Life for you
כן, הפעם חשבתי לעשות משהוא שאני מכירה בהרבה מקומות ושקורה גם לי :)

כיתבו לי את דעתכם בתגובות!!

ארבע מצבים שקורים בחיים.

Life for you 28/07/2013 1137 צפיות 6 תגובות
כן, הפעם חשבתי לעשות משהוא שאני מכירה בהרבה מקומות ושקורה גם לי :)

כיתבו לי את דעתכם בתגובות!!

השלב הראשון

כשאתה ילד קטן יש לך מליוי מחשבות בראש "אני רוצא להיות רופא! פסיכולוג! זמרת! ספורת.." קורא בחיים זה שאתה חולם על משהו שאתה רוצה לממש אותו. בהתחלה זה הרבה אבל לעט לעט זה מצתמצם עד שאתה מגיע להחלטה כול שהיא. חושב עליה יום ולילה, מספר אותו להורייך ורק מדמיין את זה בראשך.

—–
השלב השני

יום אחד בבוקר אתה רוצה את זה בצורה מפחידה.. חושב על זה עשרים וארבע שעות ביום! ואז זה כבר מגיע למצב שאתה מתחיל לממש, לכתוב, לשיר.. לצייר. ואתה משקיע ומשקיע ונכון לפעמים אנו לא מרוצים מהתוצאות אבל עשינו! כשאנחנו ממשיכים לכתוב, לשיר לצייר. זה נשמע יותר טוב.
באיזה שהוא שלב זה מגיע למצב שאתה עובד על זה שעות! שעות! ורק ביום אחד! ואתה ממשיך כמובן ואז יש תוצר!

—–
השלב השלישי

עברה שנה מאז היצירה המדהימה שכתבתה. אתה יודע שאתה רוצה שהעולם ישמע את דברייך! את היכולת שלך, את ההצלחה שלך!
יש את אלה שמתייעצים עם ההורים ושומעים את דעתם. אחרים לוקחים את הדעה על עצמם! רוצים את זה! וכמובן משיגים את זה לבד! ויש את אלה שמשולבים בשניהם.

—–
השלב הרביעי

הכול מוכן! יצירה? יש! הוצאה לאור? יש! יכולת? הכי יש! ועכשיו רק מחכים.. שהעולם ישמע…

המסכנה בכול העניין, רוצים? עושים! מקבלים!!


תגובות (6)

זה קצת יותר קשה ממה שזה נראה (או מחשבתי) ..
לי נגיד לא היה חלום כלשהו בילדות (האמת שגם עכשיו) אני מציירת וכותבת, אבל בכללי זה כתחביב כזה אצלי. אני לא חושבת שאני "וואו!" בזה ואני יודעת שיש לי המון ללמוד, הבעיה היא שאני לא מכרזת (יש לי הקשבה נראית) אז סביר להניח שייקח לי זמן לעשות משהו שאני בטח ירצה…
אבל זה נחמד [: מעודד מאור [:

28/07/2013 03:48

*מאוד (-_-)

28/07/2013 03:49

וואווו אני כלכך מזדהה איתך ואם מה שכתבת אין לך מושג אפילו כמה (: ממש ממש יפה

28/07/2013 03:51

כתבת את זה ממש יםפה, אבל החלוןמות משתנים ונהיים בוגרים יותר ככל שאתה מתבגר..
אני למשל..רציתי להיות ג'דיי כשהייתי קטנה, עכשיו אני חולמת על דברים מציאותים יותר, גם אם הם לא בהישג ידי..

28/07/2013 04:09

*יפה
*חלומות

28/07/2013 04:09

תודה!!! אני ממש מעריכה את תגובתכן!!!

28/07/2013 04:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך