איזה נאום!!!!!!
אני מרגישה פסיכולוגית(מפגרת) .......

אמירה…..

06/08/2013 1144 צפיות 27 תגובות
איזה נאום!!!!!!
אני מרגישה פסיכולוגית(מפגרת) .......

בבית ספר בשיעורי חינוך תמיד המורים אומרים לנו:
"אתם חושבים שאם אתם יורדים על מישהו והוא צוחק הוא לא באמת נפגע אבל זה לא ככה"
אני בהתחלה חשבתי שהמורות סתם אומרות את זה ושהן לא מבינות כלום, אבל הגעתי למסקנה שזה ממש לא נכון!
יש לי חברה ממש טובה שהיא השמינה מאוד בשנה האחרונה וההורים שלה מעירים לה על זה ופעם אחת (בשבוע של יד השמונה) אחותה הגדולה צחקה עליה בקשר לזה ובגלל זה היא לקחה רק מאפינס קטן אחד וזה מה שהיא אכלה לארוחת הבוקר.
כן הרבה מאוד בנות לוקחות אמירות ללב!
אבל אני רוצה להגיד לכל אותן הבנות:
כל אחת מושלמת בדרך שלה וכן עכשיו זה גיל ההתבגרות וחלק מהבנות מלאות וחלק רזות.
אתן לא צריכות לעשות דיאטות אתן רק פוגעות בעצמכן ככה!
חברה שלי (אחרת) החליטה שהיא שמנה מידי והיא התחילה לעשות דיאטה כזאת:
בבוקר היא שתתה קפה ואכלה עוגיה קטנה, בבית הספר היא לא אכלה ארוחת 10 וכשהי חזרה הבייתה היא אכלה רק מנה אחת נגיד של אורז ובשר כולשהו ואז מהשעה 3 היא לא אכלה כלום עד היום הבא!
היא רזתה בחודש בסביבות 11 ק"ג ואז בבית הספר המורות וכל צוות החינוך שם לזה לב ושלחו אותה לרופא.
היום היא השמינה שוב אז הסבל הזה לא בידיוק עזר לה.
אני חוזרת ואומרת:
כולן מושלמות!!!!!
את האמת אני ממש נמוכה לגיל שלי ובהתחלה לבית ספר הלכתי עם פלטפורמה כי חשבתי שזה יעזור לי אבל…….. רק צחקו עליי כולם.
ליהיות את זה הדבר הכי חשוב ואם אלוקים ברא אותנו ככה אז יש לו מטרות מסויימות לזה(:
לילה טוב מהממות שלי!


תגובות (27)

יאאאאאא ! מסכנה :(
בי תמיד פוגעים
פעם אחת מישהו אמר לי שאני כמו לבנה זוהרים :( זה ממש עצוב

06/08/2013 13:07

מה הקשר לבנה זוהרים? כאילו לסבית?

06/08/2013 13:09

לא לסבית , אלא מתנהגת כמו בן

06/08/2013 13:13

אה הבנתי……..
אנשים פשוט ממש מפגרים……..
הם חושבים שהם מושלמים שאם יש להם מראה נחמד אז כל השאר שונים מהם ולעומתם יפים או משהו בסגנון כזה):

06/08/2013 13:15

הכי כואב שקיבלתי את זה ממישהו שקרוב אליי, התאפקתי לא לבכות
אבל פרצתי בבכי מול כולם וברחתי לשירותים

06/08/2013 13:17

חיימשלי! שימי על כולם פס אחד עבה ותחשבי על זה שכל מי שאומר לך את זה אולי מסתיר בהתנהגות שלו איזשהו חיסרון שלו שהוא לא רוצה שיתגלה!!!!!
אני יודעת שזה לא מובן אבל אין לי איך להסביר לך את זה אחרת(:

06/08/2013 13:24

:) תודה
לאב יו

06/08/2013 13:25

צודקת! חברות שלי עושות דאיטות, ומשום מה הן חושבות שמשקל 50 (שאגב לבנות בנות 14 זה נורמאלי שתדעו) זה שמן מידי והן מרעיבות את עצמן ממש. זה לא הגיוני להרחיק את עצמך מכל מה שאכלת עד עכשיו…
ואני סבבה עם עצמי, אני צוחקת על זה שאני שמנה, אבל אני יודעת שלא, אז לא אכפת לי ;)

06/08/2013 13:30

לאב יו טו…..
וספיר את צודקת!!!!

06/08/2013 13:31

אני שוקלת 40, אבל יחסית לגובה 1.50 זה בסדר,ואני לא משמינה, ברצינות אכלתי שלוש משולשי פיצה, המבורגר, לחם עם חביטה, והייתי כול השבוע על הספה ועליתי בחצי קילו -.- זה לא מהנה, וגם אם אני אוכלת כל יום את שלושת הארוחות וארוחות הבינים..

06/08/2013 13:36

אני עדיין חושבת שאני הייתי אמורה להיות ראשונה

06/08/2013 13:36

אותי תמיד מעליבים!!
גם חברות שלי גם החברה הכי טובה שלי
וגם צוחקים על העדה שלי (אני תמניה) וזה לפעמים מעצבן אותי טוב לא לפעמים כל הזמן זה מעצבן אותי!!

06/08/2013 13:37

שירה!
התימנים הכי שווים !
אולי קמצנים …

06/08/2013 13:38

אני לא אוהבת גזעניים! זה נורא מעצבן אותי אולי כי אני רוסיה וכשההיתי קטנה אמרו לי רוסקי פה רוסקי!
אה וזאת שמטורפת על אוסטין מאהון: אני הראשונה נה נה בננה!!!!!

06/08/2013 13:40

חחחחחחחחחחחחח העלק אולי קמצנים!

06/08/2013 13:41

צוחקים עליי כל החיים..
התחלתי לעשות מלא דברים בגלל זה.. קשה להאמין שאת ׳מושלמת׳ כשאת יודעת שאת לא.. זה נורא קשה

06/08/2013 13:41

גם עלי יורדים הרבה…או לפחות ירדו בבית ספר.כולם עושים את זה כאילו בציניות אבל הם מתכוונים באמיתי וזה ממש מעליב.אבל אני למדתי שאם יורדים עלי צריך לייבש תאדם הזה…עלי נגיד ירדו על זה שאני חנונית וכל מיני כאלה…אני לא שמנה מאוד,כאילו 38 למטר חמישים משהו כזה…אבל יורדים עלי על דברים אחרים…

06/08/2013 13:42

:( חחח אני לא גזענית

06/08/2013 13:44

חחחחחחחחח לא אמרתי שאת גזענית!!!!!!!!!
אני חולה עליך!!!!
וכל מי שיורדים עליה: שימו פס ותימצאו אצל אותו האדם שירד עליכם משהו מושלם נגיד החיוך ותגידו לו:
"זה שיש לך חיוך יפה ועיניים מעלפות וגוף טוב ושכל הבנות דלוקות עליך לא עושה אותך מושלם כמוני! אולי אני שמנה או חננה או גמדה….. אבל לפחות יש לי לב ואני יודעת שאם אתה יורד על אחרים יבוא יום ואתה תיהיה זה שיורדים עליו"

06/08/2013 13:54

חחח תודה חמודה :)
אבל עכשיו אני עפה למקלחת
אז בי

06/08/2013 13:56

ביי ביייוש……… מקלחת נעימה לך!!!!

06/08/2013 14:00

את באמת צודקת,לגבי שאם צוחקים על מישהיא היא יכולה לעשות את עצמה לא נפגעת אך היא באמת פגועה.
ודווקא את לא מפגרת את חכמה יש לך ראש טוב את חושבת דברים חיוהיים.
וגם מסכנה הילדה….
ביייוש
אוהבת אושרת

06/08/2013 14:45

אושרת תודה חיימשלי!!!!

06/08/2013 14:58

אני ממש מסכימה איתך..
כבר התרגלתי להצקות מחלק מהבנות עד שגם כשאמרו לי דברים קשים מאוד כמו שמישהי(בחיים לא היינו חברות ואני שונאת אותה כי סורי על הביטוי, אבל היא חרא של בנאדם!!) אחרי שסבא שלי נפטר וזה היה בחופש ואמרתי להם את זה ואז מישי לא שמעה מה אמרתי אז אמרתי שוב פעם והיא התחילה לצעוק עליי "בסדר הבנו שסבא שלך מת, לא אכפת לי! שימות עד מחרתיים וכולם ביחד איתו! את מבינה? לא אכפת לי! אז עכשיו תסתמי כבר חתיכת קרציה!"(את זה היא אמרה בתור ילדה בכיתה ד' או ה') ועוד משפט אחד שגם חרוט לי בראש(גם כן ממנה…) יש לי חברה שגרה בדרום ואבא שלה נפטר כשהיא הייתה קטנה(בערך 5 או 6 אף פעם לא שאלתי אותה כי לא נעים לה כשאנחנו מדברות על זה) היא באה בחזרות לחודש אירגון כי זה היה במבצע עמוד ענן ובגלל שאין לה מקלט בבית הם היו חייבות לנסוע משם(היא אמא שלה ואחותה) ואז היא הסתכלה עלינו כשהתאמנו ובאמצע היא הייתה צריכה ללכת אז אותה ילדה באה אליי ואמרה לי "תפסיקי להביא אותה לפה. זה לא בעיה שלי שמפוצצים את הבית שלי. מצידי שיתפוצץ עד מחרתיים לא אכפת תעיפי אותה מפה ושלא תעיזי להביא אותה שוב" (כמובן שעניתי לה שהיא חיה בסרט ושהיא לא מחליטה עלי או עליה ושאני יכולה להביא אותה לכאן כמה שבא לי) עכשיו אתם מבינים איזה סוג בנאדם היא? מהיסודי היינו ביחד(היא עברה בכיתה ב' ליישוב) ואנחנו ביחד בשבט ועכשיו גם באותה אולפנה (למזלי לא באותה כיתה!!) ויש עוד בנות שהיא גוררת אחריה והם לא מעיזות להוציא מילה גם אם היא אומרת משהו בסגנון הזה…
סורי על החפירה…

08/08/2013 15:20

תקשיבי! אולי אני חוצפנית אבל הילדה הזאת ממש חצופה ומגעילה!
אני גרה בדרום ואני יודעת מה הזעקה וקול של בום אחרי שמתפוצץ הטיל.
זה נורא מפחיד ואי אפשר לצאת מהבית לבלות כי את לא יודעת איפה תיהיה אם תיהיה הזעקה……..
ואני מרחמת עליך שאת צריכה לפגוש את המגעילה הזאת גם בבית ספר(:

08/08/2013 16:26

כל אחת כמעט יכולה להבין את זה…אני לדוגמא נמוכה מאוד ומידי פעם יורדים עליי על זה אבל למדתי לצחוק איתם ולהראות להם שזה ממש לא מזיז לי וזה עובד! גם לי יש חברות שבטוחות שהן שמנות ואני מנסה לשכנע אותן שזה לא נכון אבל בנות הן סתומות! הן לא מבינות את זה שהן יפות ומוכשרות ובכלל לא שמנות!!! אני לא סתם אומרת את זה…נכון הן לא 30 קילו (וטוב שכך) אבל הן רזות! יש לי חברה שמידי פעם יורדת על מידת החזייה שלי…שתכלס היא ממוצעת וממש סבבה אבל למדתי להתעלם מזה וזהו…

09/08/2013 03:58

למה נראה לי שזה מוכר לי מאפושהו????
אני בידיוק כמוך!!!!!!!! רק שעליי יורדת גם אחותי הגדולה):

09/08/2013 04:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך