Thinkfast
תקציר לסיפור, שלא אעלה לכאן כפי הנראה. אשמח לקבל תגובות על הסיפור! ^^

אמת שווה כאב, והשקר שווה ממתק מורעל- הקדמה

Thinkfast 08/11/2013 686 צפיות 7 תגובות
תקציר לסיפור, שלא אעלה לכאן כפי הנראה. אשמח לקבל תגובות על הסיפור! ^^

אמת שווה כאב, והשקר שווה ממתק מורעל.

"אני היא קאטיה היינס, אני בת שש עשרה. יש לי חיים רגילים. לא, היו לי חיים רגילים, ועכשיו כבר לא. ההורים שלי הם לנלי ורוברט היינס. לא, לא, לא, הם היו. כי עכשיו הם.." היא בלעה רוק ובהתה בתקרה. היא לא יכלה להגיד את זה. אולי לחשוב על זה ולמרר על כך בפנים, אבל לא להודות בזה, עוד לא. "עכשיו הם לא פה. ואני לא מוצאת את עצמי, והחברים שלי לא רוצים לתמוך בי כי הם מפחדים, כי הם מבולבלים, כי הם נבוכים. ואני לבד. ועכשיו אני גם צריכה למצוא את עצמי, כי אני כבר לא בטוחה בנוגע לזהות שלי."

קאטיה לא רצתה את זה. היא מעולם לא חשבה שהכול יכול להשתנות בבת אחת, כל עקרונותיה, אמונותיה. האנשים שהיא אהבה נראים פתאום זרים ומשונים, העולם הפך למקום אפל ולא בטוח. היא לא יודעת מה לעשות. היא לא יודעת מה נכון. היא לא יודעת מה היא.
היא לא יודעת מי היא.

לפני שלושה שבועות ההורים שלה נרצחו, ובחקירה המשטרתית הראשונית הגיעו למסקנה שיש רק אדם אחד שהיה מסוגל לעולל דבר שכזה- חברה הטוב של אביה, פריס, שהיה כמו אב נוסף לקאטיה, נמצא כחשוד המרכזי. והוא נעלם, בדיוק בליל הרצח. אף אחד לא יודע לאן הלך, אבדו עקבותיו. וכך גם קאטיה אבדה ברבדי האפלה המחוספסים, הסגורים והשמרנים.
שלושת השבועות האחרונים עברו עליה ביעף, בפחד ומורא, בחוסר וודאות. היא לא הבינה איך כל זה יכול היה לקרות לה, לה שחייה נראו כה רגילים וטובים, אך השתנו בן רגע. היא הייתה חייבת לעשות משהו, אחרי כמעט חודש של בטלה וחוסר יכולת. היא הייתה חייבת לגלות את סוד מות הוריה, את מה שהסתירו ממנה במשך זמן כה רב, והיא אפילו לא הייתה מודעת לכך. היא חייבת לעשות את זה, כדי להבין מי זאת באמת קאטיה היינס.


תגובות (7)

ואו, זה נשמע ממש יפה! אני נורא אוהבת סיפורי בלשות ודברים בסגנון. אם לא תעלי אותו לכאן, איפה בכל זאת יהיה אפשרי לקרוא אותו? הוא נשמע ממש טוב~!

08/11/2013 06:07

תודה רבה, ואני בטוחה שאת תהיי בין הראשונים שיקראו את הסיפור! ♥

08/11/2013 06:12

והווו, זה נשמע מעולה! ממש כמו תקציר לספר!
אני בהחלט הייתי רוצה לקרוא את זה D:

08/11/2013 06:20

היי, אני מצטערת שהעתקתי ממך את מה שכתבת, פשוט יש לי מחסום כ"כ נוראי, שאני לא יכולה לכתוב כלום.
מצטערת…
תסלחי לי?
בבקשה.

08/11/2013 06:25

ספיאנו- תודה ♥
אביגייל- זה בסדר גמור, אולי אחרים לא היו סולחים אבל לי אין בעיה, אבל הייתי שמחה אם לכל הפחות היית מציינת שאני כתבתי את זה. (וגם כותבת שנתתי לך אישור להעתיק כדי שלא יעשו לך בעיות) הכל בסדר, באמת שאין לי בעיה, ואני שמחה שבאת להתנצל ♥

08/11/2013 06:28

זה יפה מאוד, למרות שיש קצת בעיה בניסוח…. אבל זו הבעיה היחידה של ההקדמה, והיא פיצקית.
גם אני הייתי רוצה לקרוא את הסיפור! למה את לא תעלי אותו כאן?

08/11/2013 07:11

תודה רבה! ^-^
אני לא חושבת שאעלה את הסיפור כי זה מסוג הסיפורים שאני מעדיפה לכתוב ברוגע שלי, סתם כשמתחשק לי, ולא ממש בא לי שאחרים יקראו..

10/11/2013 05:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך