.
ספקות. פחד. ולבסוף. בריחה. החושך שממלא את ליבנו.

אשליה. שקר. ואמת.

. 15/02/2013 674 צפיות אין תגובות
ספקות. פחד. ולבסוף. בריחה. החושך שממלא את ליבנו.

מהו שקר. ומהו אמת.
מהי אהבה. ומהו רגש.
יש אנשים שיודעים. וכאלה שלא יודעים. הפחד שלנו. העצב שלנו. השמחה שלנו. הכוח שלנו.
הכעס שלנו. הדמעות שלנו. השנאה שלנו. האנשים סביבנו. החושך. שמוביל לאור. והאור שמוביל לחושך.
הגשם שיורד. הופך לאגם. ואז הופך לאוויר בחזרה. ושוב ושוב. עיגול שמסתובב סביב עצמו.
תהליך שממשיך לאט לאט. בכל צעד אחד קטן הוא עדיין מתקדם רחוק. האומץ שלנו. הרצון שלנו להתגבר על הפחד. הרצון שלנו לברוח מהאומץ. לברוח מהכול. הרצון לעשות כל דבר שבאנו. לחיות. לנשום. לאהוב. לבכות. להיות מאושרים. להתגבר על הפחדים שלנו. לברוח מהפחדים שלנו. לברוח מהכול.
מהססים מכל צעד. בורחים אחורה. ואז ממשיכים לאט קדימה. תהליך.בחיינו.
לפעמים אנחנו צריכים דחיפה קלה. כדי להמשיך הלאה. לפעמים יש לנו מישהו שידחוף אותנו קדימה.
ולפעמים לא. יש אנשים שמחכים למישהו שיציל אותם כשהם בחושך מלא. והם לא מצליחים לקום ולחפש את האור. יש אנשים שלא עושים כלום. לא מחכים לכלום. אבל לא עושים כלום. אנשים אבודים שלא יודעים מה לעשות. יש אנשים שבונים את החיים שלהם בידיים שלהם. עם רצון גדול. יש אנשים שבונים את החיים שלהם לאט לאט בעזרת האנשים סביבם. הסיפורים הכל כך מעניינים על הרגש בשם 'אהבה'.
האם הם אמיתיים?. האם ההרגשה הזאת באמת אמיתית. או האם היא רק אשליה שאנחנו מכינים לעצמנו?.
מהי אהבה. או חיבה?. מהו הרגש שגורם לך לצחוק. מבלי רצונך?. כל כך הרבה שאלות.
אנשים כל כך הרבה פעמים מהססים. כל חייהם. פוחדים. בורחים. בונים להם אשליה.
אבל אחת השאלות היא. האם אנחנו באמת מאשלים את עצמנו? האם זו באמת אשליה ההרגשה הזאת?
המחשבה הזאת?. האם כל זה אשליה שבניתי לעצמי?. או האם זה הכול נכון?. השאלות. הפחד. הציפייה לדברים מסויימים שקשורים לרצוניינו. הבריחה. הדברים שאנחנו לא אוהבים. האנשים שאנחנו שונאים.
העלבות. דאגות. ספקות. והכי חשוב. הרגשות שלנו ושל אחרים. אלה הדברים שעומדים בדרכינו בחיים.
אבל בלעדי הדברים האלה. החיים שלנו לא היו משתנים. או לא היו מתקדמים האלה. אם היינו קפואים ברגע הזה של השמחה והצחוק והאהבה לא היינו ממשיכים לעוד שמחה וצחוק ואהבה. היינו עומדים במקום ולא זזים. אבל כל הדברים שעומדים בדרכינו גם משנים את דריכנו ומשנים אותנו. ואת אחרים. ואת החיים.
אנשים פוחדים. מלאים ספקות. חושבים על זה שהם באשליה. אבל אם הם רק יתמקדו בחלק אחד בחיים שלהם הם לא יתקדמו. אם הם לא יתסכלו על כל התמונה הם לא יתקדמו. החיים של בן אדם מעניינים.
אבל אנשים רק ממוקדים בדבר אחד בחיים שלהם. חלק חושבים על כוח. חלק חושבים על אהבה. חלק חושבים על כסף. יש אנשים שחושבים יותר מידי על העתיד. יש אנשים שצריכים להתחיל לחשוב גם על העתיד בשביל עצמם. יש אנשים שחיים בעבר ולא המשיכו הלאה. החיים הם כמו מבוך. שאנחנו צבים בפנים. לא מודעים על המבוך ולא יודעים מה נמצא ביציאה. אבל בכל זאת מחפשים בכל המבוך משהו שחסר לנו. אנחנו מסתובבים בכל המבוך. כל פעם מוצאים מבוי סתום. חלק מאיתנו נעצרים במבוי הסתום ונשארים שם ומוותרים. וחלק כמוהם נשארים במבוי הסתום. אלה מחליטים לצאת מהמשחק.
וחלק ממשיכים הלאה. בתקווה שהם ימצאו את מה שהם מחפשים. לפעמים אנחנו פוגשים אחד את השני במבוך ועוזרים אחד לשני. לפעמים אנחנו דוחפים את השני אחורה וממשיכים הלאה בלעדיו.
חלק בורחים. רצים הכי מהר שהם יכולים. מלאים דמעות. לא יודעים לאן ללכת.
לא יודעים מה המישהו שפגשנו יעשה. או חושב. אולי יבגוד בנו אחר כך. אנחנו פוחדים ומלאים ספקות. חושבים אם הכול זה אשליה או אמת. האם זה שקר. האם כל זה היה רק משחק. פוחדים. אנחנו בורחים מהמציאות. מחפשים מקום אחר. מישהו שיציל אותנו מהחושך. כי הרגליים שלנו לא מצליחות לקום מהריצפה הקרה והאפלה. חושבים רק על עצמינו. וחלק חושבים על אחרים. מהי אשליה. האם היא אמיתית. או האם כל מה שקרה עד עכשיו היה שקר?.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך