יובלי
עכשיו זה מתחיל להתפתח...

אלכס הוא ילד מוזר – פרק 2

יובלי 01/06/2014 618 צפיות 3 תגובות
עכשיו זה מתחיל להתפתח...

ברבע לשלוש יצאתי מהבית, הגעתי לשם בחמישה ל-. דפקתי בדלת, אמא שלו פתחה לי, היא נראתה כמו מישהי שעומדת לצאת, טוב, היא באמת עמדה לצאת.
נכנסתי. היא הראתה לי המטבח וארוחת הערב, איפה החדר שאלכס מתאמן, איפה בקיצור כל החדרים בבית. היא יצאה והשאירה אותי עם אלכס.
"אז," התחלתי לשאול "מה אתה אוהב לעשות?"
הוא מלמל משהו, "מה?" שאלתי.
"לנגן." הוא אמר קצת יותר חזק,
"אתה מנגן בעוד כלים חוץ מקרן יער?" שאלתי,
"כן," הוא אמר, עכשיו ביותר התלהבות, "בפסנתר, חליל, ובקלרינט, אבל קרן יער זה המרכז."
"וואו!" אמרתי בהתפעלות, "אתה יכול להראות לי איך אתה מנגן?"
הוא הראה לי דבר ראשון יצירה בשם 'סונטה' של 'קלמנטי' בפסנתר, זאת הייתה יצירה מהירה ויפה. אחר כך הוא הראה לי בחליל את 'לו הייתי רוטשילד' סופר מהיר, ואז בקלרינט את ה'פנתר הוורוד' לא ידעתי בכלל שאפשר לנגן את זה על קלרינט. לבסוף, הכתר; הוא הראה לי את כל הקטעים של התזמורת בקרן יער, היו כמה קטעים שהוא פישל בהם, אבל הראיתי לו אותם והוא תיקן את זה.
אחר כך שמתי לב שאין להם טלוויזיה או מחשב בבית, זה היה מוזר. אבל בסך הכול היה לנו ממש כיף. אמא שלו חזרה בתשע והביאה לי את הכסף, "אתה בא גם מחר?" היא שאלה.
"כן." אמרתי והסתכלתי על אלכס, הוא נראה מאושר.


תגובות (3)

המשך!!!!

01/06/2014 08:54

היא צודקת, מיד!

01/06/2014 08:56

חסרים קצת תיאורים והכל מתקדם נורא מהר, בנוסף, לא יזיק להאריך קצת את הפרקים. אבל בסך הכל, זה נראה ממש מעניין. אני מצפה להמשך.

01/06/2014 11:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך