נ.ר5
לאור האירעוים שקורים עכשיו בישראל החלטתי לכתוב סיפור שיכול לקרות במדינה, למרות שזה נדיר מאוד שסיפור כזה יקרה. תגיבו בבקשה!

אין חופש במלחמה – הקדמה

נ.ר5 09/07/2014 631 צפיות 5 תגובות
לאור האירעוים שקורים עכשיו בישראל החלטתי לכתוב סיפור שיכול לקרות במדינה, למרות שזה נדיר מאוד שסיפור כזה יקרה. תגיבו בבקשה!

בזמן המלחמה השוררת ברחבי הארץ (מבצע צוק איתן), משפחת יעקבי מנסה לחיות חיים רגילים. במשפחה ששה נפשות: ההורים – טלי ואור, הבכור – ניר, האמצעים (לפי הסדר) – נעמה, לילי, ודניאל הקטן. כשמגייסים את ניר למלחמה מכיוון שהיה ביחידה הקרבית המשפחה מתחילה להבהל, טלי בחרדה, לילי מפחדת וחולמת סיוטים נוראים על ניר ועל המלחמה, ולעומת זאת דניאל מנסה להיות רגוע אבל בפנים הוא מת מפחד.
אחרי אזעקה ארוכה ומתמשכת, טיל פוגע בבית משפחת יעקבי ופוצע קשה את טלי (האמא) שלא הצליחה להכנס לממ"ד בזמן. טלי, משותקת בבית חולים, לא מצליחה לתקשר עם משפחתה.
החופש נהרס, טלי משותקת, ניר במלחמה, וכל השאר מקווים לטוב.
אבל, יום ההולדת של לילי מתקרב, אם המצב יהיה שקט יותר היא מתכננת לעשות את יום הולדתה הארבע עשר בבריכה. מה יקרה?
האם המצב ישתפר?
סיפור חיים שקורה בזמנים אלו.
(הסיפור לא אמיתי).


תגובות (5)

חס וחלילה, קץ וגרג'ובה !
למרות שזה לא אמיתי זה נראה נורא עצוב, אני מתה שתמשיכי !!!!

נ.ב – אהבתי את סגנון הכתיבה שלך, מדרגת 5 –

09/07/2014 18:02

ארבע עשרה*
להיבהל*
שש נפשות*
– איך לילי?! מה השם הזה קשור לשמות האחרים?

אבל זה יפה, תמשיכי :)

09/07/2014 18:07

    השם לא קשור, סתם זרקתי שמות לאויר ואגב אני בן.

    09/07/2014 18:46

    אני ממליצה לשנות.
    אוקיי, סליחה.
    בהצלחה בהמשך :)

    09/07/2014 18:49

בדיוק שקראתי שמעתי את הבומים וזה נותן יותר חיים לסיפור

09/07/2014 21:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך