millo
אממ.. היי(: ישלי רעיונות אבל הם לא משהו.. אם למישו\מישי יש רעיונות אשמח לקרוא(: וכמובן.. פירגונים וביקורות גם(:

אמסטרדם- פרק 1 I גייב וג'יין

millo 24/06/2015 552 צפיות תגובה אחת
אממ.. היי(: ישלי רעיונות אבל הם לא משהו.. אם למישו\מישי יש רעיונות אשמח לקרוא(: וכמובן.. פירגונים וביקורות גם(:

2015, אוהיו
ג'יין הסיטה את הווילונות של חדר השינה שלה ושל אחיה,גייב. הוריהם נהרגו באסון הגדול של אמסטרדם לפני שבע שנים. כשהם חיפשו תשובות, התנהגו אליהם כילדים בני 8. אמנם אז הם באמת היו בני 11, אך מודע לא התייחס אליהם שהיו בני 16, לפני שנה, וכבר הייתה להם תעודה מזהה? כי לא היה מה לענות. לא הייתה תשובה, מה היה האסון ומה גרם פשוט לאמסטרדם להשמד עד היסוד. מאז האזור הוכרז רדיואקטיבי.
לגייב היה "כישרון"במחשבים, והצליח לפרוץ למחשבים של כמה מגוני תאוריות וקונספירציות, ומכוני מחקר שהיו ממונים על חקירת האירוע.בין השמות שהיה משוער שהיו קשורים למקרה, היו סיימון גריי ומונה גריי. גייב עשה כמה תחקירים בצורה חוקית באינטרנט, ומצא מאמר של מונה בעניין הזמן והמרחב. ביו הנקודות שעלו במאמר הם שאפשרי שיהיה מקום שהוא בזמן אך מחוץ למרחב ,וומקום שבמרחב אבל מחוץ לזמן. כלומר מקום על שליטה של אדם שנמצא שם, או ישות עליונה כל שהיא, לשלוט על הזמן או החומר המוחשי באזור. הזמן והמרחב לא תלויים זה בזה.
אבל לא זה העניין.
את גייה לא עניינו הזמן או המרחב המזורגגים האלה. רק ההורים שלו מעניינים אותו. אבל את ג'יין העניין כן עניין. ולא רק עניין עניין- ג'יין חשבה שיש קשר בין נושא המאמר למונה גריי ולדבר שהיה כותרת חייה- לגלות מה גרם לפיצוץ או הרעידה איומה, או יותר נכון- מה גרם להוריה להיהרג באמצע מחקר , שבמהלכו, כמובן, היו אמורים להיפגש עם מונה גריי- הפרופסורית הצעירה עלי אדמות שערכה מחקר ופרסמה תאוריה מתקדמת למדי על רצף המרחב-זמן.
אולם, את זה גייב לא יגע, ואם ימשיך להתנהג כמו שהתנהג בילדותיות- ג'יין גם לא כל כך התכוונה להתחיל לגלות לו.
גייב התיישב על המיטה בזמן ששילח לעבר אחותו התאומה צלילי מחאה על זה שהכניסה את קרני האור לפנים החדר והפריעה לו לישון. גייב חזר לנמנם, תוך כדי זריקת הפוך על פניו כדי להסתיר את השמש ולתת לו לנוח בשקט. אחותו לא אהבה את מה שהוא עשה והתחילה לנענע אותו על מנת שיתעורר. היא רצתה שיבוא איתה.
הוריה השאירו חפצים שרצו שיראו. אך עד עשיו הם לא ראו את החפצים כי הם לא היו בגיל המתאים. אתמול היה היום שבו נחגגו להם שבעה עשר אביבים, וזאת אומרת שהם בני 17 ויום., הגיל המתאים.
כאשר ג'יין הגיעה לבנק והציגה את כרטיס האח"מים שלה- שמעניק טיפול מהיר ויעיל, היא הגיעה לקופסא הכהה שבתוכה- כך חשבה ג'יין- טמונה הסיבה לפיצוץ שהרג את הוריה, והשמיד את העיר שהיה אמורה להיות פריצת דרך לגילוי סיבת היעלמות הלטאות הנוראות, והפך אותה לרדיואקטיבית.
כשג'יין פתחה את הקופסא היא נדהמה.
שום דבר לא יחזור להיות כפי שהיה.
-סוף פרק 1-


תגובות (1)

בהקדמה הצבת רף די גבוה לתקוות שלי, ואכן הצלחת לעמוד בהן^^
אהבתי.

24/06/2015 14:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך