Ice Princess
קצר, אבל מה דעתכם?

אני הפחד

Ice Princess 10/10/2014 742 צפיות 9 תגובות
קצר, אבל מה דעתכם?

היי, אני הפחד. נפגשנו כמה פעמים בחיים, אבל אני לא בטוח שאתה מכיר אותי כמו שצריך, אז רציתי לספר לך קצת על עצמי.
אני אוהב לשחק, אז בהתחלה אשחק איתך מחבואים: אני אופיע אצלך ואחרי שאיעלם אתה תתחיל לספור את הימים עד לפעם הבאה.
אחר כך, אתחיל להופיע בתדירות יותר גבוהה ואתן לך הרגשה שניצחת במשחק המחבואים, אראה לך שהצלחת לגלות אותי ועכשיו אתה כל יכול.
אחרי זמן מה, כשהצלחתי להיכנס לך לראש, אתה תתחיל לראות אותי בחלומות שלך. אנשים נוהגים לכנות אותי לפעמים "סיוט", כי אגרום לך לקום בבוקר בבהלה אחרי שאתה חולם עליי.
עם הזמן אני אהפוך להיות החבר הכי טוב שלך, אני אהיה לצידך בכל רגע ביום. לא אתן לך להתרכז בדברים שאתה עושה, לא אתן לראש שלך מנוחה לרגע ממני, אציף אותך בבני משפחתי, הפחדים, ולבסוף יצטרף לגור אצלך בראש גם החבר הטוב שלי – דיכאון.
בגלל שדיכאון רכושני, הוא ירצה אותך ואת הגוף שלך רק לעצמו, אז הוא יבודד אותך ולא ייתן לך להכניס לתוכו אוכל ומים. הוא אוהב שמתגאים בו, אז הוא יבקש ממך לחתוך את עצמך, בשביל שיראו שאתה גאה בו עד כדי כך שהוא נמצא גם על הגוף שלך.
לבסוף, אתחיל משחק חדש וביחד אנחנו נילחם בנפש שלך, עד היום שבו אתה תחליט להרוג אותה בעצמך.
כל זה בגלל שאתה לא העזת להתגבר עליי.


תגובות (9)

וואו, למרות שכאן כאילו הפחד דובר-דבר שלא הגיוני, זה יצא ממש, אבל ממש מציאותי. באופן קצת מצמרר. זה יצא מדהים. וגם משהו שאני מאוד מזדהה איתו, אני והפחדים הולכים ביחד תמיד, נו. ממש אהבתי.

10/10/2014 18:24

    פחדים כן, אבל פוביות זה דברים לא רציונליים. ואני מניחה שלכולנו יש את הפחדים שלנו, בין אם אנחנו מראים אותם או מודעים אליהם ובין אם לא. תודה רבה לך (:

    10/10/2014 18:27

תתה עללללל זה !
נכנס לי ללב בצורה מפחידה

10/10/2014 18:56

מצד אחד זה יפה מצד שני זה גם כאילו היה ברור לי מה את הולכת לכתוב. אני חושבת שאם עושים משהו קצת ברור (לפחות בשבילי) אז הביצוע צריך להיות מהמם.היה אפשר לעשות את זה נחשי יותר עוצמתי יותר גדול יותר… ואז זה היה מדהים באמת.

19/12/2014 21:00

    עכשיו לא אתקן דברים, אבל בקטע הבא שאכתוב אני אנסה לעשות את זה יותר טוב. תודה רבה על הכנות.

    19/12/2014 21:07

וואוווו!
זה מדהים ואממ החשיבה שלך ממש יפה ונכונה אני כל כך מכירה את ההרגשה.
גם עכשיו, אז אממ אהבתי!!3>

19/12/2014 21:07

    אני מאמינה שכולנו מכירים או נכיר את ההרגשה מתישהו. תודה.

    19/12/2014 21:08

    כן צודקת

    20/12/2014 11:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך