ABIGAIL SCHMIDT
למרות שלא פירסמתי את זה אתמול כי ישבתי על זה הרבה.

אתה תקופה של פעם- לזכרו של אריק איינשטיין, ז״ל.

ABIGAIL SCHMIDT 28/11/2013 970 צפיות תגובה אחת
למרות שלא פירסמתי את זה אתמול כי ישבתי על זה הרבה.

אני מתגעגעת לפעם. לאותנטיות הזאת. לדפוק בדלת של חברה שלי או סתם לצעוק לה מהחלון אם בא לה לרכוב על גלגליות.
מתגעגעת לשחק קלאס ושלוש מקלות בהפסקות וגומי עם הבנות ולריב עם כולן שהם אומרות שנגעתי בחוט אבל אני יודעת שלא!
מתגעגעת לשלוח פתק הצעת חברות עם לב לילד שאני אוהבת ולקוות שהוא יחזיר לי כן.
מתגעגעת לשמוע דיסקים של עוזי חיטמן ואריק איינשטיין ודנה דבורין ולשמוע סיפורים בדיסק ולהתפלל שהפעם הדיסק לא תידפק.

כי אין לי עיפרון בסביבה כדי לגלגל את כל הסרט השחור המעצבן הזה.
מתגעגעת לסופגניות הרגילות. האורגינל האלה. בגודל הרגיל.
בלי ריבת חלב, שוקולד, קוקוס, סוכריות קופצות, סתם סוכריות.
מתגעגעת לפעם. פשוט לזה. כי הילד שלי לא יבין את היופי שבלחבב ילדה ולהציע לה חברות באמצעות פתק ולתת חיוך ביישן כשהוא רואה אותה חולפת במסדרון.
כל החברים שלו מסביב יגידו שהיא שווה זיון, ויאללה, תתקוף יא גבר.
והילד שלי לא יבין מה זה 3 מקלות או לשחק כדורגל בשכונה. הוא ישחק פיפא וטקן וקנדי קראש.

ואתה אריק איינשטיין, אתה היית זכר לכל זה.
אתה היית זכר לגלגיליות, ולקלאס, ואהבה הראשונה ולאכזבה הראשונה ולשירים שאבא שלי שר לי שהייתי קטנה.
היית חלק מתקופה אמיתית ובלתי נשכחת של ילדות שהיום לא תחזור.
היית התקווה שכל זה קיים. אבל עכשיו את לא כאן איתנו יותר.
אבל עכשיו, אני יכולה להבטיח לך דבר אחד, אולי את כל הדברים האלה אני לא יכולה להחזיר.
אתה תקופה שצריך להנציח, אתה תקופה שצריך לזכור. אתה ליווית אותי ואתה תמשיך ללוות אותי. אתה הפעם שלי. אתה התקופה שהייתי רוצה לחיות שוב ושוב ושוב.

אני כולה בת 14 ובכל ה-14 שנים האלה אני פשוט הייתי חורשת על השירים שלך, ולא מפסיקה לשמוע אותם.
יצירותיך המופלאות, אתה לא כמו סתם אחד כמו אייל גולן כמו בשיריו "פתאום הלכת ממני הלך איתך גם החלום,אל בית ריק חזרתי מכתב השארת לי "
הרבה מהשירים שלך, לא רק על אהבה אלה על עוד דברים כגון:
– גברת עם סלים
– אדון שוקו
-השיר על התוכי יוסי
-עוף גוזל
-מה עושות האיילות
-אני ואתה
-סע לאט
-עטור מצחך זהב שחור
ועוד…
אלה הם השירים היפים ביותר.
בקיצור…
ת.נ.צ.ב.ה
ת- תהיה
נ- נשמתו
צ- צרורה
ב-בצרור
ה-החיים


תגובות (1)

את כותבת מדהים!
אני יותר קטנה ממך, אז אני לא מכירה את אריק איינשטיין……
אבל הכתיבה יפה, ואני ממש התרגשתי. מדרגת חמש!

28/11/2013 00:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך