אני רוצה להיות סופרת.

ivroy 12/02/2015 756 צפיות 3 תגובות

פעם, שהייתי בת שבע, שאלו אותי מה אני רוצה להיות כשהיה גדולה. לא ידעתי מה לענות, כי ממש לא הייתי בטוחה. חשבתי לענות שאני רוצה להיות גננת, או מורה, אבל לא עניתי שום תשובה. עברו כמה שנים, ושוב שאלו אותי מה אני רוצה להיות כשהיה גדולה. רציתי להגיד שאני רוצה להיות מדענית, או רופא, אבל זה לא יצא. עברו עוד כמה שנים, ושוב יצא ששאלו אותי מה אני רוצה להיות כשהיה גדולה. במקום לענות מה אני רוצה להיות כשהיה גדולה, עניתי שאני כבר גדולה, אז זה לא נחשב. התחמקתי כמו ילדה קטנה.
אתמול שאלו אותי שוב מה אני רוצה להיות כשהיה גדולה. הפעם כבר ידעתי מה לענות. עניתי שאני רוצה להיות סופרת צעירה. ואז, כשהם שאלו אותי למה, ידעתי שבגלל שיש לי תשובה זה אומר שאני באמת אהיה סופרת צעירה. וסוף סוף, ידעתי מה אני רוצה להיות וגם הייתי בטוחה בזה. לפני שהלכתי, עניתי על השאלה ששאלו אותי, למה אני רוצה להיות סופרת צעירה, וידעתי בדיוק למה, וגם אמרתי זאת :
"בגלל שכשאני כותבת, אני מרגישה שאני בעולם אחר, שאני נסחפת עם רגשות אחרים ובונה לי חיים חדשים, חיים משלי. אני מרגישה טוב יותר, הכתיבה מצליחה להשכיח ממני דברים עצובים וגורמת לי לשמוח מחדש, לפעמים אני פחות זורמת ולפעמים זה בא במפתיע. לא תמיד יוצא לי טוב, לא תמיד אני מרוצה, אבל תמיד אני נהנית מהכתיבה."


תגובות (3)

חחח זה יפה! ומחזיר אותי לילדות במידה מסויימת, כבר אמרתי לך שאת טובה!!, אז הינה אני אומרת שוב את טובה!!

12/02/2015 01:31

ישלך כתיבה יפה. אבל חסר בה משהו. אני לא יודעת מה. אני חושבת שאת הקטע הזה היית יכולה להביא ברמה יותר גבוהה, להכניס בו יותר חיים. זה יפה אבל צריך טיפה לעבוד על זה. אני אקרא עוד סיפורים שלך ואבדוק מה השונה בהם.

12/02/2015 08:54

זה בא מהלב, אני לא בודקת קטעים כאלו.
אני לא מתגאה בקטע הזה, זה קטע ריק מדי לטעמי.
זה לא אחד הקטעים הטובים שלי.
זה קטע שבא מהלב, אבל הוא לא מאד ספרותי.
זה מראה שהתעמקת בקטע והבנת מה הולך בו, ואני גאה בך חח XD
אשמח אם תמשיכי לעקוב אחרי הסיפור שלי חלומות שנפצתי.
אני ממשיכה לעקוב אחרי הסיפורים שלך, מחכה שתעלי משהו.
את כותבת מדהים, ואני מודה לך על תגובותייך.
אין לי עוד מה להגיד למזלך.

12/02/2015 09:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך