Pepper
אז ככה, הסיפור לא אמיתי, הדמויות לא אמיתיות ודיי שום דבר לא אמיתי, מקווה שאהבתם, וכן אני יודעת שלא ככה כותבים concil אבל מה אני יעשה אין לי מושג איך כן אז,... לילה טוב, אני אמשיך עוד כמה ימים (או מחר תלוי מתי יהיה לי זמן)

אין שם (בייניתים)-פרק 1 (חצי סיפור חיים חצי מדע בדיוני)

Pepper 18/09/2014 754 צפיות 4 תגובות
אז ככה, הסיפור לא אמיתי, הדמויות לא אמיתיות ודיי שום דבר לא אמיתי, מקווה שאהבתם, וכן אני יודעת שלא ככה כותבים concil אבל מה אני יעשה אין לי מושג איך כן אז,... לילה טוב, אני אמשיך עוד כמה ימים (או מחר תלוי מתי יהיה לי זמן)

run away, run away
more mutants come to "play"
סיימתי את הפזמון ויצאתי מהתוכנה,
"מה עושים?" שאלתי את חברתי שירן
"יונית לא משתלטת על חבר שלה!" צחקה שירן וסובבה את ראשה לעמית
"דיי, רדי ממנה, מסכנה, את משדכת אותה לעמית" צחקה מאיה
"איכ! היא לא חברה שלי! לא סובל אותה" התעצבן עמית
"שני יש לך את הספר ערבית?" שאלה אותי מאיה
"בטח" עניתי לה
"למה את צריכה?" שאלתי
"אני רוצה לעשות את השיעורים" היא אמרה, צחקתי
"את, רוצה?, לעשות את השיעורים? ועוד בערבית?!" צחקתי עליה, לאחר שהבאתי לה את הספר חזרנו לכיתה, יש לי מין תחביב שכשמשעמם לי אני מדמיינת שאני גיבורת על או מוטאנטית, הפעם החלטתי להיות קוויק סילבר שפצע את רגלו אז לא יכול לרוץ במהירות האור והלך לבית ספר בג'נושה.
"מה זה?" לחשה לי שירן כשראתה אותי מציירת אדם עם הכתוביות "concil dont feel"
"זה סתם, קשקוש" אמרתי לה, אבל זה לא היה, זו היתה סטורם מהאקס מן שמפחדת מכוחותיה.
כך עבר לו היום וחזרתי לביתי,
"היי ננסה" אמרתי לאחותי הקטנה שישבה על הספה
"רוצה לכתוב?" שאלה אותי בהתלהבות
"ברור יש לך רעיון?" שמחתי
"לא" היא נאנחה. 'לכתוב' הכוונה לזה שאנחנו מתישבות על המחשב שלי וכותבות ביחד בערך שעה תסריטים לדמויות וצוותים של מארוול, אם לא היו לימודים היינו עושות את זה כל היום.
עכשיו סיימתי לאכול ובאתי לכאן, לכתוב את זה, מחר אני אמשיך, אני צריכה ללכת להתקלח.


תגובות (4)

ממש אהבתי מדרג חמש

18/09/2014 20:19

וואי את האמת לא יודעת למה, מאוד נהניתי לקרוא את זה. כאילו שום דבר לא ממש קרה כאן, אבל זה היה כתוב בצורה מתאימה שגרמה לי ליהנות מזה מאוד. אם יש המשיך אשמח לקרוא (:

20/09/2014 09:04

האמת היא שאני לא יכולה לבקר את הסיפור מבחינת התוכן כי אני לא מתמצאת ולא מתעניינת במדע בדיוני, אז ממש סליחה.
מבחינת כתיבה, את/ה צריך להקפיד על נקודות בסוף משפט וגם בסוף מירכאות.
לדוגמה: ״תביאי לי את הספר.״ אמרה הילדה.
אני מציעה גם להשתמש במילים בשפה יותר גבוהה, זה ישנה את הכל לטובה.
דווקא אני רואה בך משהו אחר שלא ראיתי אצל אף אחד.
ביום שתרשום/י סיפור שהוא לא מדע בדיוני או משהו כזה אתה יכול לרשום לי בתגובות לאחד הסיפורים שלי?

21/09/2014 22:13

    יש לי רק שתיי מילים
    "לא יקרה"
    חחחח אני אוהבת מדע בדיוני ופחות סיפורי חיים, אבל שמחה שאתה אוהב :) (זה מה שזה אומר נכון?)

    29/09/2014 19:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך