
[נדמה לי שזה לא מובן].
אם לא, תעשי אן-דן-דינו. חחחח באמת שהכל פה צורך מחשבה אבל אם את עד כדי כך לא יודעת אלו האופציות היחידות [גם הגרלה עם פתקים זה משהו].
אוהבת אותך נתוש♥

10/08/2014 18:36

לא בדיוק הבנתי אותך אבל מה שכן הבנתי שיש לך שתי אופציות אני חושבת שתבחרי באופציה או בדרך השנייה כי אני מאמינה שאם הדרך הראשונה הייתה טובה השנייה לא הייתה קיימת מקווה שעזרתי בכל מקרה בהצלחה.

12/08/2014 22:50
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך