Liattoty
אני מושפעת קשות מהאנטומיה של גריי. אני בעונה חמישית! בלי ספוילריים! ~בשביל גלגל ההצלה של royayalon

אני רק מציל חיים.

Liattoty 16/05/2014 763 צפיות 5 תגובות
אני מושפעת קשות מהאנטומיה של גריי. אני בעונה חמישית! בלי ספוילריים! ~בשביל גלגל ההצלה של royayalon

עוד יום שהדלת נפתחת. עוד יום שאני לובש את חלוק הרופאים, עם התג של השם. עוד יום שאפשר להריח בו את המוות מקרוב, לשמוע את ריצת הרופאים עם ההתנשמות שלהם.
עוד יום שרואים אנשים עצובים, בוכים וחסרי אונים. יום שבו רואים אנשים גוססים למוות מול ענינו, ואיננו יכולים לעשות משהו בנוגע לזה. עוד יום רגיל בשבילי.
הדוקטור במחלקת הקרדיולוגיה, החשוב ביותר הוא אני. אני הוא שיושבים על כתפיו עשרות אנשים, והוא חייב כל יום לסחוב אותם עד קו הסיום. ובדרך נשמטים לו אנשים מהידיים, והוא משאיר אותם באמצע הדרך.
אני נמצא בענף החשוב ביותר, (לפחות לדעתי) ברפואה. ענף העוסק במחלות לב וכלי דם.אני ביצעתי בחיי אלפי ניתוחים, רובם הצליחו, ולפעמיים הם נעצרו באמצע מסיבת המוות. היו פעמיים בהם הניתוח לא הצליח, אך המטופל הצליח לחיות למשך כמה זמן. עד שניסו את הניתוח שוב, או ניתוח אחר.
ולכל ניתוח תוצאה אחרת, לפעמיים יש תופעות לוואי שלא רוצים לדעת עליהם. מספיקה טעות אחת קטנה, גורם שלא חשבו עליו, והמטופל יכול לקות בשיתוק, או בדברים אחרים. אבל אולי להישאר בחיים. וזה המטרה שאני מציב לעצמי, להציל חיים.
הפעם היה הדבר ששינה את חיי לנצח, הדבר הכי שטותי שנמצא ברפואה, שנגמר באסון.
צינון, צינון קל של אישה בת 30 שנמצאת בהיריון. היא באה ללדת את התינוק שלה, אבל הצינון שינה הכול. וכולם חשבו שיהיה בסדר, העיקר אני חשבתי שיהיה בסדר, ורק האמנתי שאני צריך להוליד תינוק רגיל. לא תמיד עסקתי במקרי לב, לפעמיים התעסקתי במקרים שקשרו לדברים אחרים שלמדתי גם.
טוב, נחזור לסיפור. לאישה קראו הייזל, היא סמכה בי מאוד, שמועות עברו עליי בכל בתי החולים. והיא באה אליי כדי שאבצע ניתוח קיסרי פשוט. והיא הייתה ידידותית מאוד, דיברנו על דברים שוליים במהלך הטיפול בה, והיא תמיד חייכה אליי.
במהלך הלידה, אשר הייתה בהתחלה מוצלחת, וטובה, ואפילו מצויינת, לפתע דופק הלב של הייזל החל לרדת.
גם לחץ הדם שלה ירד.
היא התחילה להיחנק ולקום מההרדמה, כשעוד בטנה הייתה פתוחה. והיא הקיאה דם. הדבר היה נוראי, גם אם ראיתי דבר כזה אלפי פעמיים, עלתה בי בחילה.
הייתי חייב לעצור את הניתוח ולבצע החייאה. הצלחתי להוליד את התינוק לפני שנגרם לו כל נזק, והזעקתי צוות החייאה שיעזור לי להשאיר אותה בחיים. וזה לא הצליח.
היא מתה כאשר לא חשבנו על זה.
עד שגילנו שהיה לה חיידק מסוכן, מאוד נדיר, שהופיע כצינון להתחלה, אבל היה חזק מאוד. ולא בצעתי בה את הבדיקות שהייתי צריך לבצע ליתר ביטחון, לא ראיתי את התיק הרפואי שלה, לא שמתי לב לכלום. פשוט זלזלתי.
והמבט בעיניו של בעלה, שננעצו בי, עיניים כחולות דמועות, עם כעס ועצב מעורבב בפנים, נתנו לי להרגיש רוצח. הוא אמר לי זאת, גם אחרי שהצלתי את בנו, שנולד אחרי מות אמו, הוא אמר לי שאני רוצח.


תגובות (5)

קטע ממש פשוט ונחמד :)
הכתיבה קלה כזו, ומובנת מאוד.
תמשיכי לכתוב!
אליה\ן

16/05/2014 20:39

אני בוכה :,(

18/05/2014 08:17

יש לי דמעות בעיניים גאד סייק לחיענציעכ זה כזה יפה Q~Q

18/05/2014 08:37

דבר ראשון אין תיוג אני כמעט ודילגתי על הקטע הזה עד שנזכרתי שכתבת משהו.
עשיו לסיפור. סוף יפה מאוד שכתוב בצורה יפה והסיפור עצמו מלא בתוכן יפה. לא יודע מה הסיבה אבל לא הכי התחברתי לסיפור, מרגיש לי קצת רחוק. דירגתי אותך ואת השאר אני משאיר לעבודת השופטים. נסי לשכנע אותם.

19/05/2014 15:17

    מה? .__. יש תגיות , "תחרות כתיבה royayalon"
    ותודה רבה, אני חושבת שזה שזה מרגיש לך רחוק, זה בגלל הטעם שלך לא בגלל הכתיבה שלי.

    19/05/2014 19:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך