מלאך ספיר
האיש ראה את מה שלדעתי היה צריך לראות

איש עיוור

מלאך ספיר 02/05/2014 723 צפיות תגובה אחת
האיש ראה את מה שלדעתי היה צריך לראות

הלכתי ברחוב כמו תמיד: שערי החום היה אסוף בזנב סוס ובגדי ישנים למדי כי ככה אני אוהבת וכי הם הכי נוחים ולא-פצצה-כמו שמייצרים עכשיו. הלכתי סתם כדי לטייל ולא לשום מטרה חוץ מלקבל השראה לכתיבה. "סליחה תוכלו לעזור לי?" שמעתי קול עדין של איש והסתובבתי כדי לראות איש עם מקל ומשקפיים. "אני יכולה לעזור." אמרתי בשמחה ושאלתי איך לעזור והוא רק ביקש להחזיק את ידו כדי שנרד לתחנת הרכבת התחתית. "מי את?" שאל בחביבות כשחיקינו לרכבת. "תלוי על מה אתה שואל…" אמרתי לו בתשובה וחיכיתי לדעתו האם התשובה צריכה להיות שם או משהו סימלי יותר. "אני רואה שאת חכמה אז יש לי שאלה הליך. מה לדעתך עיוור?" אני פתחתי פה וסגרתי ואז חשבתי מעט.
למה הוא התכוון? הוא עיוור,ואם לא? ומה אם הוא ביקש את ההגדרה שלי ולא של ויקיפדיה?
"לדעתי עיוור הוא אדם שלא רואה מה סביבו מתרחש במובן של אדישות…. או זה שלא רואה את הצד הפנימי." השלמתי וחיכיתי לתשובה אבל האיש רק הביט לתקרה למרות שבעצם לא ראה אותה."אני לא חשבתי כך אבל עכשיו אני מבין שאני לא היחיד שעיוור והוא סיפר לי על פעמים שהוא דיבר אם ילדים כמוני ומה הם ענו. "באמת? הם באמת שאלו אותך את זה?" אמרתי וצחקתי אבל הרכבת הגיע ונפרדתי מהאיש העיוור. לא,בעצם הוא ראה טוב.


תגובות (1)

מה לדעתכם אנשים עיוורים?

03/05/2014 13:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך