אולימפוס
פרק הבא יהיה מנקודת מבט של אחת הדמויות!

אלכס – פרק 3 – עדיין אפשר להירשם!!!

אולימפוס 10/05/2014 550 צפיות תגובה אחת
פרק הבא יהיה מנקודת מבט של אחת הדמויות!

עליתי למיטה של מאיה , והיא התיישבה ״מה דעתך על רון? יש לו חברה? יש לו- ״ נבחתי עליה וכישכשתי בזנב , ״אני? אבל …״ נהמתי עליה , כאומר ׳את שמעת אותי׳ ״אז אתה באמת מקשיב? אתה כלב פלאים או משהוא?״ היא גיככה , ורק הרמתי מעט את מבטי והלכתי . לא היה לי מה לעשות אז הלכתי לבקר את שי , מקווה שהיא בסדר , ולהפתעתי , את מי אני רואה , את דוד אחד הילדים הכי חזקים ואמיצים שאני מכיר , בוכה כמו ילדה בגנון … ניגשתי אליו ואז ראיתי שרון מיתקדם לעברו , רצתי לעבר דוד שרון לא ישיג אותי וידבר איתו קודם ״היי… אלכס…״ הוא קטע חלק מהאותיות תוך כדי שמשך באפו , ואז הגיע רון , ואמר ״אחי?״ ״היא… ניפרדת ממני…״ הוא הביט ברון בענייו החומות-שחורות , ורון רק אמר ״אחי…״ ואני נבחתי על רון , מה הוא אומר אחי? הוא לא מבין שדודוש במשבר?! ״דיי אלכס… אני יתגבר על זה… אין צורך … צורך…״ והתחיל ליבכות , החלטתי להשאיר אותו לבד , ולקחת את רון למאיה , שידברו רגע? אני נעשית מישדך? שילך לבד! הוא בן 18 ! נבחתי לעבר הבסיס של מאיה ורון אמר או שאל , ״ללכת אליה…״ ורץ לעבר מאיה , אני עשיתי את שלי , מקשקש בזנבי בשימחה בדרך לשי . שמעתי את קמרון מהחדר של שי , הם הספיקו להכיר? הצצתי מעבר לדלת , ראיתי את קארה ודולב מיתנשקים?! מה הולך פה? איך?… אבל… מה? רצתי לעבר דולב וקארה מתחיל להיתנפל בחיבוק אליהם , מלקק את פניו של דולב וקארה ודולב צוחק ״מציצן!״ וקארה גם כן , ואז שי התחילה להיתעורר , וקארה משכה אותי הצידה ״אז … טוב עליתה עליי , ועל דולב … נו? מה יש לך להגיד?״ נבחתי עליה בשימחה ראיתי את דולב מחכה בחוץ , וקארה אמרה ״אני צריכה ללכת , דולב כבר יבוא איתך סבבה?״ ל׳רציתי ריצה קלה לעבר דולב שהתחיל לחפור על העניים של קארה עד שהוביל אותי לעבר שיחים ושם הוא נעלם , יכול להיות שלא שמתי לב לאן אני הולך? התחלתי לעלות על ריחו של דולב , ולרוע מזלי על הקיטורים שלו . וראיתי שם את כל חבריי כולל מאיה וקמרון , את דולב קארה מיסתחבקים , את שי עם גבש , ואת רון נעמד על יד דוד ומאיה . ואז דוד ניגש אליי ואמר ״מזל אלכס״ וואו , היום יום ההולדת שלי? לא ניראלי … ואז ליפני שהתחלתי לימחות , דוד ניגש אליי ושם עליי קולר בימקום הקולר של הצבא , אלא קולר אדום עם השם שלי על מטבע הברזל חרות בצבע ארד . כל החברים השתמשו באוכל של קמרון ומאיה למיני פרטי . אחרי כמה מנות של גלידת וניל הישר מהמקפיא , נירדמתי … אח! איזה יום מעולה היה לי , יש לנו כבר כמה זוגות אבל נותרה לי הבעיה עם דוד , אולי שי תתאים? לא יודע… אבל הכל ילך טוב ניראלי … עד מילחמה…


תגובות (1)

תמשיך!
אני רוצה לדעת מה יקרה בהמשך

10/05/2014 15:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך