Life for you
לכל אחד יש התחלה חדשה וכולנו יודעים שלא נעבד את הכבוד שראוי לנו :)

אכזבה כואבת ותקווה מתגשמת

Life for you 26/08/2013 672 צפיות 5 תגובות
לכל אחד יש התחלה חדשה וכולנו יודעים שלא נעבד את הכבוד שראוי לנו :)

אנחנו יום לפני הכל.. כל החברויות.. האכזבות.. והציפיות שלנו.. מתגבשות..
כל החופש כל אחד מאיתנו חושב מה מצפה לו לשנה? חברות? שמחה? עצב? אהבה? אך אין תשובה לשאלות האלה..
מה שכן.. אתה יכול לתת ללב תשובה.. שלא משנה מה יקרה.. ולא משנה מה יהיה.. לא משנה כמה ישפילו אותך או שכמה יאהבו אותך הם לא יורידו אותך לתחתית.. כי הכבוד שלך עדיין נמצא בך..
כל אחד חושש.. לא משנה במה הנושא לשנה.. אבל כולנו יכולים להסכים בפה אחד.. שלא נאבד את הכבוד שראוי לנו.. לא נאבד את הביטחון שלנו..
לי קשה.. קשה לי הרבה.. ואין מילה לתאר עד כמה.. אבל אני שומרת על שמחת החיים שלי.. אני שומרת על הכבוד שלי.. ואני שומרת קודם לפני הכול הביטחון שלי.. הביטחון מכל הבחינות..
אני יודעת שמצפה לי הרבה דברים לשנה הזאת.. הרבה פחדים.. אבל גם הרבה תקוות..
אני רק יודעת במאה אחוז.. שאני לא האבד את הכבוד שלי.


תגובות (5)

את כותבת מעלף
אני מתרגשת , אני מחכה למחר
אבל אני מפחדת.
מפחדת לאכזב את ה'הורים' שלי..
אף פעם לא קיבלתי מילת עידוד, רק תחשבי גבוה קבלי גבוה.
תלמדי תעבדי תלמדי.
אני בכיתה של מגמה ויש מישהי שלא מחבבת אותי
אני הילדה הכי מכבדת שתראי. בחיים לא יזלזל במישהו
כל יום שהיתי צריכה לעשות איתה עבודה היא היתה עושה גיהנו.
דיבור נגוע, מתנהגת בחוסר איכפתיות. המיליפ הפוגעות
היתי סופגת הכל.. כאב לי.. מאוד. אני לבד, בלי חברות שאיתי בכיתה.
כל יום היתי באה מותשת מהלימודים הולכת לעבודה חוזרת לבית ורואה את הפרצוףהחמוץ של ההורים שלי, שוב ריבים על גירושים, שאני נכללץ בתוך הצעקות
ההטחות שלהם אחד בשהי שבסוף אני אשמה
כל הריבים אני יוצאת אשמה.
וזה לא מסקנה שלי. זה משהו שהם אומרים לי…
הנה עכשיו אני מארגנת את החדר לקראת מחר ואת הבגדעם, אמא שלי לא מדברת איתי,.אבא שלי בחדר שלו ושל אמא שלי ואחותי הגדולה עבודת.
'צריך לשים אותך בכיתה טיפולית' אמא שלי אמרה לי היום כשגזרתי עקום דף בגלל שהיא ביקשה ועוד יידעתי אותה לפניי שאני לא יודעת מי יודע מה.
אני מקווה שחברות הפעם ילמדו איתי באחד המקצועות כי אני כל היום עם פרחות ומופרעים.
חפרתי לך שיט.
קיצר אני באה להגיד שכבר לא אכפת לי מה יהיה, שרדתי את הבית.. אני ישרוד אותם

26/08/2013 11:31

בדיוק, לא לאבד את הכבוד ^ ^
קטע יפה מאוד

26/08/2013 11:46

תודה לשתיכן.. כולנו עברנו ונעבור את הדברים האלה בחיים. רק צריך לדעת לא ליפול בכל שלב.. :)

26/08/2013 12:26

אני כלכך מסכימה איתך.. למרות שזה ממש קשה שלא ליפול…

26/08/2013 12:28

אנחנו לא ניפול כי יש לנו כוח רצון :)

27/08/2013 06:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך