חבר יקר ????

story ghost 08/05/2016 669 צפיות 2 תגובות

היי חבר יקר,
עשיתי את מה שביקשת יצאתי החוצה ליותר מה3 שעות שסיכמנו עליהם.. אמרת לי שאני צריכה לצאת מהדיכאון הזה אז יצאתי החוצה. אבל אז זה ניהיה קשה התחלתי להתכנס בתוך עצמי, כי אין זה חזק ממני חבר יקר אני לא יכולה להתמודד איתו. הוא שובר אותי כל הזמן, הוא מזכיר איזה חרא ילדה אני וכמה אני שונאת את עצמי כל הזמן. אף פעם לא הייתי מספיק טובה בשבילו… זה לא משנה שהוא אבא שלי, שאני הבת שלו לא הייתי טובה מספיק. הוא הבטיח לשמור על קשר ואני האמנתי לו בלב שלם, אבל הוא לא התקשר, הוא לא דיבר הוא האשים אותי על כל שהרסתי לו את החיים.. שאני זו שגרמה לו למצב הכלכלי הנורא שהוא נמצא בו.. בעוד שהוא מנצל כל דרך לא לשלם. אז כן חבר יקר לצאת החוצה להיות בחברה גרם לי להזכר בכל זה, כי אני בחיים לא אהיה טובה מספיק בשביל מישהו.. לא מגיע לי חברים שצריכים לסבול אותי, ואת כל הדכאונות המטומטמים שלי.. הם לא צריכים אותי אני לא צריכה אותי. ועד שאני אצליח להשתחרר מהתחושה הזו יעבור הרבה זמן, אבל זה המצב הנוכחי חבר יקר.. אז אל תבקש ממני לעשות דברים שאני לא אצליח לעמוד בהם.

תודה חבר יקר שאתה מוכן לסבול אותי תודה לך חבר יקר. אני אוהבת אותך חבר יקר. ואני מקווה שבחיים לא תאהב אותי בחזרה.
ביי חבר יקר.


תגובות (2)

היי חברה, אני מקווה שהכל יסתדר. את לא חייבת להשתנות בשביל אף אחד אבל אוליי זה לטובתך. להיות בדיכאון לבד זה הכי מבאס שיש אז שתפי בכל מקרה, תמיד יש מי שמוכן לשמוע כדי לברוח מהצרות שלו. לילה טוב.

09/05/2016 00:08

תודה לילה טוב

09/05/2016 00:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך