אני רוצה את החיים שלי בחזרה

Galoosh 30/03/2015 896 צפיות 4 תגובות

ההגדרה במילון למילה דמעה היא נוזל המיוצר על ידי בלוטת הדמעות ומופרש מהעין.
הדמעות שלי לא מופרשות מהעין, הן נשארות בתוך הגרון בחוסר יכולת. כלואות להן במין מעגל אינסופי, עוד אחת ועוד אחת, לאט לאט, בסיבובים אטיים, מהירים ושקטים.
הדמעות הצליחו לחדור את ההגנה שסביב החומות שלי.
אני נושכת את שפתיי. מהדקת אותן אחת לשנייה. והדמעות מפסיקות לנשור, אפילו שהן רק התחילו. זה זמן נוראי, תקופה נוראית. תקופה שאני רוצה לקחת סכין ולגאול את עצמי מהכל.
אני רוצה להיות בעולם שקט יותר, עם כל החלומות והאגדות. הביקורים הראשונים שיהיו לי מרצונם הכן של אנשים יהיו מתחת לאדמת טרשים, סמוך לשדות מוריקים. בארץ הזאת שתמיד הייתה טובה אליי, אבל החיים מרצונם חרבו הכל. עכשיו אין לי שום דבר חוץ מגרון יבש וחנוק מדמעות.
הדמעות שוב זולגות על הלחיים שלי. מרטיבות את לחיי, מסבירות שאין עוד סיבה להמשיך, שאין לי מקום בעולם הזה, שאין לי מקום להיות חופשיה. העתיד המזהיר שמצפה לי הוא בעצם אשליה אחת גדולה. לא יכול לצאת שום דבר מילדה פחדנית ויהירה כמוני. ילדה שעסוקה רק בלהרוס לאחרים את כל מה שבנו אי פעם.
אני שונאת את עצמי. שונאת לחיות. החיים שונאים אותי בחזרה, מחייכים אליי חיוך צופן סוד ומסתירים את האמת הכי פשוטה שיכולה להיות.

אני רוצה את החיים שלי בחזרה.


תגובות (4)

בהחלט אחד מהקטעים הטובים שראיתי באתר.
ריגשת מאד, כתיבה רהוטה. תענוג לקרוא:)
+5

30/03/2015 23:54

אשמח שתקראי את הסיפור שלי

30/03/2015 23:57

מדהים. מסכימה עם התגובה הראשונה. בנוסף- גם הזדהיתי עם זה.

31/03/2015 00:00

את כותבת מדהים. מקווה שפעם הבאה אקרא משהו קצת יותר חיובי.
זה קצת קלישאתי אבל, יהיה בסדר. באמת.

12/04/2015 01:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך