פרפר לילה 19
זה סיפור אמיתי בבקשה תתיחסו

אני זקוקה לעצות. בבקשה תגיבו !!

פרפר לילה 19 28/10/2015 706 צפיות 5 תגובות
זה סיפור אמיתי בבקשה תתיחסו

הי אני יודעת שהרבה זמן לא הייתי פה אבל הינה עכשיו אני חוזרצ ואני חייבת את העזרה שלכם.
אני בכיתה יא ואני בפניימיה צבאית ואנחנו 4 בנות בחדר ואני בדרך כלל מסתדרת עם כולם אבל יש לי ילדה בחדר שהיא ממש השתנתה ונהיתה ערסית מושפעת פרחה והיא חושבת שהיא איזה משהו שהיא מרשה לעצמה לצאת עלי, ולא אני לא ילדה ששותקת אני ילדה שמחזירה מגיבה ושומרת תינה. אתמול בלילה יום שני אני והחברה הכי טובה שלי שכבנו ביחד במיטה שלי ודיברנו בשקט והפרחה ( חן ) היא חשבה שהיא יכולה לצעוק עלי ולהגיד מה שהיא רוצה והיא פשוט צעקה עלינו ואמרה לנו לשתוק ולא לדבר כמו ילדה לא מתורבתת ואז עניתי לה והיא םשוט קמה מהמיטה שלה כדי להרביץ לי והדבר הראשון שעשיתי זה לתקוף כי ההגנה הכי טובה היא ההתקפה! ונתתי לה בעיטה והיא זזה אחורה והלכת למיטה שלה וקיללה אותי וחברה שלי הפרידה ואני וחברה שלי חזרנו למיטה ופשוט לא הפסקתי לבכות… עד שחברה שלי אמרה לי בואי ניצא נירגעתי וקראתי למדריכה שלי שתבוא לעזור לי סיפרתי לה מה קרה והיא הייתה בהלם ועשו לשנינו בירור ומאז הילדה הזאת פשוט היא וחברה שלה עושות עלי חרם מה אתה מציעים לי לעשות?


תגובות (5)

אמרת למדריכה והיא לא הפרידה בין החדרים שלכן? אולי כדי לפנות למנהלת, דבר שני עדיף לא להגיב לבנות כאלו בכלל, ולהתרחק מהן כמו מצרעת.

28/10/2015 17:43

גמאני חושבת שכדאי לפנות למנהלת..ודבר ראשון לבקש שיפרידו בין החדרים שלכם..ודרך אגב,פשוט תראי לה שאת לא שמה בשיט על מה שהיא אומרת/עושה..

28/10/2015 17:47

אני מסכימה אם אלה שהגיבו. בנות כאלה חיות על צומת לב אל תספקי לה . תמשיכי בשלך ותראי לה שהיא לא מעניינת אותך והיא תתייאש לבד

28/10/2015 18:58

והיא שווה את תשומת הלב שלך כי..? היא לא לרמה שלך ואין לך מה להגיב אליה, היא וחברה שלה יכולות לא לדבר איתך כמה שירצו, זה רק יתרון בשבילך! נפטרת מלדבר עם הערסית הזו! ואם אפשר לשאול, למה את בפנימיה צבאית? זה ממש מעניין אותי!

29/10/2015 20:37

אני בפניימיה צבאית בגלל שלא הסתדרתי בלימודים והייתי צריכה לשפר את הציונין

04/11/2015 19:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך