סיפורי האנגרית
תנסו, זה יעזור לכם להבין אם אתם פוגעים באנשים, או איך מרגישים ילדים מנודים :<

אל תשפטו אותי..

סיפורי האנגרית 04/04/2013 817 צפיות 5 תגובות
תנסו, זה יעזור לכם להבין אם אתם פוגעים באנשים, או איך מרגישים ילדים מנודים :<

אתם לא יודעים כמה אתם פוגעים בי. אפילו אם אתם עושים רק את הפעולות הפשוטות ביותר- כמו לעבור לכיסא הריק שנמצא בצד השני כדי לא לשבת לידי. או רק לשמוע שאמרתם את השם שלי, גם אם בכלל דיברתם על מישהו אחר. כי אתה כבר כל כך שנוא שזה עושה רושם כאילו מדברים רק עליך.
אני יודעת שהעולם לא סובב סביבי, כי אם הוא כן היה, החיים שלי היו הרבה יותר מעניינים. לא שגרה כל יום: לקום, ללכת לבית ספר, להכין שיעורים, ובין לבין לספוג את העלבונות שלכם.
כדי להביא לכם בערך מושג על מה אני מרגישה, לכו למקלחת בבית שלכם ופתחו את הברז בעוצמה נמוכה. השאירו את הפה שלכם פתוח מתחת לזרם המים, אבל אל תבלעו את המים.
שימו לב כיצד המים נכנסים וממלאים את הפה, כל פעם במעט. למה שיקרה בסוף אתם תחליטו: או לבלוע את המים שהצטברו בפיכם ולהמשיך לבלוע ולספוג עוד ועוד מים, או.. לירוק את המים שכבר יש לכם ולזוז אל מחוץ לזרם.
אם תחליטו באפשרות הראשונה, זה אומר שאתם מוותרים. אין לכם כוח לירוק את זה ולזוז משם. אם תבחרו באפשרות השנייה, זה אומר שבסופו של דבר הכעס יתפרץ מכם ובאמת תעשו משהו בנידון.
יש אנשים בודדים, שבאמת מתייחסים אליי, כמו ההורים שלי. אבל אפילו אותם אני מרחיקה ממני אחרי יום לימודים ארוך ומייגע, מלא סבל. הם היחידים שבאמת יכולים להבין אותי ולעזור לי.. אבל אני לא יכולה לשמוע יותר כלום.
אז לכל האנשים שאני אוהבת ושאוהבים אותי, אם זה קורה.. תנסו רגע לעמוד מתחת לזרם של מים, ולהרגיש מה זה באמת לספוג עלבונות ללא סוף.
בבקשה, אל תשפטו אותי..


תגובות (5)

וואו..
זה כל כך נוגע.. כואב.. ואמיתי לגמרי!
מרגש ומומחש בצורה מדהימה!
אני מתחברת לקטע, מאוד.
אני מאוד אוהבת את זה.
את כותבת נפלא!

04/04/2013 05:48

אני ממש מבינה אותך.ככה זה אצלי…..אבל את באמת לט צריכה להתייחס למטומטמים האלה.

04/04/2013 05:51

קטע ממש יפה וחמוד. אני רק מקווה שזה לא אמיתי, כן? כלומר, שזה לא בנוגע אלייך..

04/04/2013 06:07

תודה רבה לכולכן3> וזואי, ברור שזה לא עליי ^_^

04/04/2013 11:48

הרבה אנשים יכולים להזדהות עם זה!
ממש אהבתי את הדימוי של בליעת המים, מדוייק וחודר עמוק.
מדהים!

05/04/2013 05:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך