אנשים טובים

Estonian 19/04/2012 712 צפיות 9 תגובות

יש אנשים טובים ויש אנשים רעים.
נניח והיו בעולם רק מאה אנשים, היו בו מאה אנשים טובים, ומאה אנשים רעים. ככה זה, בכל אחד מאיתנו גרה מפלצת מגעילה, שתהיה מוכנה להרוג, לחסל, להשמיד, לחרב, לעשות רע, לפגוע, לקלל ולעשות רע לאחרים, אנחנו פשוט מדחיקים אותה מאיתנו.
בכל אדם טוב יש גם אנושיות. כל אדם מסוגל לעזור, לתת יד, לתרום, לקומם, לחזק, לשפר, ולחבק, אבל אנחנו פשוט מתעצלים.
כולנו אנשים טובים ורעים בו זמנית, ואנחנו גם רעים וגם טובים. אין כזה דבר שחור לבן, ולא רק אפור, כי אם יש גם אדום, צהוב, סגול, ירוק, כחול ועוד שלל צבעים. אנחנו טובים ורעים, נחמדים ומרושעים. אין כזה דבר בן אדם שהוא מפלצת, כל אדם הוא בן אדם, לא משנה אם הוא אנושי או לא, כי אולי אתם רואים רק את הצד הרע שלו, אבל יש גם צד טוב. ולהיפך…


תגובות (9)

אתה צודק אור. אני לא רואה שאתה בסקייפ! ואני משועממת, אכפת לך להיכנס?

19/04/2012 07:21

כל אדם באשר הוא וצלם אנוש נותרה בקירבו הוא בגדר האנשים הטובים זו דעתי. לצערי הרב מאד מאד מאד נחשפנו במהלך השנים האחרונות באנשים שמפלצת הכי מאיימת ומפחידה אינה מגיע לרוצח שרצח את בתו אודיאה ובכה בכי מרורים מול המצלמה וביקש שאנשים טובים יעזרו לאתרה, לצערי הסבא והאמא פיזם רצחו את רוזי הילדה המתוקה ולא רק שרצחו אותה ביתרו את חלקיה והכניסו אותם בתוך מזוודה כשהיא מושלכת למימי הירקון. קצרה היריעה להזכיר את כל האנשים הללו שרצחו ילדים קטנים את ילדהים הפרטיים שלהם ואינני יכולה שלא להזכיר את האב המפלצתי אשר רצח בדם קר את שלושת ילדיו כדי להעניש את אימן ובסוף בסיכמו של הדיונים יש הרבה מאות מהמפלצות הללו שלא נענשים כלל והסיבה "אי שפיות זמנית" אלוהים אנא השכל את בית המשפט להאשים ולדון למיליון מאסרי עולם מפלצות שכאלה .

19/04/2012 07:46

מסכימה איתך.. נכון בהחלט!!
עכשיו, אתה אמרת שביקשת מהאתר שיתן לך להעלות פרקים בלי שיאשרו נכון? נכון!
אקיצר רציתי לדעת ממי ביקשת, כדי שאני אוכל לבקש מהם שיאשרו לי את הפרק אחרת יהיה פה רצח.. שלי!!!

19/04/2012 09:24

לא ביקשתי מאף אחד שיאשרו לי את הסיפורים בלי שיבדקו אותם. קיבלתי את זה כמתנה.

19/04/2012 09:27

אור,
אתה מרגש כל פעם מחדש
וזה כ"כ נכון!
אני אישית ממש התחברתי לקטע הזה.
תמשיך לכתוב ^~^

19/04/2012 09:28

אור,
אתה מרגש כל פעם מחדש
וזה כ"כ נכון!
אני אישית ממש התחברתי לקטע הזה.
תמשיך לכתוב ^~^

19/04/2012 09:28

נשלח לי פעמיים >

19/04/2012 09:28

אה.. אז אין לי מושג מי מאשר כאן את הסיפורים??
לא חשדתי לרגע במניעך, וכם אם ביקשת, אז מה?

19/04/2012 09:29

אור קיבלת מייל מהאתר לא?
יש מצב שתוכל להביא לי את המייל שלהם?
(פספסתי את ההעלאה גם וחברות שלי באות עם גרזנים כולל נופופו.. D: )

19/04/2012 09:33
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך