אין לי כבר כוחות .. :'(

לילוש דרקשנית! 24/10/2013 742 צפיות 5 תגובות

אין לי כוחות .
אני מרגישה שאין לי כבר למה לחיות .
כל מה שרציתי זה רק טיפת הבנה .
כל מה שרציתי זה רק חיבוק ממך .
נמאס לי לבכות בגללך כל יום ,
נמאס לי לראות אותך בהפסקות .
כואב לי שאתה מדבר איתה ולא איתי .
אני כועסת שאתה לא גבר ,
אל רק פחדן שלא עומד על שלו בכללי .
זה כואב שככה זה נגמר .
אני לא רוצה את זה ככה ,
אני מתאבקת עם עצמי ,
אבל די ! זה כבר מה שנשאר .


תגובות (5)

מהמם

24/10/2013 11:36

אם זה אמיתי תגידי לי מי המאדר פאקר והוא ימות -,-
תקשיבי. כמו שהוא וויתר עליך, תוותרי גם עליו!! הוא לא שווה את הדמעות שלך!! הוא לא שווה את הדיכאון והכעס והעצב שלך…
(וואי יצאתי משמ מטומטמת אם זה לא אמיתי… ._.)
♥♥♥

24/10/2013 11:50

זה אמיתי לצערי :<
נמאס לי כבר

24/10/2013 11:53

לילוש!! (חחח מה ._.) תקשיבי. אף בן (חוץ מהארי חחח סתם לא. -,-) לא שווה את זה!!!
את לא צריכה לרצות למות בגלל איזה אידיוט!! ותאמיני לי שזה קרה עם מישהו שהיה אהבה חיי… (הייתי ביסודי לול .____.) אבל מניסיון, תתעלמי. הוא יזחל בחזרה. אל תראי לו שאת כועסת עליו. תשימי פס אבל אל תתעלמי בכוונה. כי הוא ידע שזה מציק לך.. תראי לו שהתקדמת. תתחילי לדבר בקול רם על בנים ממש חתיכים לידו עם חברות שלך ;)
(אוקי אני בטוחה שלא הבנת כלום .-.)

24/10/2013 12:18

אני מסכימה עם אמנדה!שום אבל אני חוזרת בי שום אדם לא שווה שתבכי עליו! (ואני לא מאמינה שאני אומרת את זה..אבל גן הארי חח) אני מבינה בדיוק מה את עוברת גם אני מאוהבת במישהו כמעט שלוש שנים והיינו הידידים הכי טובים אבל עכשיו יש לו חברה והוא כמעט שכח אותי לגמרי כל הזמן שאנחנו ביחד הוא מסתמס בטלפון, איתה! ואני פשוט אוכלת את עצמי מבפנים שזה אמורה להיות אני! כל הזמן בכיתי עליו עד שהבנתי שהוא לא שווה את זה ולאט לאט אני מתגברת עליו, אולי באמת עדיין כואב לי אבל פחות ואני רק מראה לו שהוא לא חשוב לי!
והנה משפט אחד שעזר לי להתגבר עליו:
"שום אדם לא שווה את דמעותייך ואם כן, הוא לעולם לא יגרום לך לבכות!!" כחי את זה בתור עיצה.
מקווה שעזרתי3>

24/10/2013 12:28
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך