יובלי
זה טוב? בבקשה תגיבו...

אלכס הוא ילד מוזר – פרק 1

יובלי 29/05/2014 723 צפיות 11 תגובות
זה טוב? בבקשה תגיבו...

הלוויה קודרת ושקטה. לא הייתי בעוד לוויות קודם, אבל זו באמת יוצאת דופן. היא של אלכס.

הפעם הראשונה שראיתי אותו הייתה בתזמורת.

***שנתיים קודם***
שלום, קוראים לי אופיר שיינר ואני בכיתה ח'. אני גר בזיכרון יעקב ואני לומד בקשת, בית ספר דמוקרטי פלורליסטי וכו'. אני לומד במתנ"ס זיכרון סקסופון טנור וקרן יער. אני בתזמורת הייצוגית של זיכרון בקרן יער. פגשתי את אלכס שם. הוא היה ילד בן שמונה, קטן, חיוור, ונראה תמיד עצוב. הוא גם ניגן בקרן יער. היינו שלושה קרנות והיה ארבעה תפקידים, הוא היה קרן רביעית. כולם חשבו שתוך שבוע הוא יעזוב את התזמורת. ובאמת בהתחלה היה ממש קשה. הוא היה טיפה מלעזוב, אבל אז הוא התחיל להתקדם, אני חושב שכל יום הוא ישב איזה שלוש שעות וניגן את הקטעים, ובאמת, תוך כמה חודשים הוא התקדם והתקדם והפך להיות קרן שנייה. אני הייתי ראשונה. הוא ניגן ממש יפה, הוא ניגן צלול וחזק, והיה לו צליל מדהים. יום אחד, כשהייתי אמור ללכת ברגל הביתה שמעתי צעקות מהמכונית של אמא שלו. הקשבתי.
"אתה צריך לנגן כמו שצריך בלי טעויות!" שמעתי את אמא שלו. הוא לא ענה, הצצתי. העיניים שלו נצצו שאילו הוא עומד לבכות. "תענה לי!" היא המשיכה לצעוק, הדמעות זלגו על פניו אבל הוא לא ענה. "את כל היום אני שורפת בשבילך, כדי להיות אתך! אף בייביסיטר לא רוצה אותך, ולמה? כי אתה ילד מוזר! זאת הטענה שלהן!" היא המשיכה לצעוק עוד כמה דברים ברוסית, הלכתי משם. הייתי מזועזע. יום אחר כך ביררתי איפה הם גרים ותליתי שם מודעות של בייביסיטר. יום אחר כך היא התקשרה אלי ושכרה אותי. הייתי צריך להיות שם יום אחר כך מארבע עד תשע. ציפיתי לזה בקוצר רוח.


תגובות (11)

מישהו בכלל מסתכל על זה?!
אני יודעת שהכותרת לא מושכת במיוחד אבל בבקשה תקראו את זה!

29/05/2014 21:32

חח למה? אני דווקא ממש אוהבת את הכותרת… :)
אם העלילה של הסיפור תהיה יותר מעניינת ומפורטת אני אוכל ליהנות מהמשך הסיפור.
את גרה בזיכרון?

29/05/2014 21:34

אולי…
כן.

29/05/2014 21:35

זה מעניין… אבל לא סוחף במיוחד. תנסה/תנסי לפרט יותר… ולכתוב יותר פרטים ו… טוב. האמת שכתבת בסדר פשוט ניראלי שהפורמ לא טוב

29/05/2014 21:36

    מסכימה אתך לגמרי.
    ויובל, את כתבת רק שני סיפורים, את נמצאת באתר רק ארבעה!
    תסתכלי על סיפורים אחרים, תלמדי מהניסוח והכתיבה, השפה הגבוה והעלילה המעניינת.
    אני מתערבת אתכם שכול האנשים שכותבים פה סיפורים טובים גרועים בהבעה ולשון..
    חח לפחות אני.
    זוכרים את המיצ"ב ההוא?
    76…
    קיצור… אם תסתכלי בפרופיל שלי ותלכי לסיפורים בהתחלה, תראי כמה לא הגיבו לי.
    מצד אחד, אף אחד לא הגיב לי שום דבר.
    מצד שני, הסיפורים שלי לא היו משהו משהו אז…
    מצד שלישי, אף אחד לא כתב לי איך להשתפר.
    הייתה אחת שכתבה לי להוסיף מרחאות ולהרחיב פרקים.
    זהו.
    השאר היו דני, מרוגז קלות ואיזה חתול ים שוויצר (אתה יודע מי אתה!!).
    בהצלחה בהמשך,
    המעודדת.
    נ.ב.
    את לומדת בקשת?

    29/05/2014 21:40

    חתולת ים*
    והיא לא שוויצרית ><
    אני אכסח לך ת'צורה XD
    היא יותר טובה כאן מכולם, כולל כולם. כולל את, כולל אני, כולל היא!
    מוחעחעחעחעחעחעח. ~צחוק מרושע~

    29/05/2014 21:42

זה תנסי…

29/05/2014 21:38

לגבי זה שלא מגיבים, דירגו את זה, סימן שמישהו קרא… ויש כאלה שקוראים ולא מגיבים מסיבות שונות… לי אישית קשה לעקוב אחרי סיפורים בהמשכים אז אני משתדלת להימנע, אבל בגלל שאני יודעת איך זה מרגיש וזה פרק ראשון במילא, אני אשתדל לעקוב. זה כתוב יפה לדעתי, והאמת שאני ממש מתחברת לדמות של אלכס כי גם ההורים שלי כאלה [היום פחות כי גדלתי קצת] וזה נשמע מאוד מעניין. בנוסף, אני אוהבת סיפורי מסגרת [שהסוף נתון מראש וכל הקטע זה להגיע אליו] והייתי שמחה לקרוא את זה. אשתדל לעקוב ^^
ועוד משהו, אם זה לא סיפור אהבה סביר להניח שיהיו פחות תגובות וקוראים [והכוונה בסיפור אהבה זה לרוב סיפורי ערסים ומפורסמים, אבל לא רק]

29/05/2014 21:39

ל-המעודדת, כן. למה?

29/05/2014 21:42

לכל אלה שהעירו על העלילה; צודקים, אבל בעצם ככה הולך להיות הסיפור, לאט לאט הוא יבנה ואני מקווה שיצא משהו טוב.

29/05/2014 21:48

ו-המעודדת, אני גרה בזיכרון ולומדת בקשת, כן.

29/05/2014 22:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך